Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board

KotiOhjeitaHakuKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Hierominen (Luettu 3838 kertaa)
Piiku
Leijona
Poissa

Sukupuoli: female
Hierominen
16.11.2009 at 09:01:23

Tykkääkö teiden kissat tai muut eläimet hieronnasta? Ninja eilen hyppäs syliin ja aikani sitä rapsuteltuani aloin hieromaan sitä sormenpäille pyörivin liikkein. Lujaa en painanut. Ja voi että sitä kehräyksen määrää! Kissa kehräsi valmiiksi kovaäänisesti mutta riemu todella alkoi kun se sai kunnon hieronnan. Hankasi vain naamaansa käteeni ja vaihteli asentoa kun piti näyttää mammalle mistä vielä pitää hieroa. Virnistys Niin on kyllä kissa niinkuin omistajansakin että kyllä hieronta kelpaa.

Täytyy kokeilla tuota hierontaa kyllä koiraankin kun seuraavan kerran kotikotona meen käymään josko sekin tykkäisi siitä.
Sivun alkuun

"Kissat viis veisaavat muista. Ne ovat itsetietoisia, niillä on valtava ego eivätkä ne pidä rajoituksista. Ne nukkuvat päivät ja ovat ulkona yöt, mikä sopii taiteilijalle."

Maatiainen -08
OSH var -14

IP kirjattu

Mempsu-
Leijona
Poissa

Tampere
Re: Hierominen
Vastaus #1 - 22.11.2009 at 19:14:23

Itse olen kanssa hieronut meillä Nennaa. Tytöllä kun joskus on selkä vähän kipeä, niin hieronta on usein auttanut ja kehruusta päätellen on tainnut myös nauttia siitä.
Sivun alkuun

Nenna ja Nelli 9/06
Mempsu-  
IP kirjattu

anneli
Moderaattori
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Varsinais-Suomi
Vastaus #2 - 22.11.2009 at 19:20:09

Mempsu- : Mistä huomaat, että kissan selkä on kipeä? Aristaako kosketusta tms? Vai onko kissa joskus loukannut sen jotenkin? Ihan uteliaisuuttani kyselen Hymiö
Sivun alkuun

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
IP kirjattu

Mempsu-
Leijona
Poissa

Tampere
Vastaus #3 - 22.11.2009 at 22:42:45

^ Nenna aina vähän valittelee ja ilmaisee selkeästi asennon olevan epämukava, kun nostan sen syliin selkä alaspain. Tämän jälkeen aina painelen selkää selkärangan vierestä ja ympäristöstä sekä kokeilen mistä kissa sitä aristaa ja hieroin näitä paikkoja. Normaalistihan tyttö suorastaan rakastaa kun mamma vellaa ja vatkaa sylissä sekä kyhnyttelee. Selkää kissa ei ole loukannut, ainakaan tiedettävästi, ja miksi ei toisilla kissoilla olisi taipumuksia lihaskipuihin enemmän kuin toisilla, toimiihan se ihmisilläkin niin.
Sivun alkuun

Nenna ja Nelli 9/06
Mempsu-  
IP kirjattu

anneli
Moderaattori
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Varsinais-Suomi
Vastaus #4 - 23.11.2009 at 07:37:47

^Joo, tuli vaan mieleen että kun kissat tuntuvat olevan mestareita piilottelemaan, jos joku paikka on kipeä Hymiö Vaikka kaipa ne silminnähden siinä kohtaa viimeistään kavahtavat, jos joku kosketus tms tuottaa kipua.
Sivun alkuun

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
IP kirjattu

elosalama
Leijonakuningas
Poissa

Kaksin aina kaunihimpi

Rovaniemi
Vastaus #5 - 24.11.2009 at 06:53:09

Kiitos vinkistä, mekin löysimme yhteisen sävelen Pepin kanssa. Kun istun tietokoneella, katti pötköttää sivupöydällä selällään ja minä hieron siltä selän, kyljet ja kintut.
Tuntuu olevan mukavaa Hymiö samalla voi etsiskellä takun alkuja.
Sivun alkuun

Kuka kaipaa telkkaria, kun talossa on kissoja?

IP kirjattu

tintte
Ex-jäsen

Vastaus #6 - 23.12.2009 at 00:32:23

Minä aikani kuluksi aina välillä hieron Tinttiä, kun alkaa olla jo kymppivuotiaana vähän kankea. Rouva nauttii aina oikein silmät ummessa käsittelystä ja palkkioksi saankin sitten paljon kehräystä ja leipomisia. Pusu Erityisesti Tintti tuntuu tykkäävän kun alaselkää painelee pienillä pyörivillä liikkeillä. Myös takajalat ovat semmoista aluetta, josta tulee hierottua.
Sivun alkuun

IP kirjattu

Clarice
Leijona
Poissa

Jyväskylä
Vastaus #7 - 23.12.2009 at 12:13:23

Sellaista kyselisin ennen kuin uskallan itse hieromista kokeilla, että mistä tietää ettei hiero jotenkin väärin? Kun käsittääkseni ihmistenkin kanssa on aika tarkkaa kuinka tulee hieroa oikeaoppisesti, ja kissa on vielä noin pieni eläin.
Sivun alkuun

IP kirjattu

iitukka
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #8 - 25.12.2009 at 00:24:12

Minäkin välillä hieroskelen meidän kissoja ja tykkäävät kovasti. Hymiö

Clarice: En tiedä onko kissojen hierontaan mitään oikeaoppisia ohjeita, kissat on kuitenkin kaikki erilaisia. Joku tykkää hellästä hivelystä, joku ehkä vähän tuntuvammastakin painelusta. Kokeilemalla taidat löytää parhaimman tavan hellitellä omaa kissaasi. Aloitat ihan kevyesti, jostain sellaisesta paikasta, mistä kissa antaa muutenkin mielellään silitellä. Itse ainakin hellästi sormilla teen pyöriviä liikkeitä ja meillä kissat ainakin nauttii erityisesti niskan alueen hieronnasta.  Hymiö
Sivun alkuun

"Kissat osaavat matemaattisen tarkasti arvioida juuri sen paikan, missä istuessaan ovat eniten tiellä." -Pam Brown-
"Kissa sallii sinun nukkuvan vuoteessa. Sen reunalla."-Jenny de Vries-

IP kirjattu

Ville Verneri
Ex-jäsen

Vastaus #9 - 28.12.2009 at 20:42:25

Mikäs se onkaan hieromisen, silittelyn ja hellimisen raja...? Omat kissani tykkäävät kaikenlaisesta koskettelusta ja käsittelystä kaikkialta - kun ovat sillä tuulella. Silittelyn ja hierovamman käsittelyn lisäksi myös parralla harjaaminen ja nenän/suun pusuttelu saavat kaikki aikaan kehräämistä.
Yksi hiukan hämmentävämpi seikka, jonka olen itse havainnut erityisesti toisella kissalla, enkä ole muualta lukenut, on että päästessään nautinnollisimpaan silittelyhekumaan ja sille antautumiseen, Ossu kääntyy yleensä selälleen ja levittää vielä raajansa ja rakastaa alavatsan silittelyä. Nisät reagoivat selvästi kosketukseen (leikattu nuori naaraskissa kyseessä), ja jos niitä jää sormella pyörittelemään, Ossu on ihan taivaassa. Lieneekö kyseessä samalla lailla erogeeninen alue kuin nisäkkäällä nimeltä ihminen? Jotenkin evoluution kannalta tässä on maalaisjärkeä: imettämisen pitää tuntua nautinnolliselta myös emosta. Onko muilla havaintoa tällaisesta käytöksestä? Ossu on itse emon alle 1 kk ikäisenä hylkäämä löytökissa.
Sivun alkuun

IP kirjattu

weccu
Ex-jäsen

Vastaus #10 - 07.01.2010 at 11:29:04

Asiasta mitään tietämättä, niin hieron meidän kissoja
niskasta kevyesti yleensä aina kun ovat sylissä. Ja pitävät
siitä selvästi:)

Itse ainakin ajattelen, että se tekee heille yhtä hyvää
kuin niskahieronta ihmisellekkin yleensä..
Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta