Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 165 166 [167]  Lähetä aihe | Tulosta
 25 Zooplus I (Luettu 412693 kertaa)
Nilda
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Re: Zooplus I
Vastaus #2490 - 11.10.2015 klo 19:12:33
Tulosta viesti  
Oli varmaan sitten ihan uuden uusi muutos Hymiö

Ja suurtilausalennus huononee huononemistaan (2% yli 119€ tilauksista). Mielenkiintoista jatkaa hintavertailuja comin ja fi välillä. Pitäis taas tehdä tilaus.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Jadeserpent
Maitoviiksi
Poissa

Mikkeli

Vastaus #2491 - 05.11.2015 klo 01:48:51
Tulosta viesti  
Täällä kanssa ZP:n tilaus tuli muutama päivä sitten, Felinen purkkimix ja noita Applawsin tonnikalafileitä, Nala ihan hulluna niihin niin saa aina sunnuntaina extraherkkuna sellaisen muun ruuan kanssa. Hiekkaa pitäis ehkä se pari säkkiä tilailla, Golden White oli lievä pettymys laadultaan, kevyttä niin se lentää ja kauas tuon kaivinkoneen käsittelyssä, palaan takaisin Masteriin.

You don't own your cat, your cat owns you
Sivun alkuun

IP kirjattu

4Cats
Leijona
Poissa

Miau

Sijainti: Helsinki
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #2492 - 25.11.2015 klo 20:32:29
Tulosta viesti  
^Vanhana Golden Grey Masterin käyttäjänä kelpuutin myös Greenwoodsin vastaavan eli on kokeilemisen arvoinen tuote. Tekee ehkä jopa tiukemmat paakut, kunhan hiekkaa on tarpeeksi. Jos hiekkaa liian vähän/liian isot reunoilla niin kosteat paakut taas murenee helpommin kuin GGM:llä.

Ensimmäinen Golden Grey Masterin veroinen minkä olen itse löytänyt.

Hiekat tuntuu yhä olevan edukaampi ostaa isoissa erissä .com postimaksusta huolimatta, samoin nyt kun tuli erikoisruokien tarve, niin ne oli edukkaampaa tilata .comista.

Sivun alkuun
IP kirjattu

_Untuva_
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #2493 - 04.02.2016 klo 21:59:40
Tulosta viesti  
Muilla tullut zooplussan paketteja ilman teippiä? Toi mun viimeisin paketti oli kiinni vain sillä vihreällä nauhalla Vihainen ja tuolla postin osoitelapulla. Alareunan niitikin oli karannut jossain vaiheessa matkaa. Ihme kyllä kaikki tavarat olivat tallessa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kiffa
Karvakorva
*
Poissa

...mau?

Vastaus #2494 - 07.02.2016 klo 12:08:56
Tulosta viesti  
Jos kauheesti pelottaa, ni voithan sä laittaa tosta epävarmasta pakkaamisesta palautetta niille Hymiö Hyvä kumminki, että tilaus oli kuten pitääkin. Se vihree nauha onneks aika hyvin pitää jossei oo nii väljä, että sen voi vetää pois laatikon ympäriltä.

Tyttö, joka leikki tulella
Sivun alkuun

IP kirjattu

_Untuva_
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #2495 - 12.02.2016 klo 20:55:44
Tulosta viesti  
Kyllä mää valitin tosta jo niitten face sivulla Kliseinen Ne on vaan poistanu sen julkasun jo sieltä...

Sivun alkuun

IP kirjattu

henjja
Maitoviiksi
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Sijainti: Vantaa
Vastaus #2496 - 14.02.2016 klo 11:53:18
Tulosta viesti  
Ennen ku olin vuorotöissä niin tilasin aina zooplussalta koska pystyin arvioimaan että milloin paketti tulee että olen kotona. Mutta nyt kun olen päivätyössä ja se toimitusaika on 8-16 niin ei mitään mahiksia tilata  Surullinen Posti sijaitsee kävelytien varrella niin ei mitään mahiksia et toimittas sinne koska, kuka ne kantaa, monia kiloja hiekkaa  Pyöritä silmiä Ois kyllä tarvetta zooplussalle ku nykyisin meillä on 2 kissaa, hiekkaa ja ruokaa menee ihan tuhottomat määrät, käyn suurin piiertein joka viikko mustissa ja mirrissä hakemassa ruokaa ja se on aika kallista ku vertaa zooplussaan. Mun mielestä on aika tyhmää ettei sitä aikaa voi sopia sillain vaikka myöhemmäksi että on kotona ku paketti tulee

Sivun alkuun

IP kirjattu

4Cats
Leijona
Poissa

Miau

Sijainti: Helsinki
Vastaus #2497 - 14.02.2016 klo 16:00:57
Tulosta viesti  
^itse käytän juuri tuosta syystä nykyisin DPD/Postnord toimitusta. Heillä on usein iltatoimituksia ja onnistuu myös valtakirjan jättäminen, jolloin jättävät oven taa, vaikka ei olisi itse kotona.

Toinen syy siihen, että en enää DHL/posti kuljetusta käytä oli se, että posti väitti useaan  kertaan yrittäneensä toimittaa, vaikka olin ollut kotona odottamassa ja edes lappua ei ollut jätetty... eli eivät edes yrittäneet käydä ovella vaan kuskasivat suoraan postikonttoriin Vihainen.

Sivun alkuun
IP kirjattu

_Untuva_
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #2498 - 06.03.2016 klo 02:31:08
Tulosta viesti  
Itselläni ovat kyllä posti toimittamat paketit tulleet hyvin perille Hymiö

Onko mulla hiton huonoa tuuria noissa zooplussan paketeissa kun taas tuli paketti mitä ei ole teipattu päältä Vihainen tai on toisessa päässä 10cm teippiä mutta sekin loppuu juuri paketin kulmaan. Molemmat niititkin ovat puoliksi irti. Kiva vaan kun tollanen 14kg paketti seilaa ilman teippiä, vihreä nauhakin on sen verran löysällä että pakettiin saa komeasti käden sisälle Surullinen Sisältöä en ole vielä tarkistanut kun odotan aamuun että saa parempia kuvia luonnonvalossa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

_Untuva_
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #2499 - 22.08.2017 klo 19:07:28
Tulosta viesti  
Arvatkaan vaan kenenkä 24kg paketti on postissa noudettava kun postikuski on luistanut töistään ja merkinnyt vain vastaanottajan luona este..  Vihainen koko päivän olen ollu kotona eikä tasan ole summeria soitettu. Täytynee uhrata ensi kerralla euro dpd:lle

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 165 166 [167] 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun