Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aihe | Tulosta
 10 Kurin pitäminen kissalle. (Luettu 18596 kertaa)
JansQ
Karvinen
**
Poissa

Pikku Enkelini

Sijainti: Espoo
Sukupuoli: Nainen
Re: Kurin pitäminen kissalle.
Vastaus #15 - 16.12.2014 klo 21:09:07
Tulosta viesti  
MEillä minä rääyn kissoille "Ei!" ja samalla taputan käsiä yhteen. Naapurit varmaan tykkää kuunnella mun huutelua. Kieli

R.I.P. Ronja 1994-2008
R.I.P. Rufus 2007-2012
Sivun alkuun

IP kirjattu

Pikkuhukka
Karvinen
**
Poissa

poju & halla

Sijainti: Helsinki
Vastaus #16 - 17.12.2014 klo 00:40:17
Tulosta viesti  
^meillä sama. Yleensä se ei toimi, vaan se kun tömistelen vihaisena luokse. En läpsi tai retuuta kissoja (joskus olen ottanut niskasta kiinni) mutta halla kai kokee sen tarpeeksi pahaksi "uhkaukseksi" kun pelkästään lähestyn. Useimmiten ehdin kuitenkin viereen ja halla tuijottaa silmät lautasina minua ja jatkaa tyhmyyksiään, ja nostan/siirrän kissan pois ja sanon "Ei!".

Pahimmillaan olen käyttänyt paineilmaa Hallan perseilyn hillitsemiseksi kun se on mennyt kiellettyyn paikkaan. Se on onneksi jäänyt pariin kertaan. Sitten tabascoa karkoitustarkoituksessa olen laittanut kukkaruukkuihin kun tuo haluaa jyystää kirjotähteni pilalle ja tuhosi yhden värinokkosen. Surullinen

Molemmille joutuu joskus antamaan jäähyä jos muu ei auta. Silloin kissa joutuu vessaan oven taa hetkeksi.

Meillä on jotenkin ihan hirveitä riiviöitä tämän viestin perusteella, erityisesti halla... KliseinenD

Poju :: HCS :: 1.10.2008
    Halla :: HCS :: 25.4.2014
Sivun alkuun

IP kirjattu

Viivu
Maitoviiksi
Poissa

Pikkutassu

Sijainti: Lahti
Vastaus #17 - 25.12.2015 klo 22:38:01
Tulosta viesti  
Me kans otettiin se linja, että kissalla on tasan kolme sääntöä:
1) Keittiön pöydälle/tasoille ei hypitä
2) Kukkia ei syödä
3) Sohvaa ei raavita

Viivi on onneks uskonut helposti muutaman kerran jälkeen, kun olen tökännyt sormella kylkeen ja sanonut topakasti "ei!". Kun lähtee niin saa kehun ja rapsutuksen palkinnoks.
Kukat ja ruokapöytä on saanut olla rauhassa kahden kerran jälkeen, mutta sohvaa olen kuullut öisin muutaman kerran raapivan. Olen tosin niin laiskahko yöeläjä etten vaan saa itseäni nousemaan kesken unien ja tökkimään.

Iso raapimapuu tolla on ja olen kissanminttua hieronut raapimaosiin opettaakseni sinne menemään, mut tää nössö kun ei ensimmäisen viikon aikana uskaltanut ees ekalle tasolle kiivetä...  Kliseinen onneks on nyt alkanu jo kiivetä ja raaviskella myös puuta.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun