Suprelorin-kapseli ja Pitkittynyt kiima (Luettu 72 kertaa)
Pinni
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Suprelorin-kapseli ja Pitkittynyt kiima
27.03.2017 klo 20:20:20
Tulosta viesti  
En tiedä kuinka aktiivisesti näillä foorumeilla ihmiset liikkuu, mutta kokeillaan nyt tätäkin.. Olen nimittäin hiuksia päästäni repien yrittänyt pähkäillä mitä ihmettä tehdä.

Elikkä, ongelma on kiima. Kyseessä on 3,5v siperiankissaneiti Pinni, jolle laitettiin suprelorin-kapseli 13.12. Viime vuoden puolella. Kiimojen esto oli ajatuksena tässä peliliikkeessä. Noin viisi viikkoa myöhemmin neiti aloitti kiimailun, joka todellakin oli sitten melkoinen megakiima! No, olin jo henkisesti varautunut siihen, että piikki hormonitoiminnassa tulee ja sitä myöten kiima, joka mahdollisesti kestää normaalia pidempään. No, kiima on nyt jatkunut ja jatkunut ja JATKUNUT, eikä loppua edelleenkään näy.. On kuitenkin onneksi laantunut siitä megakiimailusta, mutta on edelleen jollain tasolla päällä.

Olen soittanut nyt vseitsemään eri paikkaan avun toivossa, ja joka paikasta olen saanut erilaisen vastauksen. Vastaukset ovat olleet mm. tällaisia: yksi ehdotti kissan kohdunkaulan hieromista 4krt/pvä topzpuikon kanssa, että saadaan aikaan ovulaatio ja sitä myöten kiiman katkeaminen, toinen ehdotti kohdunpoistoa, kolmas sanoi ettei tälle voi mitään tehdä, ja että tämä kuuluu asiaan, kuulemma loppuu aikanaan, mutta täytyy vain purraan hammasta ja odottaa että menee ohi, yksi oli sitä mieltä että e-pillerit kävisi muuten, mutta kun on kapseli jo, niin selkäydin ei tod.näk. kestä enää pillereitä tähän hormonimyrskyyn.. Myös kapselin poistoa ehdotettiin, koska kiima on jatkunut jo niin kauan, että voi olla että ei mene ohi ollenkaa..?

Mitähän tämän kissaneidin kanssa nyt kannattaisi tehdä? Pitkittynyt kiima on kuulemma normaalia, mutta että se jatkuu 15vko, niin onko se enää? Onko täällä ihmisiä joiden kissoille on kyseinen suprelorin-kapseli aiheuttanut megapitkän megakiiman, onko se lopulta loppunut vai onko kapselin lopulta pitänyt poistaa? Olen näiden vaihtoehtojen kanssa vähän hukassa nyt..  Epävarma onko kellään kokemusta näistä kapseleista tai muuten vaan fiksuja neuvoja?

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun