Emo ja pennut (Luettu 652 kertaa)
Ninja
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Emo ja pennut
12.06.2016 klo 15:23:28
Tulosta viesti  
Neuvoja kaipailisin kokeneemmilta..Help!

Mikä olisi paras toiminta tapa tilanteessa, kun meille syntyi perjantaina 10.6 pentuja. Ensimmäisen sai synnytettyä ja lopulta jouduttiin leikkaamaan ja leikattu pentu selvisi. Kaksi kuoli välissä  Itku Leikkauksesta heräsi tokkuraisena mutta vähän väkisin ja avustettuna ja ihmeenkin kaupalla saatiin pennut tissille kuitenkin.

Nykysessä pesähuoneessa on pesälaatikko, ja huoneen ovi oli kiinni että saisi ruhan, minä seurana. Emo vahti ja raapi ovea eikä malttanut olla laatikossa ellen kokoajan sitä silittänyt. Meillä kaksi leikattua poika kissaa myös. Eilen päivällä sitten päästin emon käymään pois huoneesta ja palasi aina vahtimaan vaan kiinniolevaa ovea. Lopulta avasin oven ja poikakissat pääsi huoneeseen. Tämä rauhotti emon ihan selvästi, malttoi poitsujen kanssa syödä ja asettui pentulootaan makaamaan ja imettelemään lapsiaan ja nukkumaan. Eilinen ja yö meni hyvin näin.

Nyt aamusta emo tulee kokoajan alakertaan. Tulee takas pentujen
luo jos minäkin tulen. Ja äsken kun oli hommissa alakerrassa, tuli jo pentu suussa sinne Järkyttynyt ja meillä koiratkin siellä  Nolostunut Kannoin pennun takas äkkiä koppaan ja emon perästä ovi äkkiä kiinni!

Mitä minä teen? Pidän sen väkisin oventakana stressaamassa oven takaa kuuluvia ääniä ja istun itse huoneess kokoajan? En voi antaa sen kuskata lapsiaan mihin sattuu, koska koirat ja ihmislapset.. Enkä rauhallisempaa paikkaa tälöä porukalla saa luotua..  Nolostunut

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun