Kissan pieni löysä uloste (Luettu 571 kertaa)
Misulady
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Kissan pieni löysä uloste
19.02.2017 klo 05:21:15
Tulosta viesti  
Hei! Minulla on kaksi kissaa Ziggy(uros) ja Mitzu (naaras). Katsoin tossa hiekkalaatikkoon ja Ziggyllä oli tullut pieni kasa normaalin näköisen ulosteen päälle löysempää ulostetta. Tosiaan olen yrittänyt pysyä erossa viljallisista tuotteista ja olen antanut viljatonta kuivamuonaa sekä yhen pussin Latzia (1per kissa) per päivä kun kissat eivät näytä tykkäävän muusta. Ovat tosi ylivilkkaita maatiaskissoja kummatkin että tulin vain tarkistamaan onko tämä normaalia.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kari Häkkinen
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Re: Kissan pieni löysä uloste
Vastaus #1 - 02.04.2017 klo 02:47:18
Tulosta viesti  
En oikein usko, että on syytä huoleen.

Kun ryhdyin kävelyttämään kissaani kaupungilla, niin varasin tietysti mukaani koirille tarkoitettuja kakkapusseja.

Huomasin heti kouriintuntuvasti miten asfaltille tehdyt ulosteet erosivat hiekkalaatikoon tehdyistä. Jos koirankakkoja voi poimia kuin perunoita, niin kissankakat ovat melkein perunamuusia.

Nykyisin varaan mukaan talouspaperia, jolla pyyhin jätökset parhaan kykyni mukaan kasaan ja otan sitten paperimytyn kakkapussiin ja roskiin. Silti karkeaan kadun pintaan jää aina ruskea kostea jälki, joka on jätettävä sateen siivottavaksi.

Hiekkalaatikon hiekka imee kissankakoista kosteuden nopeasti itseensä, joten ulosteet näyttävät kiinteiltä laatikkoa siivotessa.

Jos Ziggy on tehnyt "normaalin näköisen ulosteen päälle löysempää ulostetta", niin jälkimmäinen on aivan samaa tavaraa, mutta se ei ihan vain yksinkertaisesti ole ollut kosketuksessa hiekkaan, joten se näyttää toisenlaiselta. Näin veikkaisin.

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun