Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 3 ... 12 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kissojen tempauksia (Luettu 59764 kertaa)
jammi
Leijona
Poissa

Sijainti: Salo
Sukupuoli: Nainen
Kissojen tempauksia
14.12.2009 klo 17:13:30
Tulosta viesti  
Eli muut otsikot liittyvät lähinnä valokuviin, joten tähän voisi koota tarinoita kissojen hauskoista touhuista ym, mistä tahansa maan ja taivaan välillä!

Tällainen aihe tuli mieleeni, kun Lilli järjesti täällä parilla päivällä peräkkäin oikein shown. Eilen ihmettelin, kun kissat viihtyvät niin kauan tarhassa. Jatkoin kuitenkin omia touhujani, kunnes kaverini tuli käymään ja ihmetteli, miksi Lilli istuu takapihallamme grillin päällä, joka siis ei ole tarhassa!  Järkyttynyt No kappas, siellä se Lilli tosiaan istuskeli, menin avaamaan oven ja Lilli juoksi salamana sisälle ja suoraan odottamaan pääsyä ulkotarhaan! Virnistys Höpsö ei kaiketi ymmärtänyt, että oli juuri samaisesta paikasta tulossa... Lyyli oli edelleen nätisti tarhassa, joten otin hänet sisälle ja menin tutkimaan tarhan, jotta selviäisi, millä ilveellä Lilli oli sieltä pois päässyt. En löytänyt tarhasta mitään vikaa, mutta en päästänyt kissoja enää sinne, ennen kuin mieheni tulisi kotiin seuraavana päivänä ja saisi tarkistaa tarhan valoisaan aikaan.

Tuli seuraava päivä ja tarhasta ei löytynyt sen kummempaa selitystä Lilli karkaamiselle, joten päästimme kissat sinne normaaliin tapaan. Päättelimme, että Lilli ei kaiketi aiemminkaan ollutkaan tarhassa, vaan joku meillä olleista kyläläisistä oli päästänyt hänet sisään ja sitten vahingossa ulos. No eipä mennyt kuin hetki, kun menin katsomaan ikkunasta, niin Lilli istui tarhan ulkopuolella ja läpsi sieltä Lyyliä päin näköä! Taas saimme Lillin heti kiinni ja pikkuisen sydän takoi ehkä kolmeasataa! Menimme taas tarkastamaan tarhan ja ongelma löytyi! Tarhamme on suurimmaksi osaksi terassin päällä, mutta pieni kaistale siitä on nurmikolla. Nurmikon ja terassin välinen korkeusero on noin 30 senttiä ja tarha loppuu nurmikkoon, joten sieltä emme aiemmin hokanneet/mahtuneet katsomaan. Lilli oli joka tapauksessa kaivanut valtavan onkalon terassin alle ja sieltä sitten tullut naapurin puolelta ulos! Järkyttynyt En vieläkään ymmärrä, että miksi Lyyli ei ole mennyt perässä, ja miten Lilli on onkalon edes kaivanut nyt, kun maakin on jo ollut jäässä jonkin aikaa... Lillistä nyt kuitenkin paljastui tällainen kekseliäs maanrakentajapuolikin, ja me kun ollaan pidetty häntä vähän hönttinä! Pusu

Kissat osaavat matemaattisen tarkasti arvioida juuri sen paikan, missä istuessaan ne ovat eniten tiellä. - Pam Brown
Sivun alkuun

IP kirjattu

Maukuri
Mörökölli
Poissa

Sijainti: Espoo
Re: Kissojen tempauksia
Vastaus #1 - 18.12.2009 klo 17:03:37
Tulosta viesti  
^ Voi Lilliä!  Kliseinen Ilmeisesti päätti että nyt saa tarha luvan laajentua.

Meillä oli tänään semmoinen episodi täällä että vieläkin naurattaa. Avokki keksi tuossa aiemmin, että hänen pitäisi tulostaa joku lappu, joten ei kun tulostin päälle ja katselemaan ympärille, että milloin ensimmäinen pieni utelias tulostusavustaja saapuu. Mauri ainakin on yleensä sellainen, että kun kuulee tulostimen menevän päälle niin syöksyy salamana paikalle ja tulostuksen aikanakin tökkii vähän tassulla paperille vauhtia.

No Maurihan se sieltä nytkin tuli hommaa katselemaan, mutta jostain syystä ei ihan niin innoissaan ollut työntymässä joka paikkaan vaan jäi viereen makoilemaan. Mutta mitä ihmettä, tulostus ei onnistunutkaan! Vaikka oli niin hieno kissa vieressä. Paperi oli mukamas loppu, ja tätä kummasteltiin avokin kanssa koska paperia kyllä oli. Noh, kokeiltiin sitten asetella niitä paremmin, jos vaikka sitten onnistuisi. Mutta ei! Ja tätä yritettiin monta kertaa ja meinattiin molemmat jo hermostua. Tyyliin "Et sinä osaa!" ja "Annapa kun minä näytän!"

Eli perheriita oli lähellä ja mietittiin jo että onkohan rikki koko laite. Avokki sitten siinä sitä aikansa syynäsi, ja kuulemma joku tulostimen osa oli siirtynyt sinne paperiluukkuun tielle niin että se paperi ei sieltä mihinkään päässyt. Noh, hänpä kokeili sitten että mikä se jokin oli ja yllätys, yllätys, se siirtyikin ihan kevyesti pois tieltä. Kummallista. Seuraava asia mitä kuulen on kun mies huutaa "NAKSUTIN?!" ja kun käännyn katsomaan niin siinä se pitelee kädessään vihreää pientä palikkaa.  Virnistys

Kyllä siinä taisi Mauri nauraa partaansa kun hommaa vierestä seurasi. Tyytyväinen oli kyllä herran ilme. Onkohan mahdollista, että se muisti laittaneensa naksuttimen tulostimeen? Tietty asialla on saattanut olla Vappukin, mitä kyllä epäilen, koska Mauri on meillä tuo tulostuskissa ja tekee enemmän retkiä tulostimen päälle. Vappu tuskin on edes käynyt siellä. Noh, ainakin Mauri osasi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan vaikuttamassa fiksulta keppostelijalta. Ihmekös meillä ei ole näkynytkään naksutinta vähään aikaan missään, minä kyllä ajattelin että olen sen vain itse jonnekin hukannut.

Maatiaiset Mauri -08 & Vappu -09
Sivun alkuun

IP kirjattu

Suvi
Ex-jäsen

Vastaus #2 - 18.12.2009 klo 20:55:48
Tulosta viesti  
No jopas oli keppostelija. Virnistys

Mustikka keksi jossain vaiheessa että lattiatasossa juoksu ei ollut enää yhtään hauskaa ja homman täytyy muuttua. Mulla on iso parisänky jonka alla olevasta reunasta saa mukavan otteen tassuilla molemmilta puolilta joten Mustikka iski tassut sinne ja takajalat myös ja siitä lähti juoksemaan ylösalaisin edes taas. Se myös ilmoittaa asiasta aina ennen tempausta iloisella hihkauksella jotta kaikki muistavat katsoa. Ei ole kukaan vieralija voinut tätä seurata vakavalla naamalla. Virnistys

Sivun alkuun

IP kirjattu

4Cats
Leijona
Poissa

Miau

Sijainti: Helsinki
Vastaus #3 - 19.12.2009 klo 23:05:29
Tulosta viesti  
Meillä Chakan järjesti kunnon shown leikkauksen jälkeen.

Chakania seurattiin leikkauksen jälkeen jonkin aikaa klinikalla ja oli saanut myös herätyspiikin ja olis siis ihan hereillä jo kun haettiin. Jo kotimatkalla irroitti siteen tassusta eikä olis malttanut olla laukussa.

Chakan ei itse tuntunut huomanneen mitään erikoista peräpäässään, muita kissoja taas desinfioimisaineet ja lääkärin tuoksu häiritsi ja muut kissat pesivät peräpään heti muristen, Chakan oli lähinnä hölmistynyt vähän aikaa tästä... kunnes aloitti shown.

Yleensä Chakan on se rauhallisempi pennuista, mutta tuon illan oli ihan "kahjo". Riehui ihan hirveästi, rökitti siskoaan niin että sisko huusi... ja vaikka kuinka yritin ottaa siskoa pois painimista....siskohan meni itse takasin painimaan. Lisäksi vesikupit piti siirtää vessaan. Chakan nimittäin kävi uimassa ja kauhomassa kaikki vedet moneen kertaan lattialle ja keittiö lainehti. Tiesin kyllä, ettei Chakan vettä pelkää eikä ole pesuista millänsäkään, mutta nyt oli ihan kuin jossain maniassa siihen. Telkkarin kun laittoi auki, niin meni siihen eteen ja oikein hakkasi ruutua käpälillään. Hyökki käsiin ja jalkoihin mitä ei muuten tee jne. Taisi olla pojulla oikein kunnon lääketripit, onneksi oli seuraavana päivänä taas normaali... eikä tainut tietää itse tuon taivaalista että mitään oli napsaistu, siis ei siihen peräpäähän kiinnittänyt mitenkään kummemmin huomiota ja haavatkin pysyivät onneksi kiinni riehumisesta huolimatta.

Sivun alkuun
IP kirjattu

zz^
Mörökölli
Poissa

Sijainti: Turku
Vastaus #4 - 28.12.2009 klo 10:39:19
Tulosta viesti  
Kävin pissillä... Luna makasi lavuaarissa. Ramses halusi myös lavuaariin...
--

--
Nousin ylös.
--

--
Ramses hyppäsi pää edellä ------- Suoraan vessanpyttyyn! JA ei, en ollut ehtinyt vetää... Sain kissan sekunnissa nykäistyä pytystä ja poika lähti miljonaa karkuun. Hyi haiset Ramses --> eikun pesemään kissan tassut ja naama. Ai että oli tyytyväinen poika.

Luna (11/2008) HCL d 03 Ramses (5/2009) MCO n 22, Tiuku (n.6/2010) HCS n 03, Taavetti (3/2011) HCS n 03 + villikissa "Villikko"
Sivun alkuun

IP kirjattu

lendi
Ex-jäsen

Vastaus #5 - 28.12.2009 klo 12:10:48
Tulosta viesti  
^ Virnistys Ei ole totta! Hän on sitten hyvin nopea liikkeissään  Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

4Cats
Leijona
Poissa

Miau

Vastaus #6 - 28.12.2009 klo 22:10:13
Tulosta viesti  
Tästä tulikin mieleen meidän pentujen vessauintiaamu.

Nousin juuri pytyltä aamu-unisena ja kuului plums.... no Yanishahan se siellä(en siis kerinnyt vetää...). Eikun kissa saman tien pesulle ja hirveä marina.... ja sitten kuului toinen plums kun pesu oli vielä kesken... kukas muu se siellä kuin Chakan(vetämättä tietysti yhä)... siinä olikin jo ongelmia, tosin Chakan onneksi vaan tykkää pesusta Kliseinen.

Onneksi ovat olleet sen verran oppivaisia, etteivät ole tehneet toiseen kertaan... tosin Chakanista en menisi takuuseen, tykkää meinaan vedestä, taas oli tänään lavuaarissa uimassa Kliseinen.

Sivun alkuun
IP kirjattu

vastalause
Leijona
Poissa

Hilda ja Turo

Sijainti: Jyväskylä
Vastaus #7 - 03.01.2010 klo 18:54:45
Tulosta viesti  
Ostettiin meille tulostin vähän ennen joulua, ja Hilda onkin nyt hoksannut, miten se on jännä vehje. Tänään olen jo kolmesti Hildan jäljiltä sammuttanut tulostimen. Se on ilmeisesti huomannut, että siitä tulee jänskä ääni, kun painaa sitä nappia, ja nyt se on koko ajan laittamassa sitä päälle Kliseinen. Sitten se vaanii siinä vieressä hämmentyneen näköisenä, kun se alkaa aina äännellä, kun sen avaa.

Muutoinkin ovat melkoisia datiksia kumpikin. Jos poistun huoneesta joksikin aikaa, taatusti löydän jommankumman kissan istumasta läppärin päältä. Capslock on aina päällä, fonttikoosta tullut joko tosi pieni tai tosi suuri (on muuten vaikeaa löytää se paikka, mistä sen saa normaaliksi  Pyöritä silmiä ) ja yleensä tietokone yrittää vielä etsiä tiedostoa nimeltä ewoiru87ewo9t7er95w Kliseinen.

Kotona orjuuttavat maatiaiskakarat Hilda ja Turo, molemmat syntyneet syyskuussa 2008.
Sivun alkuun

IP kirjattu

Murray
Mörökölli
Poissa

Vastaus #8 - 04.01.2010 klo 04:47:19
Tulosta viesti  
vastalause kirjoitti 03.01.2010 klo 18:54:45:
ja yleensä tietokone yrittää vielä etsiä tiedostoa nimeltä ewoiru87ewo9t7er95w Kliseinen.

Tuon täytyy olla kissojen maailmanlaajuisen salaliiton dokumentteja: "Miten valloitan planeetan näyttämällä söpöltä" tai "Homo Sapiensin harhauttaminen kehräämällä"
(vapaa käännös kissankielestä). Taidan nyt jättää läppärin karvakerille ja menen nukkumaan.  Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

nemain
Ex-jäsen

Vastaus #9 - 04.01.2010 klo 05:11:52
Tulosta viesti  
Meillä maanantai alkaa näin:
Kahvinkeittoapulainen nappaa suodatinpussin keittimen kotelosta kun käännän selkäni hakeakseni toisesta kaapista kahvipaketin. Toinen pörrötossuista on paikassa nimeltä Missälie, avaimet löydän maton alta ja keittiön pöydällä ollut läppäri on niin solmussa ettei se edes suostu sammumaan  Virnistys

Sivun alkuun

IP kirjattu

Petsku
Leijonakuningas
Poissa

Nefi & Poju

Sukupuoli: Mies
Vastaus #10 - 04.01.2010 klo 08:10:25
Tulosta viesti  
Lainaus:
Meillä maanantai alkaa näin:
Kahvinkeittoapulainen nappaa suodatinpussin keittimen kotelosta kun käännän selkäni hakeakseni toisesta kaapista kahvipaketin. Toinen pörrötossuista on paikassa nimeltä Missälie, avaimet löydän maton alta ja keittiön pöydällä ollut läppäri on niin solmussa ettei se edes suostu sammumaan  Virnistys

Virnistys

Täällä vartioi Nefi (~03/2006) ja Poju (~04/2009).
Sivun alkuun

IP kirjattu

henni
Leijonakuningas
Poissa

möhmöset <3

Vastaus #11 - 07.01.2010 klo 04:17:07
Tulosta viesti  
vastalause kirjoitti 03.01.2010 klo 18:54:45:
Muutoinkin ovat melkoisia datiksia kumpikin. Jos poistun huoneesta joksikin aikaa, taatusti löydän jommankumman kissan istumasta läppärin päältä. Capslock on aina päällä, fonttikoosta tullut joko tosi pieni tai tosi suuri (on muuten vaikeaa löytää se paikka, mistä sen saa normaaliksi  Pyöritä silmiä ) ja yleensä tietokone yrittää vielä etsiä tiedostoa nimeltä ewoiru87ewo9t7er95w Kliseinen.

Meillä Nikkilläkin on aina asiaa kavereille esim. mesessä. Ja mä en vieläkään tajua millä ihmeen näppäinyhdistelmällä saa sen mju/myy-merkin tehtyä! Nikki tekee sitä jatkuvasti, ja mä en tajua Kieli Enkä ole kyllä muistanut tarkistaakaan..

NFO BeautyHill By the Way, "Nikki" (04/2008)
NFO BeautyHill Blue Angel, "Nuno" (04/2008)
RAG Mirandos Frodo Baggins, "Nemo" (11/2010)

RIP RAG Mirandos Surprisingly Blue, "Ruusa" (11/2006 - 6/2008) <3
Sivun alkuun
IP kirjattu

henni
Leijonakuningas
Poissa

möhmöset <3

Vastaus #12 - 12.01.2010 klo 11:18:28
Tulosta viesti  
Sori peräkkäinen postaus.

Sattuipa tuossa yhtenä päivänä, että olin kaivamassa lipaston isosta laatikosta jotakin tärkeitä papereita. Lipasto on tosi matala ja laatikot tosiaan isoja, ja kissat tykkää hirveästi mennä oleilemaan laatikoiden sisään. Niihin on vieläpä todella helppo piiloutua. No, kun olin löytänyt paperin katsoin pikaisesti ympärilleni että joo, kissat on ulkona. Lähdin siitä sitten kauppaan, ja kun tulin kotiin kuulin pientä vikinää. Koitin paikallistaa sen, että onko joku jäänyt kylppäriin oven taakse, vaatekaappiin, roskiskaappiin, sohvan alle.. En löytänyt, kunnes tajusin että se tulee sieltä lipaston laatikosta. Nikki oli mennyt sinne täysin mun huomaamatta vaikken ollut irrottanut katsettani laatikosta siellä tonkiessani. Olin ilmeisesti vaan todennut että Nuno on ulkona laatikosta ja luulin Nikkin hävinneen jo toisaalle. Voi raasua.. Hymiö Onneksi joutui olemaan siellä vain lyhyen kauppareissun ajan.

NFO BeautyHill By the Way, "Nikki" (04/2008)
NFO BeautyHill Blue Angel, "Nuno" (04/2008)
RAG Mirandos Frodo Baggins, "Nemo" (11/2010)

RIP RAG Mirandos Surprisingly Blue, "Ruusa" (11/2006 - 6/2008) <3
Sivun alkuun
IP kirjattu

vastalause
Leijona
Poissa

Hilda ja Turo

Sijainti: Jyväskylä
Vastaus #13 - 12.01.2010 klo 13:26:30
Tulosta viesti  
^Oi ei! Meillä kävi Turolle vähän samantyylisesti.

Turo kun on vähän semmoinen tutkijakissa. Olin siis keittiössä ruuanlaittopuuhissa ja tarvitsin keittiön alimmasta laatikosta leivinpaperia, kun olin laittamassa jotain uuniin. Se laatikko jäi auki siihen, kun yritin sopivan kokoista leivinpaperin palaa leikata irti ja tottakai Turo paineli sinne laatikkoon. "Turo ei!", "Turo tule pois sieltä" ei hirveästi auttanut, ja kohta se oli kömpinyt sinne sen laatikon taakse! Kissa siis sijaitsi seinän ja laatikoiden välissä. Lopulta mun täytyi irrottaa alimmainen laatikko pois paikaltaan ja avata sen yllä oleva laatikko, kun Turo oli tunkeutunut jo sinne kaikkien laatikoiden taa tutkiskelemaan, eikä sitä meinannut millään saada pois sieltä. Kaivaessani kissaa sieltä pois olin puoliksi keittiökaapistojen sisällä itsekin Virnistys.

Toki turomaiseen tapaansa Turo oli hyvin närkästynyt, kun hänet tutkimusmatkaltaan haettiin kesken kaiken pois. Ei minkäänlaista kiitollisuutta siitä, että pelastin sen pahasta paikasta Kliseinen.

Kotona orjuuttavat maatiaiskakarat Hilda ja Turo, molemmat syntyneet syyskuussa 2008.
Sivun alkuun

IP kirjattu

Suvi
Ex-jäsen

Vastaus #14 - 12.01.2010 klo 18:50:14
Tulosta viesti  
Minä olen sulkenut kummankin kissan joskus vaatekaappiin. Tikru sentään osaa tulla sieltä ulos. Virnistys Mulla on hirveä pelko että joskus suljen ne pesukoneeseen joten pyykinpesu alkaa aina sillä, että ensin luukku kiinni -> kissojen sijainnin tarkistus -> kone päälle turvallisin mielin.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 3 ... 12
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun