Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4] 5 6 7 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Missä kissojen myynti-ilmoitukset? (Luettu 178740 kertaa)
Nenna
Ex-jäsen

Re: Missä kissojen myynti-ilmoitukset?
Vastaus #45 - 20.04.2008 klo 09:47:28
Tulosta viesti  
Onpa suloinen otus! Ihana pinkki nenu Pusu

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kikka_
Ex-jäsen

Vastaus #46 - 20.04.2008 klo 10:53:50
Tulosta viesti  
Voi luoja, miten suloinen kissa!  Pusu Onnea jo etu käteen, ei hullukaan jaksaisi odottaa enää pikkuisen saapumista.  Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

hyndla
Ex-jäsen

Vastaus #47 - 20.04.2008 klo 13:01:31
Tulosta viesti  
Lainaus:
Näytät, hyndla, tuossa kuvassasi sellaiselta tytöltä, josta minua on lapsena varoitettu. Siksi minun on hyvin vaikeaa suhtautua tuohon loputtomalta tuntuvaan kärsivällisyyteesi.

Kliseinen Ulkonäkö pettää. Ja otan tuon kohteliaisuutena Hymiö

Ihana pikku kissavauva Pusu

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #48 - 21.04.2008 klo 23:56:01
Tulosta viesti  
Olen nyt rohkea ja kerron, mitä juuri tajusin. Vaivuin ihan epätoivoon.

Etsin siis sitä pentua kauan, ja kun tuo ihanuus osui kohdalle, varasin sen. Kasvattaja (tai siis tämä omistaja, voiko maatiaiskissalasta puhua kasvattajana? No, anyway..) on erittäin rempseä, mukava ja fiksunoloinen naisimmeinen, jolla on pitkä kissakokemus aivan lapsuudenkodistaan saakka. Hän vastaili kärsivällisesti kysymyksiini, esitti muutamia omiaan ja lähetti sitten kollista kuvia. Hän lupasi madottaa pennut pariin kertaan ainakin, ja hoitaa myös rokotukset ja eläinlääkärin tarkastuksen ja antaa sitten todistukset tästä noudettaessa pentua.

Kaikki tuntui ihan olevan kohdallaan. Pennut olisivat kasvattajan mukaan luovutusikäisiä ja noudettavissa touko-kesäkuun vaihteessa, ja sovimme noutopäiväksi 2.6. Olen ostanut aamukamman ja tehnyt kaikkea muutakin noloa näin aikuiseksi ihmiseksi. Odotan siis sitä kisua niin kamalasti...

... että en tajunnut selata kalenteria kun pentua varasin. Olen tuijottanut tuota kesäkuun toista päivää kuin transsissa ja laskenut päiviä. Kunnes laskin nyt vasta ihan kunnolla ja tajusin, että jos kerran pennut ovat syntyneet pääsiäisenä, tarkalleen ottaen 25.3, eivät ne vielä ole luovutusikäisiä 2.6! Vai ovatko siis? Voiko ihmisillä olla näin eri käsityksiä tästä luovutusikäasiasta, kun tämä ihminen muuten vaikuttaa todella asiansa osaavalta?

Hirvittää vaan sanoa, että en otakaan pentua sovitusti jos hän sitten päättää luovuttaa sen jollekin joka suostuu sen kesäkuun alkuun jo hakemaan. En kylläkään usko näin käyvän, fiksu nainen tuntui olevan. Mutta jotenkin nyt ihan urpo olo tuli tästä älynväläyksestä.   EpävarmaLaskekaa minulle nyt viisaat, koska on ensimmäinen oikeasti turvallinen päivä hakea se vauva kotiin?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Anna S.
Ex-jäsen

Vastaus #49 - 22.04.2008 klo 09:57:59
Tulosta viesti  
Minä jo sinulle yksityisviestiä laitoin aiheesta. Itse laskeskelin että eikös se tuosta kahden viikon päästä olisi se aika, milloin on 12 viikkoa kulunut. Rohkeasti vaan yhteyttä kissojen omistajaan ja voimia odotukseen!

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #50 - 22.04.2008 klo 15:06:44
Tulosta viesti  
Kiitos Anna S.!

Sivun alkuun

IP kirjattu

kitty_kisses
Ex-jäsen

Vastaus #51 - 23.04.2008 klo 13:03:37
Tulosta viesti  
Todella söpö kissa sinulle on tulossa. Toivottavasti luovutuspäivä selkenee ja saat pennun hyvin kotiin!

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #52 - 23.04.2008 klo 13:53:10
Tulosta viesti  
Kiitos myös sinulle Kitty_Kisses. Eilen juuri sitten meilailtiin ja luovutuspäivä on aivan kunnossa, sovimme että se on sitten 16.6. Kivi nyt putosi sydämeltä, vaikka joudunkin odottamaan vielä pdempään... Surullinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

eriador
Ex-jäsen

Vastaus #53 - 17.05.2008 klo 21:07:24
Tulosta viesti  
Oletko löytöeläintaloa ajatellut? Kissat on terveitä, rokotettu ja leikattu sekä todella kiitollisia kodista. Usein sieltä löytyy myös pentujakin.
Oman rakkaan kollini, Lallun, otin Hesan eläinsuojeluyhdistykseltä puolitoista vuotta sitten ja molemmat ollaan oltu tyytyväisiä  Virnistys
Toinen kissa, Olli, oli näin ikään myös löytökissa, oli jätetty ulos heitteille viime syksynä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #54 - 19.05.2008 klo 17:44:43
Tulosta viesti  
Tässä tuoreempia kuvia pojasta. Ensimmäisessä pentu on n. 4-viikkoinen, ja tuo unikuva on ihan pari päivää vanha. Mitäs sanotte tuosta turkista, onkohan siitä tulossa pitkä vai puolipitkä?

[IMG]http://i29.tinypic.com/fnbbjq.jpg[/IMG]

[IMG]http://i25.tinypic.com/24wg6s0.jpg[/IMG]

muoks: Siis just menivät kuvat toisinpäin, eli tuo eka on tuoreempi ja istumakuva on 4-viikkoiskuva. ;)

Sivun alkuun

IP kirjattu

Homelo
Leijonakuningas
Poissa

Sijainti: Helsinki
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #55 - 19.05.2008 klo 18:49:12
Tulosta viesti  
^Kotikissoillahan harvemmin jaetaan puolipitkä- ja pitkäkarvaisiin, eli yleensä pidempikarvaisia kutsutaan vain pitkäkarvaisiksi kotikissoiksi. Mutta jos nyt määritelmän haluat, niin ei tuo pentusi turkki minusta ihan täyspitkältä vaikuta. Hymiö

Kotikissa -02, NFO -09
Eetu & Adam
Sivun alkuun
IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #56 - 19.05.2008 klo 18:54:23
Tulosta viesti  
Kiitos, Homelo. Hymiö Eipä sillä muuta merkitystä ole, kunhan halusinkin vaan vähän osviittaa siitä, mitä on tulossa. Emä on pitkäkarvainen ja isä lyhytkarvainen. Osasta pentujahan siis voi tulla täyspitkäkarvaisiakin, eikö? Mutta tuo puolipitkäkarvainen kissa olisi kyllä näin ensimmäiseksi kisuksi aivan mainio, ja se oli toiveissanikin. Itselläni kun ei sitä kokemusta ole, niin arvelin teidän osaavan kertoa noista kuvista, mitä voisi olla odotettavissa tämän pennun karvan suhteen.

Mites tuo silmien väri? Missä iässä se olisi lopullinen, ja minkävärisiä niistä olisi lupa odottaa? Noudattaako se mitään vastaavaa kaavaa kuin ihmisillä, että jos on musta tukka niin useimmiten ruskeat silmät?  Virnistys Ja nyt kun on mustavalkoinen kotikissa, niin useimmiten... minkäväriset silmät?

Sivun alkuun

IP kirjattu

suvituuli
Ex-jäsen

Vastaus #57 - 20.05.2008 klo 11:46:53
Tulosta viesti  
Sinulle Karvakorva! Ugh tai mikä se nikkisi onkaan...
Voi hyvänen aika, että piti oikein rekisteröityä tänne päästäkseen kertomaan, että sulla on aivan loistava huumorintaju ja   tykkäsin lukea kirjoituksiasi. Ymmärsinkö oikein, että olet Tampereella? opiskelet yliopisossa? Vain Tampereen yliopistosta voi tulla kaltaisiamme kaheleita. Opiskelin siellä kasvatustiedettä ja psykologiaa ja kylvän sitä hulluutta opettajana seuraaville ikäpolville ammatillisessa koulutuksessa. Perheessämme on kaksi lasta, alakouluikäisiä ja vuoden vanha tyttökissa. Etsin perheeseen uutta kissaa. Mies ei siihen ole antanut lupaa, mutta en kysynyt viimeksikään. Ei hän anna. Kuitenkin tiedän jo nyt miten käy, kissan nähdessään hän on myyty kuin pieni poika ja hellii kissaa. Mieheltä kyllä ovela veto kakkojen siivoamisen kannalta kieltäytyä antamata lupaa kissaan.
Paras ystäväni on entinen kissankasvattaja. Itse olen maalta kotoisin ja minulla on lähes aina ollut kissa. Mustavalkoinen tuleva kissasi on todella sydäntäriipaisevan suloinen. Onnea oikein paljon. Kirjoittele kuulumisia. T: Suvituuli

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #58 - 20.05.2008 klo 14:05:03
Tulosta viesti  
Ohhoh! Onpas mukavaa, että on samanlaista ajatusmaailmaa liikenteessä Silmänisku

Suvituuli, pidän palstaa ajan tasalla. Meillä on muuten tosi paljon sivuaineilijoina kasvatustiteiljöitä, enenevässä määrin siis. Lääketieteellisessä tdk:ssa lueksin, terveystieteitä. Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

suvituuli
Ex-jäsen

Vastaus #59 - 20.05.2008 klo 14:39:08
Tulosta viesti  
Hei,
kiva, että vastasit. Vai että terveystieteitä. Sinä voisit olla kollegani lähihoitajien opettajana Silmänisku
Olen aivan myyty brittikissoihin. Sain heti vastauksen, kun ilmoittelin olevani kiinnostunut ottamaan kissanpennun.
En uskaltanut kysyä hintaa. Ovat sellaisia paksuposkisia isoja kissoja. Voi miten suloisia.
Suvituuli

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4] 5 6 7
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun