Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2  Lähetä aihe | Tulosta
 10 Pets Wonder World / toimitusajat (Luettu 6419 kertaa)
Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Sijainti: Nastola
Sukupuoli: Nainen
Pets Wonder World / toimitusajat
18.10.2012 klo 11:19:12
Tulosta viesti  
Muutama foorumilainen on käsittääkseni tilannut Sturdeja tuolta Pets Wonder Worldista. Missä ajassa olette saaneet tilauksenne kotiin?

Olen nyt käynyt sähköpostivaihtoa tuonne, kun olisin halunnut singlen joko split doorilla tai vinyyliovella, mutta niistä oli rajoitetusti värejä enää saatavilla, kun eivät valmista singleä enää noilla erikoisemmilla ovilla. Sähköposteissa olen yrittänyt urkkia, että onko niillä jotain värejä omassa varastossa vai tilataanko nuo aina Usasta asiakkaiden tilausten mukaan, mutta en ole saanut vastausta vaikka muuten sähköposteihin on vastattu vikkelästi. Mua nyt siis hieman mietityttää, että saadaanko Sturdi ennen Lahden näyttelyä vai miten tässä käypi. Viimeisessä postissa nyt vielä kysyin suoraan tilauksen tehtyäni, että mikä on toimitusaika, katsotaan vastaako siihenkään  Pyöritä silmiä.

Muuten kyllä tähän asti hyvä palvelu, viesteihin on vastattu nopeasti ja oli soitellut Usaan ja kysellyt, että löytyykö näitä mun toiveita vastaavaa singleä heiltä.

Ja onpa muuten ärsyttävää, että Sturdi ei ilmeisesti kauheasti enää panosta näihin singleihin, kun nyt niitä ei tosiaan valmisteta enää kuin verkko-ovella, euromallista nyt puhumattakaan. Sanoisin, että tässä syrjitään vain yhden näyttelykissan omistajia  Silmänisku.

Mökö ja Luru, maatiaissisarukset, s. 20.6.2009
IP FI*Draconian Ataegina "Hippu", NFO, s. 10.4.2011
Sivun alkuun

IP kirjattu

Mintan
Leijona
Poissa

Topi, Tessa ja Minttu

Sijainti: Helsinki
Re: Pets Wonder World / toimitusajat
Vastaus #1 - 18.10.2012 klo 14:36:11
Tulosta viesti  
^No ei eurotuplaakaan saanut split doorilla, vaikka sellaisen olisin halunnut. Hanselmiinan kanssa tilattiin sturdit tässä vähän aikaa sitten ja mun eurotuplani tuli jenkeistä asti ja toimitusaika oli sellainen vajaa kuukausi.

Eli valmiina jo olevan sturdin saa kyllä jenkeistäkin asti reippaasti ennen tammikuuta  Silmänisku

Tessa HCS n 24 03 7.3.2011
Minttunen "Minttu" EUR fs 24 13.7.2011
http://werunthehouse.blogspot.com/
RIP Topi HCS 16.3.11-24.4.13
Sivun alkuun
IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #2 - 18.10.2012 klo 15:39:53
Tulosta viesti  
Olikin vastannut tuo nettikaupan pitäjä, että normaalisti Sturdi tulee hänelle Usasta noin viikossa ja siitä sitten n. viikko kun se tulee mulle. Tämä tietysti laskettuna siitä, kun se maksu näkyy hänellä. Eli varmaan tuo noin kuukausi pitää munkin kohdalla paikkansa, kun on malli joka löytyy Sturdilta varastosta.

Eli tulossa on nyt viininpunainen single verkko-ovella ja sitten ne hihnat joilla Sturdin saa kiinnitettyä näyttelypöytään.

Split-dooria ja vinyyliovellisia olisi ollut muutamia vielä varastossa, mutta jäljellä olevat värit ei miellyttäneet mua. Voi olla että Hippu ei nyt sitten pahemmin näy tuolta Sturdistaan, mutta eipä mahda mittään, pääasia, että tytöllä on turvallinen olla tutun tuoksuisessa paikassa eikä vieraat pöpöt uhkaa niin pahasti.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tiitukka
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Sijainti: Oulu
Vastaus #3 - 22.10.2012 klo 21:40:32
Tulosta viesti  
Hei!

Mitä värejä sinkkusturdeista oli saatavana noilla muilla kuin verkko-ovilla?
Mäkin olen tuota haaveillut, tosin kaks kissaa on mutta eihän ne joka kerta ole kumpikin mukana.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #4 - 12.11.2012 klo 09:13:06
Tulosta viesti  
^Huomasin vasta nyt Tiitukka sun viestin, kun tulin omia tänne höpöttelemään, Sorry!! Varastovärejä vinyyli ja Split-door ovissa oli musta, tummanvihreä ja laivastonsininen, "savu" ja valkoinen.

