Kissa yön karkuteillä (Luettu 1380 kertaa)
Naksu80
Maitoviiksi
Poissa

Kissa yön karkuteillä
22.08.2014 klo 13:08:19
Tulosta viesti  
Olen vähän hämilläni ja neuvoa vailla. Minulla on 2 kissanpentua alle 5 kuukautta ja otin ne sisäkissoiksi. Viime yönä päästin koiran pihalle pissalle, ovi oli raollaan pari minuuttia ja toinen kissa livahti huomaamattani. Aamulla etsittiin joka nurkasta ja piilosta, mutta vain toinen kissoista tervehti ja kiehnäsi jaloissa. Melkein panikoin ja menin koiran kanssa pihalle etsimään. Siellähän se kisu odottikin ovella. Huoh Pyöritä silmiä No loppu hyvin kaikki hyvin, mutta nyt tämä kotona oleva kissa sihisee karkulaiselle ja menee kauemmas. Tähän asti olivat ihan parhaita kavereita, koko ajan leikkimässä ja pesemässä toisiaan, mutta nyt tosiaan saa karkulainen hävetä yksin tekosiaan kun siskonsa sihisee sille koko ajan Surullinen Onko tuo ihan normaalia vai pitääkö olla huolissaan, tehdä jotain? Kai ne sopii ja ovat taas pian ystäviä? Mitähän ihmettä? Onko yökarkulainen tosiaan nyt niin ulkoilman "saastuttama" että toinen vierastaa? Auttakeee!  Virnistys

Sivun alkuun

IP kirjattu

Pikkuhukka
Karvinen
**
Poissa

poju & halla

Sijainti: Helsinki
Sukupuoli: Nainen
Re: Kissa yön karkuteillä
Vastaus #1 - 22.08.2014 klo 16:55:03
Tulosta viesti  
Kaveri voi haista toisen mielestä oudolle tai pelottavalle jos raasu on joutunut ihan outoon paikkaan yön ajaksi. Onneksi karkulainen löytyi heti, voin vain kuvitella miten pelottava tilanne! Täälläkin on kirjoitettu tapauksista joissa toinen vierastaa sähisten kaveriaan eläinlääkärikäynnin jälkeen, ilmeisesti outojen hajujen vuoksi.

olet varmaan tarkastanut että pikkuisella on kaikki kunnossa, ei haavoja tai muita. Jos sillä olisi selkeäst tahrainen tai likainen turkki niin varmaan itse pesisin sen hajun neutraloimiseksi. Muutoin varmaan aika parantaa, kun tutut hajut alkavat taas olemaan vallalla molemmissa.

meilläkin kissat muuten nuuskuttavat aina toisiaan jos jompikumpi on ollut ulkona, vaikka ihmisen nenään haju ei ole muuttunut. Kissa kuitenkin haistaa Nii, paljon mitä me emme haista.

Poju :: HCS :: 1.10.2008
    Halla :: HCS :: 25.4.2014
Sivun alkuun

IP kirjattu

Naksu80
Maitoviiksi
Poissa

Re: Kissa yön karkuteillä
Vastaus #2 - 22.08.2014 klo 17:56:52
Tulosta viesti  
Kiitos. Kisu näytti olevan ihan kunnossa ja siisti. Epäilen että oli mennyt autotalliin oven alaraosta turvaan. Oli tosi mielissään kun pääsi syömään ja silitettäväksi. Sitten tulikin kehräämään ja lepäämään syliin toviksi Hymiö Se on näistä kahdesta se rohkeampi ja minun havaintojen mukaan "pomompi". Vaikka on rauhallinen, mutta tosi utelias ja päättäväinen. Syö aina ekana. Ja on yleensä kärkkymässä ulos kun ollaan ovella.

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun