Pytylle opettaminen (Luettu 2552 kertaa)
warda
Maitoviiksi
Poissa

Kissamaailman keltanokka
etsii tietoa :)

Pytylle opettaminen
14.07.2013 klo 23:13:51
Tulosta viesti  
Luin tuolta rotukissapuolelta, että jotkut ovat opettaneet kissansa käymään pytyllä. Miten opetus tapahtuu käytännössä? Onkohan tuossa videossa vinkin aineksia Hymiö

http://www.youtube.com/watch?v=p943wK0tSWQ&feature=related

Sivun alkuun

IP kirjattu

vippis
Maitoviiksi
Poissa

Re: Pytylle opettaminen
Vastaus #1 - 28.07.2013 klo 21:59:35
Tulosta viesti  
warda kirjoitti 14.07.2013 klo 23:13:51:
Luin tuolta rotukissapuolelta, että jotkut ovat opettaneet kissansa käymään pytyllä. Miten opetus tapahtuu käytännössä? Onkohan tuossa videossa vinkin aineksia Hymiö

http://www.youtube.com/watch?v=p943wK0tSWQ&feature=related

Meillä on tässä just suunnitelmissa ruveta opettaan toi sibbe (ja toivottavasti nevakin vanavedessä) pytylle. Kun neiti keksi, että käsienpesualtaaseen on kiva kakkia (eli oletan, että hän tietää tuon mustan aukon merkityksen), niin pohdittiin, että nyt ois saumaa saada sitten iha pyttykissakin. Kun kohtalaisen viksun ja kekseliään oloinen katti on muutenkin kyseessä.

Notta vinkkejä en vielä osaa antaa, mutta kiitokset sulle videosta Kliseinen Täytyy koittaa muistaa kertoa miten reenit etenee.

Sivun alkuun
IP kirjattu

warda
Maitoviiksi
Poissa

Kissamaailman keltanokka

Vastaus #2 - 28.07.2013 klo 22:16:33
Tulosta viesti  
Mitä meinaat tuolla mustalla aukolla Kliseinen Minulla saattoi mennä jotain ohi videon selostuksesta...

Itse olen nyt hommaamassa sitä kulhoa tuonne pyttyyn, mutta saa nähdä miten onnistuu Hymiö Ei tuo kissojen vessakaan tosin pahasti haise, joten eiköhän tässä selvitä, vaikka pytylle ei opitakaan  Kieli

Sivun alkuun

IP kirjattu

vippis
Maitoviiksi
Poissa

Vastaus #3 - 28.07.2013 klo 23:26:57
Tulosta viesti  
warda kirjoitti 28.07.2013 klo 22:16:33:
Mitä meinaat tuolla mustalla aukolla Kliseinen Minulla saattoi mennä jotain ohi videon selostuksesta...

Itse olen nyt hommaamassa sitä kulhoa tuonne pyttyyn, mutta saa nähdä miten onnistuu Hymiö Ei tuo kissojen vessakaan tosin pahasti haise, joten eiköhän tässä selvitä, vaikka pytylle ei opitakaan  Kieli

Siis ihan vaan tota lavuaarin "aukkoa" meinasin  Virnistys

Mutta infoilehan sääkin kui etenee!

Sivun alkuun
IP kirjattu

Nilda
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Vastaus #4 - 28.07.2013 klo 23:46:19
Tulosta viesti  
Itse kun joskus ensimmäisen kerran kuulin aiheesta jo innostuin, mutta sitten aloin miettiä asiaa käytännössä. Olisi tietysti kiva jos pöntöllä kävisivät eikä tarvitsisi ollenkaan hiekkaa, mutta a) eihän ne vessaa opi vetämään kun pitäis tosiaan vetää ylöspäin nupukasta (eikä niitä varmaan kiinnostaiskaan oppia), b) edellisestä johtuen haisisi varmasti aivan törkeästi enemmän kuin hiekkalaatikot ja c) jotenkin itseä ei kuitenkaan viehätä se ajatus että vessanpöntössä voi lillua ties kuinka monta tuntia pissaa ja kakkaa ja lisäksi se voisi olla epämiellyttävää vieraille :p

En tiedä kuinka tehokkaasti se vesi oikeasti "peittää" ne hajut, niin kuin noissa tuotteissa ainakin jossain sanottiin että kissat tykkäisivät siitä syystä.  Varsinkin kun Suomessa on ilmeisesti pöntössä vähemmän vettä verrattuna joihinkin muihin maihin, jos kerran jossain toisaalla (Yhdysvallat?) pieni vauva/lapsi voi oikeasti hukkua vessanpönttöön...

Täydellistä ratkaisua odotellessa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

warda
Maitoviiksi
Poissa

Kissamaailman keltanokka

Vastaus #5 - 30.07.2013 klo 21:58:20
Tulosta viesti  
Ihan totta kyllä, että työpäivän ajan lilluvat kikkurat ja pissa saattavat haista aika pahasti. Tuota en ajatellutkaan. Varsinkin pissa on ongelma. Tietäähän sen, jos ihmiselläkin jää vessa vetämättä (itselläni ei tietenkään ikinä), niin haiseehan se  Epävarma

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun