Laitan Annelille hintatietoja kunhan etsin kuitit. Mä olen Lohjalla kahdesti käyttänyt kissan Pieneläinklinikalla eikä se ole meidän ensimmäinen paikka kissan sairastuessa vaan sinne mennään jos ei muualle pääse.
Me ollaan käytetty Lohjan kunnallista eläinlääkäriä kohta 9 vuotta, anoppi on käyttänyt parikymmentä vuotta eikä meillä kummallakaan ole mitään huonoa sanottavaa. Palvelu ja hoito on ollut erittäin asiallista ja hyvää, kissojen käsittely on asiallista ja osaavaa ja meidät sekä kissat muistetaan heti nimeltä

Olen kyllä kuullut päinvastaisiakin juttuja tästä paikasta, mutta omat kokemukset on niin positiivisia että tämä on meidän luottoeläinlääkäri eikä muualle mennä jos tänne vain päästään. Meidän kissat tykkää siitä että kosketaan kunnolla eikä vain varovasti lääpitä. Siksi nuoret eläinlääkärit eivät niitä yleensä miellytä - eikä myöskään omistajia

Jotenkin en luota ollenkaan nuoreen eläinlääkärityttöseen, joka ei uskalla edes koskea kissaan joka selvästi on kiltti ja hyväntuulinen. Näitäkin on joskus sattunut kohdalle...
Muutama viikko sitten käytettiin Ässä Nummella tällaisessa paikassa:
http://www.veteira.com/ Lääkäri oli miellyttävä ja osasi käsitellä kissoja sekä teki mielestäni riittävän määrän tutkimuksia eli vain positiivista sanottavaa tästäkin

Hyvä puoli on se, että tuo paikka on auki lauantaisinkin.