Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Missä kissojen myynti-ilmoitukset? (Luettu 178741 kertaa)
hyndla
Ex-jäsen

Re: Missä kissojen myynti-ilmoitukset?
Vastaus #30 - 18.04.2008 klo 19:30:58
Tulosta viesti  
^Eläinsuojeluyhdistyksistä kannattaa kissaa kysyä Hymiö Tälläkin palstalla on toisinaan kissojen/pentujen myynti-ilmoituksia. Ja en tiedä mikä tämän pentueen tilanne on, mutta katsopas linkki... Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #31 - 18.04.2008 klo 22:24:57
Tulosta viesti  
Kiitos, hyndla, huolenpidostasi. Kävi tiedätkö siten, että kuusi viikkoa olen pentua metsästänyt, 3-4- kertaa päivässä kolunnut kaikki keksimäni nettipalstat, ja heti kun oikein epätoivoani täällä purin, toiveeni kuultiin. Ilman nyt mitään sen spesifimmin määritettyä teologiaa, ajattelin että näin oli siis määrä tapahtua.

Varasin hetki sitten pennun. Omistaja oli hyvin asiallinen, iloinen, pitkää kissakokemusta omaava. Pennut ovat juuri sellaisia, joista olen haaveillut; turkin pituus ja väri, sukupuoli, luovutusikä... Kaikki! Ja vaikka kyseessä on maatiaiskissapentue, omistaja madottaa ja lupasi myös rokottaa pennut ja pitää myös 12 viikon luovutusiästä kiinni.

Sain muutaman kuvan, enkä pysty ajattelemaan selkeästi. Olisi vielä tenttejä ja vaikka mitä tässä keväällä.... Ja että pystyn sitten niistä suoriutumaan? Kun on oikeasti nyt pentu tulossa? Voi taivas että on ihminen hullu.

Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Sijainti: Varsinais-Suomi
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #32 - 18.04.2008 klo 22:33:35
Tulosta viesti  
^Onnea tulevasta perheenlisästä! Varasitko juuri tuosta pentueesta kissan, mihin hyndlan laittama linkki johti? Silmänisku Jos tuntuu, että kissahulluus ottaa ylivallan, sitä hulluutta saa ja suorastaan täytyy tulla tänne foorumille purkamaan Kliseinen Niin, että kerro ihmeessä lisää, millainen pentu saapuu teille ja milloin Hymiö Ja täällä kaikki aina tahtovat nähdä kuvia, eli jos vain kuvien omistaja antaa luvan, niin veikkaan, että monet täällä odottavat innoissaan näkevänsä kuvia kissanpennu(i)sta!

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

MissSpookiness
Ex-jäsen

Vastaus #33 - 18.04.2008 klo 22:37:19
Tulosta viesti  
^^ Vähän OT:nä mutta minullakin kävi Helmin kanssa niin että tyttö syntyi juuri silloin kun pitikin eli päivää ennen kun muutin opiskelija-asuntolasta (lemmikit kielletty) omaa kämppään.  Pusu

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #34 - 19.04.2008 klo 18:58:59
Tulosta viesti  
Anneli, tässäpä sitten tietoa meidän tulevasta vauvasta. Eli puolipitkäkarvainen, reilunkokoinen pentu, mustavalkoinen. Emä pitkäkarvainen ja isä ei niin pitkäkarvainen.  Silmänisku

Pennut syntyneet pääsiäisenä, ja omistaja on vastuuntuntoinen luovutusiän suhteen (miten jaksan odottaa kesäkuulle....?) Hän hoitaa myös madotukset ja rokotukset, saan niistä nähdä myös eläinlääkärin todistuksen.

En usko, että tämä omistaja kovasti hermostuu, jos kuvan laitan. Taidan itse hermostua ennemmin, koska olen erittäin kädetön kaikessa tietokoneisiin liittyvässä. Perehdyn noihin kuvanlinkitysohjeisiin ja yritän sitten.

Ja siis ei, pentu ei ole tuosta hyndlan linkittämästä pentueesta, vaan apulasta löysin. Alan kallistua itsekin sen puoleen, että tarvitsen jotakin hoitoa. Itkin ja nauroin ja en pystynyt nukkumaan ja kun soitin sille omistajalle, hyvä etten huutanut luuriin että "apua ei kai ne kaikki ole jo varattuja, mä TARVITSEN kissan" Virnistys

Oli sitten laitettava sähköpostia sille heti perään (jotta hän sai replyllä laittaa kuvia heti kissasta) ja pyydeltävä siinä anteeksi, kun olen ihan sekaisin oonesta ja käyttäydyn typerästi mutta muuten olen ihan normaali Nolostunut

Kisutäti ymmärsi hyvin, onneksi, ja toistaiseksi tuntuu luottavan siihen, että minulle voi kisun aikanaan luovuttaa. Silmänisku

Ajomatkaa tulee Tampereelta jonkin verran, mutta ei haittaa mitään. Mahtava

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #35 - 19.04.2008 klo 19:06:26
Tulosta viesti  

Tässä nyt yritys linkittää  yksi vauvakuva ...

Ei tämä nyt skulaa. Ääh. Surullinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

hyndla
Ex-jäsen

Vastaus #36 - 19.04.2008 klo 19:45:33
Tulosta viesti  
^Tuo kuva taitaa olla omalta koneeltasi? Se täytyisi ensin ladata jollekin sivustolle jotta sen saa tänne näkyviin Hymiö Esim. www.ripway.com, www.photobucket.com ovat tämmöisiä sivustoja.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #37 - 19.04.2008 klo 19:49:40
Tulosta viesti  
Lainaus:
^Tuo kuva taitaa olla omalta koneeltasi? Se täytyisi ensin ladata jollekin sivustolle jotta sen saa tänne näkyviin Hymiö Esim. www.ripway.com, www.photobucket.com ovat tämmöisiä sivustoja.

Et kai tosissasi luule, että mä osaan tuollaisia käyttää? Virnistys

Arvaas mitä en myöskään tajua? Että miten voin aloittaa uden aiheen, ketjun siis? Missä se valikko on?  NolostunutKyselisin myrkyllisistä kasveista ja pirskatti-vitamiinin välttämättömyydestä ym. enkä oikein tiedä minkä ketjun jatkeeksi ne laittiaisin.

Sivun alkuun

IP kirjattu

hyndla
Ex-jäsen

Vastaus #38 - 19.04.2008 klo 19:58:11
Tulosta viesti  
^Kun tulet johonkin osioon, esim. vaikka tähän hankinta-osioon siten että kaikkien ketjujen nimet näkyvät alekkain, siellä oikeassa yläreunassa on nappi "Aloita uusi aihe". Sitä painamalla pääset aloittamaan uuden ketjun.

Kuvan voit laittaa omalta koneeltasi noille edellämainituille sivustoille juuri noin kun ylempänä laitoit tänne, ja sieltä sitten kopsaat sen kuvan osoitteen tänne Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #39 - 19.04.2008 klo 20:27:53
Tulosta viesti  
Näytät, hyndla, tuossa kuvassasi sellaiselta tytöltä, josta minua on lapsena varoitettu. Siksi minun on hyvin vaikeaa suhtautua tuohon loputtomalta tuntuvaan kärsivällisyyteesi. Kiitos siis siitä, laitan lapsille iltapalan ja koitan sitten molempia neuvojasi noudattaen päästä hiukan eteenpäin. Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #40 - 19.04.2008 klo 21:12:09
Tulosta viesti  

uusi yritys, mun vauva!

Ahaa, siis nyt saitte sitten koko linkin... ja näkyyhän se vauva köllöttelykuva näinkin, mutta... hetkonen...

...Juu, ei tämä nyt taas onnistu. Mutta tuon linkin takaa löytyy kaksi vauvakuvaa. Jos joku osaa ne laittaa tähän suoraan, olkaa hyvät.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ebel
Ex-jäsen

Vastaus #41 - 19.04.2008 klo 21:30:48
Tulosta viesti  
Eipä näy linkin takan Ughin kissan kuvia. Kokeiles laittaa se osoite noiden image-tagien väliin. Se on tossa kolmantena vasemmalla, alleviivaus-toiminnon yläpuolella [hymiöiden yläpuolella].
Esim.
[*img]osoite[/*img] (oikeassa versioissa ei ole noita tähtiä  Hymiö)

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #42 - 19.04.2008 klo 21:43:24
Tulosta viesti  
[IMG]http://i289.photobucket.com/albums/ll204/Hannas_album/DSCN4415.jpg[/IMG]

[IMG]http://i289.photobucket.com/albums/ll204/Hannas_album/DSCN4414.jpg[/IMG]

[i]Yhdistin peräkkäiset viestit - Homelo[/i]
« Viimeksi muokattu: 19.04.2008 klo 23:37:18 Kirjoittaja Homelo »  
Sivun alkuun

IP kirjattu

Ebel
Ex-jäsen

Vastaus #43 - 19.04.2008 klo 21:50:20
Tulosta viesti  
Oi, kun on söötti  Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #44 - 19.04.2008 klo 21:55:05
Tulosta viesti  
Kiitos. Onhan se aika herttainen todellakin. Rehellisyyden nimissä kerrottakoon, että mies tuli juuri kotiin, ja sillä on erittäin suuri merkitys siihen, että nuo kuvat vihdoinkin näkyvät tuossa ruudussanne.  Pyöritä silmiä

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 [3] 4 5 ... 7
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun