kissanpentu tulossa kotiin (Luettu 1185 kertaa)
juttakatariina
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

kissanpentu tulossa kotiin
28.07.2015 klo 13:56:54
Tulosta viesti  
Hei! pyytelisin pieniä vinkkejä miten toimin tulevan kissanpentuni kanssa. Rodultaan scottish fold Hymiö

Kuinka aloitan kissanpennun totuttamisen uuteen asuntoon?
Onko kaikki kissanpennut aina yli viikon sängyn alla peloissaan uutta kotia? kokemuksia?
Meillä on poikaystäväni kanssa tosi pieni kaksio ja siinä ei ole eritelty ovella muuta kuin vessa/pesuhuone.

Toiseen ongelmaani. Asun vanhempieni lähellä, autolla ajaa n.10min. Olen vanhempieni luona aina välilläkahden koiran vahtina (bichon frise, 4v ja 9kk) jotain viikon mittaisia aikoja n. parin kuukauden välein.

Voiko kissan ottaa mukaan vanhempieni luo? miten tosuttaisin kissamme koiriin että viihtyisi siellä?

Sivun alkuun

IP kirjattu

henjja
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Sijainti: Vantaa
Sukupuoli: Nainen
Re: kissanpentu tulossa kotiin
Vastaus #1 - 01.08.2015 klo 03:39:04
Tulosta viesti  
Voi eikä, teille tulee tollanen luppakorvakisu!  Hymiö

Ite asuin yksiössä sillon ku tuo kissa tuli mulle, päästin sen vapaaksi tutustumaan paikkoihin. Uteliaana kävi joka nurkan ja kolon nuuskuttelemassa ja yöksi tuliki heti mun viereen nukkumaan Hymiö
Mut sillonku mulle tuli toinen kissa ni se oli muutaman päivän lipaston alla piilossa. Se vähän riippuu kissan persoonasta Hymiö

Kyllä mää uskon että pystyt ottamaan, pitää vain pikku hiljaa alkaa totuttelemaan niitä toisiinsa, mää en oikein tiä miten se noin päin menee ku totutin mun kissan koiraan nii et otin koiran hoitoon itelle. Siinä meni pari viikkoa et kissa tottu siihen, koira ei välittäny mitää. Koira oli kans semmonen pieni Lhasa apso. Koiran pitäs ainaki kai päästä haistaan sen pylly

Toivottavasti oli ainaka pikkasen apua  Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun