^Kiitos Hanselmiina omista huomoistasi, kaikesta on apua mikä voisi tukea mua tässä, kun mun syyttävä sormi sojottaa kohti antibiootteja.
Mitään vaarallisen tuntuista oireilua Mököllä ei tosiaan ole, poika on taas vauhdikkaampi kuin pitkiin aikoihin (mamma meinaa välillä jo vähän tuskastua siihen touhottamiseen).
En vaan tosiaan keksi yhtään mitään muutakaan, mikä oireilua aiheuttaisi joten kai se on nyt vaan oletettava, että syynä on tuo ab-kuuri. Tätä myös tukee se, että Claricella on ihan samanlainen kokemus. Ehkä ihmiset ei sitten vaan huomaa/raportoi näitä sivuvaikutuksia silloin kun ne ei ole hengenvarallisia ja siksi niistä ei oikein löydy tietoa?
Totisesti toivon, että ei ikinä enää tarvita Mökölle antibiootteja, mutta koska vähän on sellainen fiilis

, että näitä tulee vielä eteen, niin täytyy sitten ihan kunnolla pohtia ja jutella eläinlääkärin kanssa tästä. Jotenkin vaan jäi tuosta Synulox-episodista sellainen tunne, että ei ne oikein uskonut ab-kuuria syylliseksi kun oireilu alkoi tosiaan kuurin loppumisen jälkeen. Tai sitten täytyy vaan pojan aina kuurin jälkeen kestää viikon näppylärumba, mutta ei se nyt oikein järkevältä tunnu sekään, saati miten nuo kuurit sitten rasittaa Mökön kroppaa muuten jos kerran iho-oireitakin saa aikaan

.
Voi mun pientä rupisammakkoa, onneksi sentään noi Mökön negatiiviset fiv/felv -tulokset tuli ilahduttamaan mieltä

.