Itse tulin tänne ihmettelemään sellaista, että tuolta PWW:stä ilmoittivat perjantaina paketin lähteneen Saksasta, mutta laittoivat sen Hermes -nimisen rahtifirman kautta kun kuulemma DHL:n kanssa on ollut viivästyksiä. Mikähän firma mahtaa toimittaa nuo Hermesin paketit täällä Suomessa perille  Täh, onko kellään kokemusta? Googlaamalla läysin jonkun keskustelun, jossa tyyppi oli saanut tavaransa Matkahuollon kautta, mutta aika sekavaa oli kuulemma ollut ja oli saanut pakettiaan kysellä jos mistä.

Onneksi PWW:llä on hyvä palvelu, otan sitten sinne suoraan yhteyttä jos pakettia ei ala ensi viikon loppuun mennessä kuulua, helpompi PWW:n on selvittää asiaa kun eihän mulla ole mitään seurantakoodejakaan ja heillä on saksan kielikin hallussa  Hymiö.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Leelou
Karvinen
**
Poissa

Vastaus #5 - 12.11.2012 klo 12:00:18
Tulosta viesti  
Mä muuten ostin Sturdibagini tuollaisesta englantilaisesta verkkokaupasta kuin  http://www.mypetcarrier.co.uk/catalog/index.php. Siellä on tosi hyvä valikoima noita kaikkia Sturdin tuotteita, vaikka noista sheltereistä en pahemmin mitään tiedäkään. Asiakaspalvelu oli loistavaa. Postikulujen kanssa ei tullut kyllä mitenkään erityisen halvaksi, mutta mulle oli tärkeämpää saada juuri haluamani tavara kuin säästää kymppi tai pari.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #6 - 12.11.2012 klo 12:09:09
Tulosta viesti  
^Tuo PWW tilaa Show Shelterinsä suoraan Sturdilta Usasta ja valikoima on se, mitä Sturdin päämajassa on. Eli kun Sturdi on päättänyt supistaa single Show shelterin valikoimaa, niin eipä pysty mikään Sturdeja myyvä firma sen kummempaa tarjoamaan, ellei sitten jälleenmyyjälle ole jäänyt omaan varastoon sattumalta jotain poistuvia värejä/malleja.

Eli Sheltereiden osalta ihan samaa ei-oota varmaan löytyisi tuolta brittikaupastakin.

Googlailin lisää Hermes-juttuja ja jäi vähän sellainen mielikuva, että näinköhän se mun paketti vielä päätyy jonnekin hornankuuseen...No, onneksi tammikuuhun on vielä aikaa  Pyöritä silmiä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Leelou
Karvinen
**
Poissa

Vastaus #7 - 12.11.2012 klo 12:15:52
Tulosta viesti  
Joo, en tosiaan noista sheltereistä tiedä mitään. Tuolla saksalaisessa kaupassa ei vaan myydä esim. tuota meidän XL divided bagia ollenkaan.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tiitukka
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #8 - 12.11.2012 klo 12:49:06
Tulosta viesti  
Nou hätä Ansi Hymiö
Olen taas tuota sturdia haaveillut. Kahden kissan kanssa näyttelyssä niin huhhuh sitä verhojen laittoa jne.
Tosin mä jo haaveilen sitä tuplasta Hymiö Kyllähän yhen kans jaksaa sitten verhoja asetella. Ja tosiaan kun tyttäret ovat kavereita niin saisi ne samaan häkkiin.
En ole kysellyt että kuinka käytännössä onnistuu tuon tuplan niittaaminen yksiöksi tarpeen tullen..
Kallishan se on mutta ehkä aika helppo ja kevyt kantaa.

Osaisi vaan päättää värin  Kliseinen Ovet ehdottomasti splitit.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #9 - 12.11.2012 klo 13:27:33
Tulosta viesti  
Kyllähän kahden kissan kanssa kannattaa tupla hommata saman tien! Kyllä mäkin olisin tuplan ottanut jos olisi hitustakaan ajatusta, että joskus olisi kaksi näyttelykissaa. Käsittääkseni sen toisen puoliskon saa ihan hyvin lytättyä kasaan jos on vaan yhden kissan kanssa näyttelyssä.

Tuplassa sitten onkin sitä valinnanvaraa ovityypeissä ja saa euromallia ja vaikka mitä herkkua...ärrinmurrin!

Kysyitkö Leelou suoraan tuolta sitä XL bagia? Voi olla, että nettikaupan sivuilla ei kaikkea ole, mutta Usasta tuo putiikin pitäjä kyllä sitten tilaa mitä vaan sieltä saa, vaikka mittatilauskamaa. Älyttömän hyvää palvelua tuolta PWW:ltäkin kyllä olen saanut.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Leelou
Karvinen
**
Poissa

Vastaus #10 - 12.11.2012 klo 14:39:44
Tulosta viesti  
Ei kyllä tullut silloin mieleenkään kysellä vieraasta nettikaupasta sellaista, mitä ei suoraan tarjottu, joten etsin vain toisen kaupan. Varsinkin kun tuon Pets Wonder Worldin yleisilme oli omaan silmään vähän amatöörimäinen (tää on kyllä ihan vaan omaa it-snobismia, myönnän)

Tarkoitukseni oli vaan vinkata muillekin, että näitä kauppoja on EU:n sisälläkin useampi, joissa saattaa olla varastossakin joku juuri omaan makuun sopiva väri. Ei kai vaihtoehdot ole ikinä pahasta?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #11 - 12.11.2012 klo 15:09:49
Tulosta viesti  
^Ei tietenkään ole vaihtoehdot pahasta  Hymiö. Mun tarkoitus taas oli tuoda esille, että ei kysyvä tieltä eksy ja aina kannattaa kysellä vaikka nettisivujen perusteella näyttäisikin, että haluamaansa tavaraa/mallia/väriä ei ole saatavilla (niin mä teen tavallisissakin kaupoissa jos jotain todella haluan).

Nettiyhteiskunta on tehnyt meidät ihmiset välillä vähän laiskoiksi, kaikki pitää saada klikkauksella, eikä kauheasti haluta/viitsitä/uskalleta kysellä ja selvitellä asioita  Silmänisku. Itsekin helposti sorrun tähän. Se taas rajoittaa vielä enemmän vaihtoehtoja, koska jostain muualta tuotteen voisi saada vaikka halvemmalla jos asiaa lähtisi kaivelemaan, eipähän siihen yleensä tarvita kuin pari mailia.

Vertailijoille: vaihtoehtona tuo Mypetcarrier on shelterin ostamiseen sikäli huonompi kuin PWW, koska sekä postikulut, että itse tuote on selvästi hintavampi:
MPC (tämän hetken kurssilla) > Sturdi 142,19 eur postikulut 27,09 eur
PWW > Sturdi 115 eur, postikulut 17 eur

Lisäksi suurin osa sheltereistä (ainakin sinkuista) on Mypetcarreirissakin "Out of Stock", eli tilataan Usasta, mutta vasta heidän normaalitilausten yhteydessä, ei erikseen asiakkaan pyynnöstä, joten toimitusaika saattaa olla pari kuukauttakin, kun PWW:llä se on n. kuukauden, ellei Sturdilla ole toimitusongelmia tai kyseessä ole mittatilaustuote.

Ylipäätänäsä on Sturdit aika kiven alla jos sellaisen tänne armaaseen suomenmaahan haluaa, tässä olisi hyvä myyntiartikkeli jollekin kotimaiselle nettikaupalle. Musti & Mirrilläkin vaan tuntuu olevan kovasti ongelmia saada näitä lisää nettikauppaansa, tiedä sitten mistä johtuu, ensin lupasivat syyskuun aikana ja kun kysin syyskuun lopussa uudestaan, niin vastaus oli, että loppuvuodesta  Pyöritä silmiä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tiitukka
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #12 - 12.11.2012 klo 15:24:24
Tulosta viesti  
Mä kans kyselin sitä ykkössturdia ja bagia kesällä. Ihan hävetti "vaan" kysellä tarjontaa kun se Ines kaivoi kaikki varastot läpi ja kertoi mitä löytyi mistäkin koosta ja mallista. Siis tosi hyvää palvelua Hymiö
Satuin sit löytämään sen sturibagin käytettynä ja olikin "vahingossa" se L-koon divided eli väliseinällä. Näppärästi kulkee mun pikkumisut silleenkin pikkumatkat Hymiö

Pitää tuota tuplaa alkaa ihan oikeesti nyt kyseleen..muuan kuukausi aikaa vielä Hymiö Ja meneehän se pentupesänä kotosalla JOS sellainen tarve iskee..Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #13 - 12.11.2012 klo 15:33:13
Tulosta viesti  
^Mua myös nolotti, kun ensin kysyin sitä split-dooria ja Ines soitteli siitä Usaan ja sitten kyselin sen jälkeen vinyyliovellista ja hän joutui soittamaan uudestaan Usaan. Mielessäni mietin, että mitähän nuokin puhelut hänelle maksaa ja että olisi pitänyt tajuta itse samantien kysyä molempia vaihtoehtoja. Mutta todella mahtava palvelu kyllä  Hymiö.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tiitukka
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #14 - 14.11.2012 klo 09:10:20
Tulosta viesti  
Kertoilehan Ansi pakettisi kulusta.
Kaverin kanssa ehkä ollaan tilaamassa stureja kasa Hymiö
Hyvä tietää miten se sieltä suomeen kulkeutuu ja missä ajassa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun