Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 3 4 [5] 6 7  Lähetä aihe | Tulosta
 25 Missä kissojen myynti-ilmoitukset? (Luettu 178742 kertaa)
Ugh
Ex-jäsen

Re: Missä kissojen myynti-ilmoitukset?
Vastaus #60 - 20.05.2008 klo 14:55:06
Tulosta viesti  
Nyt vaan rohkeasti varaat brittipennun, kyllä se mies siitä leppyy. Niin ne tekee aina, esittää vaan kovaa aina alkuun, nuijat Virnistys

Tuosta lähihoitajien ohjaamisesta; en lue hoitotieteitä, enkä oikeastaan kyllä enää aio tehdä osastoilla työtä. Pohjalla kätilön koulutus, ja se riittänee hoitotyöstä minulle. Suuntaudun biometriaan ja epidemiologiaan, enkä siis ota tuota pedagogista opintokokonaisuutta vaikka tarjolla olisi. Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

cezan
Ex-jäsen

Vastaus #61 - 20.05.2008 klo 16:18:43
Tulosta viesti  
^ Alkaa mennä yllä olevat tekstit hieman OT:ksi, joten jatkaisitteko vaikkapa yksityisviestein, kiitos. Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #62 - 20.05.2008 klo 16:59:00
Tulosta viesti  
Hä? Et sunkas cezan väitä, että kaikkia paikallaolijoita ei kiinnosta muka se, mitä opiskelen ja mistä motiiveista? Virnistys

Ei maar, toki pointti tuli ymmärretyksi. Jos kuitenkin täällä palstan puolella voitaisiin ruotia tuota brittipennun hankintaa, se kun on ainakin minun mielestäni mielenkiintoista täällä julkisestikin. Harvemmin tuosta rodusta jutellaan. Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

suvituuli
Ex-jäsen

Vastaus #63 - 21.05.2008 klo 21:45:00
Tulosta viesti  
Niiiin. Totta. Itse olen omistanut monta maatiaiskissaa ja taustani on maalta. Kissoista olen aina pitänyt ja lapseni ja mieheni ovat hyvin kissarakkaita. Lapset ovat jo sen verran isoja, että osaavat auttaa kissan huolehtimisessa, eivätkä rääkkää kissaa tms. Mitäs muut kommentoivat briteistä? Itse haluaisin paksuposkisen vanhanajan kollikissan, joka viihtyisi sylissä ja olisi hyvin ihmisrakas. Britti on jalostettu maatiaisista ja kotikissoista ja voisi olla juuri sopiva.
Kommentteja. Tietääkö joku, mitä tämä Sheba-mainoksestakin tuttu englantilaissyntyinen kissa maksaa?
T: Suvituuli

Sivun alkuun

IP kirjattu

Minttu
Ex-jäsen

Vastaus #64 - 09.06.2008 klo 20:23:51
Tulosta viesti  
Me saamme tulevan kissanpentumme naapureiltamme, joilla on paljon kissoja Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

suvituuli
Ex-jäsen

Vastaus #65 - 09.06.2008 klo 20:53:40
Tulosta viesti  
Hei,
missä päin asutte? Saisinko sieltä pennun? Kysyy edellisen viestin kirjoittaja...

Sivun alkuun

IP kirjattu

adalina
Ex-jäsen

Mistä löydän itselleni kissan pennun?
Vastaus #66 - 21.08.2008 klo 11:14:25
Tulosta viesti  
Hei.
Olen epätoivoisesti yrittänyt löytää itselleni kissanpentua, mutta mistään en tunnu löytävän sopivaa. :/
Selailen päivät pitkät kissojen myynti-sekä anto-ilmoituksia.
Olen myös itse laittanut annataan koti kissalle ilmoituksia.
Mistä löytäisin sopivan pennun?
Olen yrittänyt etsiä moniväristä kissan pentua uudeksi perheen jäseneksi, mutta kaikki sen väriset tuntuu olevan jo varattuja. Surullinen
Varsinkaan en meinaa pieksämäen läheisyydestä löytää yhtään. :/
Olisin myös pystynyt nyt viikonloppuna hakemaan pennun kokkolan läheisyydestä ja matkan varrelta, muttei luovutus ikäistä pentua näytä löytyvän mistään :/

Sivun alkuun

IP kirjattu

Edina
Leijonakuningas
Poissa

Sukupuoli: Nainen
Vastaus #67 - 21.08.2008 klo 11:46:03
Tulosta viesti  
Joskus sen oikean kissanpennun etsiminen vaan vaatii kärsivällisyyttä. Löytöeläintaloilla kannattaa erityisesti näin syksyllä vierailla (tietysti myös muulloinkin), nimittäin nyt alkaa olla se aika, että kissoja tulee niihin ovista ja ikkunoista  Surullinen Vähän vanhempikin pentu on kyllä vielä pentu, joten kannattaa sellaistakin harkita.

Onnea etsintöihin Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

ruutumieli
Ex-jäsen

Vastaus #68 - 30.08.2008 klo 01:30:24
Tulosta viesti  
Nyt tosiaan pentuja löytyy varmasti lähes jokaisesta eläinsuojeluyhdistykseltä. Kannattaa myös katsoa Rekku Rescuen ( http://www.rekkurescue.com/ ) sivut, tänään oli tullut 22 uutta koditonta pentua... Kyseessä siis yhdistys, joka tuo Virosta kodittomia kissoja & koiria. Omat kisumisut ovat heidän kauttaan tulleet  Pusu

Sivun alkuun

IP kirjattu

Nelluska
Ex-jäsen

Vastaus #69 - 03.10.2008 klo 14:19:03
Tulosta viesti  
Kissojen myynti ilmotuksia on esim: www.ksey.net tai faunattaressa. Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

kisumamma
Ex-jäsen

Vastaus #70 - 14.10.2008 klo 23:53:30
Tulosta viesti  
Löysin aika paljon löytökissailmoituksia, esim.

http://www.freewebs.com/kodittomiakissoja/

http://koti.phnet.fi/kodittomatkissat/index2.htm

Jälkimmäisessä oli mieletön määrä pieniä pentujakin.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Nottinghill
Ex-jäsen

Vastaus #71 - 13.04.2009 klo 11:10:07
Tulosta viesti  
Minäkin olen etsinyt jo jonkin aikaa meidän pikkuiselle kaveria ja sitten kuukausi sitten luulin, että tärppäsi. Olin hieman aikaisemmin kuvaillut avopuolisolleni täydellistä kissaa ja innostuin täysin kun löysin kaksi juuri tällaista yksilöä. Otin sitten heti yhteyttä kasvattajaan. Sain kuvia vauvoista ja ne olivat juuri sellaisia kun mistä oli uneksinut. Kasvattajan mukaan toinen oli sitten meille varattu.

Kasvattaja lupasi soittaa minulle, jotta voimme sopia tarkemmin asioista, mutta mitään ei kuulunut. Yht äkkiä yhteydenpito loppui kuin seinään. En vain voi käsittää tätä.. Ehdin jo kieltäytyä eräästä toisesta ehdokkaasta, kun halusin juuri tämän pennun. Nyt vain harmittaa aivan todella. Nyt katselen myyntipalstoja useita kertoja päivässä siinä toivossa, että sattuisi löytymään samanlainen kisu. Tiedän kuitenkin, että kerran kävi tuuri ja on epätodennäköistä, että samanlaista löytää.. Harmittaa vain tuollainen käytös "kasvattajan" puolelta.

Sivun alkuun

IP kirjattu

sadettaja
Leijona
Poissa

Sijainti: Turku
Vastaus #72 - 15.04.2009 klo 11:33:51
Tulosta viesti  
^Aika ikävää toimintaa kasvattajalta. Surullinen

Mekin etsittiin kisukaveria aika kauan, vaikka suurin kriteeri oli että kissa löytyisi suhteellisen läheltä. Turun seudulla ei kuitenkaan näkynyt yhtään myynti-ilmoituksia, vaikka ostoilmoituksia oli pilvin pimein. Viimein kuitenkin tärppäsi, ja kissa löytyi vain parin kilometrin päästä samasta kaupungista. Tuuria oli kyllä mukana, koska kissanpentujen kasvattaja sai älyttömästi puheluita koko ajan ja meidän pentu oli pentueen viimeinen, vaikka ilmoitus oli samana päivänä laitettu. Vaikka Ruska oli pentueen viimeinen, niin kyllä siihen ihastuimme molemmat. Pusu Siinäkin kävi hyvä tuuri, sillä en tietenkään olisi ottanut pentua, joka ei säväyttäisi ja tuntuisi sopivalta kaverilta entiselle kissalle.

Mutta siis, tiedän Nottinghill kuinka vaikeaa on löytää sopivaa maatiaskissaa. Hassua, vaikka kaikki ajattelevat, että tuon tuostahan niitä tupsahtaa senkun hakee pois vaan sopivan, ja mitä semmosista maksamaan. Järkyttynyt Mekin alunperin haaveiltiin punaisesta pennusta, mutta nekin kun oli niin kiven alla ja kysyntä on kova... Mutta silti tiesin ettei se ole kissan väristä kiinni, että mikä miellyttää.

Jotenkin silti välillä kaipaan sitä hakuprosessia ja haaveilua, usko tai älä. Välillä selailen huvikseen vieläkin myynti-ilmoituksia kun niitä suosikeissa näkyy vieläkin olevan, vaikka kolmatta kissaa en pitkään aikaan olekaan hankkimassa.  Virnistys

Sivun alkuun

IP kirjattu

Havu
Ex-jäsen

Vastaus #73 - 15.04.2009 klo 23:27:24
Tulosta viesti  
^^Nottinghill, mulla on samanlaisia kokemuksia noista pentutehtailijoista. Itse en ole rotukissoja tiedustellut, eli uskoisin niiden ksavattajien olevan hiukan orientoituneempia asiakaspalveluun ja yleensä vuorovaikutukseen. Voin kertoa yhden esimerkin, kun itse soitin erään pennun perään (ilmoitus Apulassa) vain tiedustellakseni, mitä ilmoituksessa olleet tiedot tarkoittavat. Pentu oli kuulemma 100% varmuudella aito norjalainen metsäkissa, mutta sillä ei ole valitettavasti papereita. Hintana oli 300 euroa, ja kissa oli jo aikuinen. Myyjä hermoistui aivan täysin, kun kysyin missä kissan paperit ovat. Sanoin, että turhaa suuttua, en etsi rotukissaa vaan puolipitkäkarvaista, ja myynnissä oleva kissa ei ole rotukissa ilman rekisteröintiä ja papereita ainakaan minulle. Siihen myyjä totesi, että "jos haluat norjalaisen, on sulla oltava valmius maksaa siitä useita satoja euroja. Meidän kissa on vielä edullinen, vain 300 euroa!" Sanoin sitten vaan, että kiitos, täytyy miettiä tätä asiaa. Myyjä kivahti, että "sinä et ole etsimämme ihminen, haemme HYVÄÄ kotia." Hän muisti myös huomauttaa, että kissanpito maksaa. Voi venäjä...

Ja muokkaus vielä sadettajalle: En minäkään ole kolmatta kissaa ottamassa, mutta... Pyöritä silmiä Sen voin sanoa, että olen pari vuotta etsinyt punaista, puolipitkäkarvaista poikapentua. Sen perusteella on ehkä vaikeaa ymmärtää, miksi meillä on mustavalkoinen puolipitkäkarva sekä tumma tiikeripaitainen lyhytkarva. Virnistys Eli jos joku ehdottomasti tahtoo minun syliini sen punaisen pennun pudottaa, niin joudun luultavasi sen ottamaan vastaan. Mutta aktiivisesti en hae. Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

zz^
Mörökölli
Poissa

Sijainti: Turku
Vastaus #74 - 16.04.2009 klo 09:06:58
Tulosta viesti  
Havu saattaisin tietää mistä voisi saada tuollaisen...Paljoltikin ehkä mein Lunan näköisen... Viimeksi tuli kyllä vaan yksi poika.

Ehkä ehkä ehkä...

Luna (11/2008) HCL d 03 Ramses (5/2009) MCO n 22, Tiuku (n.6/2010) HCS n 03, Taavetti (3/2011) HCS n 03 + villikissa "Villikko"
Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 3 4 [5] 6 7 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun