Kissa kehrää ja maukuu uudella tavalla (Luettu 811 kertaa)
poccosan
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Kissa kehrää ja maukuu uudella tavalla
23.08.2016 klo 01:20:41
Tulosta viesti  
Mulla on seitsemänvuotias kissa, joka on vasta alkanut maukua ja kehrätä uudella tavalla.

Mun kissa, Rocco, joka ei ole koskaan aiemmin kehrännyt, aloitti kehräämisen tänään. Käytiin lääkärissä Rocon ollessa nuori, mutta lääkärit sanoivat, että ei kaikki kissat vaan osaa kehrätä. (HUOM! kissa luovutettiin minulle 5kk vanhana joka on hyvin luovutusikäinen, joten kehräämisen puute ei voinut lääkärin mukaan johtua siitä, että hän ei olisi ollut tarpeeksi äitinsä+pentueensa kanssa)
Rocco on aiemmin "röhkinyt/nuuskuttanu" kehrätessään, mutta tänään aloitti full-on purinan.

Aiemmin hän myös on maukunut matalaäänisiä maukuja, siis joka päiväisessä interaktiossa hänellä on vaan ollut selkeästi matalampi maukuna-ääni kuin toisella kissallani.
Noin kahden viikon ajan olen huomannut, että Rocco on maukunut korkeamman äänisiä maukuja. Ajattelin aiemmin, että se voisi johtua siitä ettei Rocco ole juonut tarpeeksi (joskus jos Rocolla on ollut heti herätessään "aamuhengitys" niin maukunat on ollut korkeamman äänisiä), mutta tämänkaltainen maukuna ei ole loppunut, vaikka Rocco söisi/joisi.

Olin noin viikko sitten matkalla, jolloin poikaystäväni huolehti kissoistani. Sinä aikana hän ei huomannut mitään muuta poikkeavaa käytöstä, kuin tämän korkeampi äänisen maukunan Rocolta.

Voiko olla, että Rocco on jollain tapaa opetellut nyt sitten kehräämään ja maukumaan korkeammalta, vai pitääkö tälläisestä mielestänne huolestua?

PS:tein profiilin tänne tätä kyssärii varten, olen pahoillani, jos tämä aloitus on väärässä kategoriassa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun