Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 3 ... 93 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kiipeilyteline (Luettu 418013 kertaa)
romppu
Leijonakuningas
Poissa

Elämä ilman kissoja ei
ole elämää...

Sijainti: Helsinki, Kallvik (Vuosaari)
Sukupuoli: Mies
Kiipeilyteline
24.07.2007 klo 12:47:10
Tulosta viesti  
Ketjun alkupää löytyy täältä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Hipsu
Ex-jäsen

Re: Kiipeilyteline
Vastaus #1 - 01.01.2007 klo 23:02:47
Tulosta viesti  
Meillä on ollut tämmöinen kuukauden päivät. Luovuttiin Ellokseen yhdestä puusta. Jätettiin tämän lisäksi Karlien Alexandra ja pieni kolmitasoinen puu.

Sivun alkuun

IP kirjattu

tiitukka
Ex-jäsen

Vastaus #2 - 01.01.2007 klo 23:20:40
Tulosta viesti  
Onpa hieno puu...kyllä sun kissojen kelpaa  Hymiö Mä meinasinkin kysellä, että mitä mieltä olette siitä Elloksen kiipeilypuusta? Siis siitä mis on yks tolppa. Onko miten toimiva vai eikö?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kanabira
Ex-jäsen

Vastaus #3 - 06.01.2007 klo 03:20:11
Tulosta viesti  
Ostettiin eilen kisuille uusi kiipeilypuu VapaaValinnasta. Maksoi vain 25€ ja yllätyin oikein kuinka hyvätasoinen se onkaan.
Tässä muutamia kuvia puusta:

Heti kasaamisen jälkeen Raimoa kiinnosti enemmän pakkauspussi, kuin itse puu Kliseinen

Sitten annettiin vähän tassua uudelle tulokkaalle Kieli

Ja sitten kiivettiin kyytiin ja aloitettiin tutkiminen:

Mutta koska meillä oli tuo vanha puu jo, jonka kuvakin taitaa olla jo aiemmin tässä ketjussa, niin väsäsimme niistä kahdesta hieman mukavemman. Raimo kun ei uskaltanut kiivetä keskitasolta tuonne ylätasolle.

Muokkaamme tuota väkermää vielä lisää jossain vaiheessa.

edit:
Wilpustin: Millä tuo rata pysyy seinässä kiinni? Kun en näe mitään "alatukiakaan". Kiinnostaa vain tietää, niin voi itsekin soveltaa joskus Pyöritä silmiä

Sivun alkuun

IP kirjattu

Mooch
Ex-jäsen

Vastaus #4 - 07.01.2007 klo 18:00:23
Tulosta viesti  
Me pistettiin tilaukseen toinen laiskanlinna meidän CatMaxiin. Toi kiipeilyteline on ollut kovassa käytössä ja nyt kun toinen kissa tuli, niin pitää vähän päivittää telinettä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

miisu
Ex-jäsen

Vastaus #5 - 07.01.2007 klo 19:15:41
Tulosta viesti  
Lainaus:
Onpa hieno puu...kyllä sun kissojen kelpaa  Hymiö Mä meinasinkin kysellä, että mitä mieltä olette siitä Elloksen kiipeilypuusta? Siis siitä mis on yks tolppa. Onko miten toimiva vai eikö?

Meillä on juuri tuo elloksen yksitolppainen puu. Ostimme sen kesällä parvekekäyttöön. Olisin kyllä jättänyt ostamatta jos olisin tiennyt miten paljon se keikkuu. Vihainen (Kyllä, on kiristetty ruuvit kunnolla) Kissat kyllä tykkäävät siitä. Pelkään vaan että joku kaunis päivä se kaatuu kun kissat rymistelevät sitä pitkin. Siksi se on sijoitettukin aina johonkin nurkkaa vasten.

Toinen isompi kiipeilypuu on myös ellokselta. Se vanhempi malli. Siihen olen ollut tyytyväinen, ja kissat myös!

Sivun alkuun

IP kirjattu

Heviatar
Ex-jäsen

Vastaus #6 - 07.01.2007 klo 23:46:38
Tulosta viesti  
Muistuttaisin taas, että minusta on syytä tukea puu nurkkaan joka tapauksessa keikkui se tai ei, jos ei sitten ole Catmaxin tyyppistä katosta lattiaan ratkaisua.  Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Wilpustin
Leijona
Poissa

Wilma, Kikku ja Töpö,
rakkaat karvapallot

Sijainti: Hämeenlinna
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #7 - 08.01.2007 klo 15:14:54
Tulosta viesti  
Lainaus:
edit:
Wilpustin: Millä tuo rata pysyy seinässä kiinni? Kun en näe mitään "alatukiakaan". Kiinnostaa vain tietää, niin voi itsekin soveltaa joskus Pyöritä silmiä

Tuolla tunnelissa on sellaiset L muotoiset pidikkeet kiinni, katossa on ja seinässä ja tietenkin niissä laudoissa. Sitten on nuo muut telineet tuossa "karvaseinässä" ihan ruuveilla ja eteisen ylimenevä puu on kiinni ihan vähän seinässä sellaisella pienellä palikalla, joka lisättiin itse lautaan ja keskiosista on sellainen ihan neliön mallinen rautalevy, jossa on neljälle ruuville paikka. Niillä on sitten hyvin pysynyt kiinni. Niiden rautojen päälle tietysti on sitten niitattu se karva kiinni ettei kissat satuta itseään niihin Hymiö
Mä olen huono selostamaan, ymmärsitkös yhtään mitä tarkoitin?  Pyöritä silmiä

Kissat ovat fiksumpia kuin koirat. Et millään saa kahdeksaa kissaa vetämään rekeä lumessa. - Jeff Valdez -
Sivun alkuun
IP kirjattu

Kanabira
Ex-jäsen

Vastaus #8 - 08.01.2007 klo 15:52:03
Tulosta viesti  
^En oikein Kliseinen Voi kyllä johtua siitä, että olen blondi. No ei... Kyllä mä jotenkin tajusin. Kai. Ne siellä tunnelissa olevat pidikkeet on siis ihan "näkyviä". Eli ne näkisi jos katsoisi sinne tunnelin sisälle? Ja se eteisen ylimenevä puu. Eikö se taitu ollenkaan, kun kissat menee, kun ei ole mitään "tukipilaria"? Vai onko se väli lyhyempi, kuin kuva antaa ymmärtää? Kyselyikä Kieli
« Viimeksi muokattu: 09.01.2007 klo 13:10:55 Kirjoittaja romppu »  
Sivun alkuun

IP kirjattu

kleo
Ex-jäsen

Vastaus #9 - 18.01.2007 klo 19:00:40
Tulosta viesti  
hyvinkään jess-tavaratalossa on kivoja kiipeilypuita, ei kalliita ja suht matalia. Meidän Miska ei oikein tykkää loikkia korkealla, joten ajattelin sellaisen ostaa. muistaakseni se muistuttaa tota elloksen puuta.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Mooch
Ex-jäsen

Vastaus #10 - 23.01.2007 klo 13:18:32
Tulosta viesti  
Saatiin se uus laiskanlinna ja nyt pojilla omat lököttelypaikat.  Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

hyndla
Ex-jäsen

Vastaus #11 - 23.01.2007 klo 13:39:43
Tulosta viesti  
Hommattiin eilen Lidlistä uusi kiipeilypuu. Ihan kivan näköinen, sopii sisustukseenkin hyvin Silmänisku Oli suht edullinen, ja olikin jo hermot menneet tuohon vanhaan rämään.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Mempsu-
Leijona
Poissa

Sijainti: Tampere
Vastaus #12 - 23.01.2007 klo 14:17:13
Tulosta viesti  
^Minkäslainen kiipeilypuu? Ja paljonko verotti kukkarosta?

Nenna ja Nelli 9/06
Sivun alkuun

IP kirjattu

hyndla
Ex-jäsen

Vastaus #13 - 23.01.2007 klo 16:52:59
Tulosta viesti  
Semmoinen 4-tasoinen, n. 150-senttinen. Tummanpunaisella plyyshillä päällystetty ja vaaleaa juuttinarua tolpissa. "Toka kerroksessa" on semmoinen mökki, jonka katolta menee ramppi seuraavalle kerrokselle, jonka pohjasta roikkuu myös köysi leikkejä varten Kliseinen Sitten on vielä ylin kerros, jonka pohjasta roikkuu narun päässä pallo. Siitä erityisesti Kukka on innostunut.
39,99 € maksoi tuo.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Wilpustin
Leijona
Poissa

Wilma, Kikku ja Töpö,
rakkaat karvapallot

Sijainti: Hämeenlinna
Vastaus #14 - 23.01.2007 klo 17:08:53
Tulosta viesti  
Lainaus:
^En oikein Kliseinen Voi kyllä johtua siitä, että olen blondi. No ei... Kyllä mä jotenkin tajusin. Kai. Ne siellä tunnelissa olevat pidikkeet on siis ihan "näkyviä". Eli ne näkisi jos katsoisi sinne tunnelin sisälle? Ja se eteisen ylimenevä puu. Eikö se taitu ollenkaan, kun kissat menee, kun ei ole mitään "tukipilaria"? Vai onko se väli lyhyempi, kuin kuva antaa ymmärtää? Kyselyikä Kieli

Eli joo, jos tuonne sisälle katsoo niin ne näkyvät. Tuo lauta joka menee yli eteisen ja sitten ne pyöreät pienet osat siinä ovat sellaisella neliön mallisella rautakappaleella kiinni, johon on siis porattu neljä ruuvia. Ei taitu tuo puu ollenkaan kiitos niiden Hymiö Se eteisen väli on n. 1m-1,3m suunnilleen.

Kissat ovat fiksumpia kuin koirat. Et millään saa kahdeksaa kissaa vetämään rekeä lumessa. - Jeff Valdez -
Sivun alkuun
IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 3 ... 93
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun