Aikuinen kissa "maitobaarilla" (Luettu 1800 kertaa)
Väiski
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Aikuinen kissa "maitobaarilla"
09.05.2013 klo 15:38:22
Tulosta viesti  
Elikkäs mun vuoden ikäinen kissa on ihan pennusta asti imenyt 2 vuotiaan toisen kollikissani nisiä. Se ei vaan tunnu loppuvan koskaan. Kliseinen Vähentynyt on huimasti, mutta ei loppunut. Tää kisu sitä tehdessään leipoo kunnolla toisen mahaa ja imeskelee tosi kovaäänisesti. Ja kehrää ihan hullusti samalla. Miksi se tekee vieläkin noin? Tekeekö se noin siksi ettei vanhempi kisuni estä sitä? Kuuluisiko sen estää tai ns. "vieroittaa" se tuosta tavasta? Hassua katsoa kun kolli imettää samankokoista kollikisua..... Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

Fenris
Maitoviiksi
Poissa

Sijainti: Vantaa
Sukupuoli: Nainen
Re: Aikuinen kissa "maitobaarilla"
Vastaus #1 - 10.05.2013 klo 12:39:08
Tulosta viesti  
Kissoistani yksi teki juuri tuota samaa meidän koiralle. Meno jatkui 6 vuotta ja päättyi vasta koiran kuolemaan. Itse en ole kieltänyt koskaan koska molemmat selvästi nauttivat tilanteesta  Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Sijainti: Lohja
Sukupuoli: Nainen
Re: Aikuinen kissa "maitobaarilla"
Vastaus #2 - 11.05.2013 klo 09:35:33
Tulosta viesti  
En osaa sanoa muuta kuin että Peku teki ihan tuota samaa silloin kun tuli meille. Ensinhän Laku ei oikein hyväksynyt Pekua, mutta reilun viikon kuluttua jo imetti "vauvaansa". En enää muista minkä ikäinen Peku oli kun lopetti imemisen, ei tullut laitettua sitä mihinkään muistiin. Sellainen muistikuva mulla on, että vielä toisinaan tässä asunossa asuessakin Peku kävi imemässä. Muutettiin tähän kun Peku oli vähän vajaa 6-vuotias Kliseinen Olisikohan tuo sitten loppunut siihen kun Lula tuli meille? En ainakaan muista, että sen jälkeen olisin enää nähnyt Pekua imemässä.

Kiitos muistikuvasta, en ollut tätä oikein enää muistanutkaan. Lakulla ja Pekulla oli aika erityinen suhde ihan Lakun kuolemaan saakka.

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun