Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 3 4 ... 7 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Missä kissojen myynti-ilmoitukset? (Luettu 178737 kertaa)
mauno-poika
Ex-jäsen

Pentu puuttuu
Vastaus #15 - 19.12.2006 klo 08:39:35
Tulosta viesti  
MInusta

on sitten lopullisesti tullut kissa-ihminen.  Silmänisku Haluaisin näet aikuiselle kissalleni kaverin.

Mauno on kotikissa, joten ehkäpä kaveriksi sopisi toinen samanlainen. Olen tosin rotujakin katsellut ja balineesi tuntuisi mukavalta vaihtoehdolta. Rotukissan pentuja on kyllä näin talvellakin saatavilla, mutta olisiko kotikissankin pentuja jossakin?

Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Sijainti: Varsinais-Suomi
Sukupuoli: Nainen
Re: Pentu puuttuu
Vastaus #16 - 19.12.2006 klo 10:41:35
Tulosta viesti  
Oletko katsonut Apulasta? Siellä on ainakin myynti- ja annetaan-ilmoituksia ja uusia tulee vähän väliä.

www.lemmikkipalstat.net/apula/kissat.htm

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

kleo
Ex-jäsen

Mistä kissanpentu jos ei kasvattajalta?
Vastaus #17 - 24.12.2006 klo 19:45:12
Tulosta viesti  
Haluaisin ottaa toisen kissan, vuoden ikäiselle leikkikaveriksi, mutta pentuja ei ole missään! Olen kierrellyt kauppojen ilmoitustauluja ja tutkaillut nettiä, mutta ei vaan ole pentuja! Missä ne muka kaikki on? Ei ole varaa maksaa kasvattajalle jotain 800 euroakaan, kun haluaisin vaan lemmikiksi pennun. Olisi ihana koti jollekin tarjolla, jos vaan löytyisi se pikkuinen! Surullinen
« Viimeksi muokattu: 24.12.2006 klo 21:01:16 Kirjoittaja romppu »  
Sivun alkuun

IP kirjattu

Scorpion
Ex-jäsen

Re: Kissan hankinta - liuta peruskysymyksiä
Vastaus #18 - 25.12.2006 klo 12:56:49
Tulosta viesti  
^Kärsivällisyyttä kleo Silmänisku Kyllä niitä ilmoituksia tulee Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

taijuli
Ex-jäsen

Re: Kissan hankinta - liuta peruskysymyksiä
Vastaus #19 - 27.12.2006 klo 15:07:32
Tulosta viesti  
Apulasta ja löytöeläinkodeista kannattaa katsoa pentuja tai harkita vähän vanhempaa kissaa. Tärkeintä olisi ottaa pentu vastuullisesta kodista, jossa se on sosiaalistettu ja hyvin hoidettu ja luovutetaan 12 viikon ikäisenä. Tietenkin nämä navettapennut ovat vaikeampia tapauksia.
Kissaihmisillä kulkee myös sana nopeasti, joten jos tunnet kissallisia ihmisiä vinkkaa heille, että olet etsimässä pentua.
Jos pitää maatiasen ulkonäöstä kannattaa harkita eurooppalaista, pennut ovat sieltä halvimmasta päästä rotukissoista ja löytyy myös muita "peruskissan" näköisiä rotuja.

Sivun alkuun

IP kirjattu

jannu_n
Ex-jäsen

Re: Missä kissojen myynti-ilmoitukset?
Vastaus #20 - 02.02.2007 klo 21:13:26
Tulosta viesti  
Minäkin olen etsimässä tyttöpentua kaveriksi 8 kuukautiselle poikakissalle.  Kliseinen Tämä poikakissa leikkuutetaan kahden kuukauden sisällä. Ei ole vielä näkyny netissä eikä lehdissä mitään. Sukulaisillekkin olen ilmoittanut, että jos tietävät tuttua jolta sais. Toivottavasti tuo tulosta  Pyöritä silmiä Aika vähän on tarjolla kissoja näin talvi aikaan..  Epävarma

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Sijainti: Lohja
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #21 - 21.02.2007 klo 22:33:32
Tulosta viesti  
^Joo, mutta syksyllä ei voi sanoa samaa. Valitettavasti. Syksyisin yleensä joka tuutista pursuaa kissanpentuja ja nuoria kissoja, jotka tarvitsevat hyvää kotia. Monet ihmiset jostain syystä haluavat ottaa kisun keväällä, jolloin tarjonta ei välttämättä ole parhaimmillaan. Jokainen tietysti itse päättää, milloin hankkii kissan Hymiö

Vaikka mä pidän kovasti lyhytkarvaisista maatiaisista, en välttämättä hankkisi eurooppalaista lyhytkarvaa. EUR on yksi kauneimmista roduista, mutta mä en ihan lähivuosina harkitse rotukissaa: maatiaiset on lähempänä sydäntä. Lyhytkarvaista maatiaista enemmän kuitenkin miellyttävät pitkäkarvaiset maatiaiset ja varsinkin urokset Pusu Niitä lisää mulle kiitos Kliseinen Varsinkin jos mustavalkoisena saa.

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

Kellu
Ex-jäsen

Vastaus #22 - 07.04.2007 klo 21:47:00
Tulosta viesti  
Moikka! Kliseinen Mää aloitin tän keskustelun kauan sitten, kun etsin kisua itselleni. Ja tämän avullahan se löytyi Pusu Kun sain tietää lemmikkipalstoista ja sillein. Laitoin sitten itse ilmoituksen lemmikkipalstalle ja vastaus tuli sit viikon tai parin päästä. Ja nyt mulla on ihana puolipitkäkarvainen maatiainen ja vielä mustavalkoinen Pusu  eli kisun voi todellakin löytää netistä. Virnistys

edit by hyndla: luetaanpa ne kielioppi-/kirjoitussäännöt
« Viimeksi muokattu: 07.04.2007 klo 22:48:04 Kirjoittaja »  
Sivun alkuun

IP kirjattu

Napero
Ex-jäsen

Vastaus #23 - 23.05.2007 klo 21:48:44
Tulosta viesti  
meidän 3.6.07 saapuva kisu löytyi apulan sivuilta eilen. Mutta olen kyllä etsinyt kisua jo kuukauden ja nyt vasta tärppäsi. Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

EnceBOO
Ex-jäsen

Vastaus #24 - 07.06.2007 klo 15:11:16
Tulosta viesti  
Meidän Boris löytyi paikalliselta pieneläinrankkurilta. Nyt etsimmekin Borikselle kaveria ja tänään kävin samassa paikassa mistä Boris haettiin ja siellähän niitä suloisia kisuleita oli pennusta vähän vanhempaan (n. 3 v) asti. Nyt mietinkin kuumeisesti kenestä saisin mainion leikkikaverin Borikselle (:

Sivun alkuun

IP kirjattu

nuuhku
Ex-jäsen

Vastaus #25 - 30.07.2007 klo 11:20:46
Tulosta viesti  
Meillekkin on tulossa kissa/kissanpentu!
Tosin emme tiedä, otammeko aikuisen vain pennun, kun tuolla Apulassa on aika paljon noita ilmoituksia. Kaksi ollaan jo kohdalle löydetty, pitäisi vielä etsiä lisää.

Keltainen pörssi ja Apula on tutkittu läpikotaisin, vieläkö löytäisitte jotakin paikkaa, josta voisi löytää ilmoituksia? (Pitääkin mennä tästä tutkimaan Karjalaisen sivut..)

Sivun alkuun

IP kirjattu

Nenna
Ex-jäsen

Vastaus #26 - 28.08.2007 klo 10:05:27
Tulosta viesti  
Nyt annetaan ja myydään tosi paljon kissoja, aikuisia ja pentuja. Selailin läpi keltainenporssi.fi eilen, etsiessä muuta.
Nytkö kissanpennut ovat luov.ikäisiä kesän jälkeen? Siis kun kissat ovat saaneet juosta vapaana kesällä, eikä niitä ole steriloitu/kastroitu.
Oli niin paljon ilmoituksia kaikenlaisista kissoista ja muistakin eläimistä että oikein alkoi surettamaan Surullinen

Tämä nyt meni hieman OT:ksi, mutta Nyt varmaan tärppää jos kissaa (tai muuta eläintä) etsii.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Nenna
Ex-jäsen

Vastaus #27 - 28.08.2007 klo 20:15:10
Tulosta viesti  
Löysin sattumalta tällaisen paikan:
http://lemmikkikauppa.net/ilmoitukset/

Sivun alkuun

IP kirjattu

Lilo-07
Ex-jäsen

Vastaus #28 - 27.03.2008 klo 22:23:23
Tulosta viesti  
Ah mullakin niin kisuli kuume!! Kliseinen Kovasti oon ettinyt meijän Lilolle kaveria mutta kaikki on liian kaukana tai jotain Surullinen

Olisin valmis ottamaan aikuisen mutta mies ei, unelmana aina ollut ragdoll tai birma...
Kuitenkin nyt päädyimme siihen että perheen jatkoksi tulee ihan tavallinen maatiainen Nolostunut Tai no on minulla jonkinäkösiä mieltymyksiä ulkonäön suhteen. Punainen/oranssi olisi ihana!! Pyöritä silmiä

eidt by hyndla: kieliasua muokattu sääntöjen mukaiseksi

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ugh
Ex-jäsen

Vastaus #29 - 18.04.2008 klo 19:03:49
Tulosta viesti  
Moikka!

Tässä esittäytyy yksi todella synkkyyteen vaipunut kansalainen Tampereelta. Mieheni väittää, että tarvitsen pian psykistrista hoitoa, kun hypin kissakuumeessani pitkin seiniä.

Olen kuumeillut siis elämäni ensimmäistä kissa yli kaksi vuotta, ja nyt olisi pian siihen otollinen tilaisuus. Lapset jo sen ikäisiä, että eivät syö aamiaista samasta kupista kissan kanssa eivätkä retuuta hännästä, ja minulla piiiitkä kesäloma 15.5.-6.9. Siis aikaa pennun kotiuttamiseen olisi.

Mutta mutta... Mitään suhteita tai kisututtuja ei oikeastaan ole. Laitoin muutamaan paikkaan ilmoitukset, ja saamani vastaukset ovat olleet aivan käsittämättömiä. Yksi nainen soitteli ja tarjosi pihamaallaan riekkuvaa "todennäköisesti kollia", jonka omistajasta, iästä eikä mistään naisella ollut tietoa. Hän kuitenkin myi tätä kissaa aivan tosissaan. Jos maksaisin, noutaisin ja hoitaisin sen kuntoon, nainen tarjoutui pyydystämään sen. Täysikasvuinen kuulemma.

Toinen halusi varausmaksua tililleen, ja sitten vasta lähettäisi kuvia pennuista sähköpostilla. Kuulemma turhauttavaa lähetellä kaikille kuvia jos ei saa ensin rahaa. Olen niin epätoivoinen jo, että meinasin oikeasti maksaa tyhjästä.

Kolmas tarjosi "ihan hyvää pentua", jolla oli eläinlääkäri todennut ainoastaan lattarinnan ja puuttuvia kylkiluita, että sen oli vaikeaa hengittää. Kuulemma pikkuvikoja. Mutta muuten kuulemma söpön näköinen pentu!

Ja sitten joku virosta myy toukokuussa syntyviä pentuja ennakkoon, luovutus kesäkuun puolivälissä! Hän voi kuulemma kuljettaa pennut Helsinkiin jos hinnasta sovitaan.

Ja niin edelleen.

Tietysti sitten sanotte, että osta rotukissa. Tiedät mitä saat. Toki, mutta hinta tuntuu melko suolaiselta. Tietysti siihen kuuluu paljon muutakin kuin pelkkä kissa. Olen kuitenkin vielä opiskelijastatuksella yliopistossa... 233e/kk.. Virnistys Toki miestä olen tässä kutitellut ja kyllähän se minulle kissan ostaa, kuulemma jo ihan siksi että olisin hetken hiljaa aiheesta. Mutta koska rodulla ei ole sellaista henkilökohtaista merkitystä minulle, että joku tietty rotu olisi ns. must have, niin siksi se raha tuntuu kovalta. Onhan olemassa OLTAVA luotettavia, fiksujakin ihmisiä, jotka myyvät maatiaisia? Eikö? Missä he kaikki ovat piilossa?

Tahtoisin kollin, sellaisen ison ja rönttöisen, hellyyttävän, ehkä puolipitkäkarvaisen. Rotuominaisuuksiltaan norjalainen metsäkissa tai Maine Coon kiinnostavat, (siis ulkonäköä nyt tässä kerron) mutta puolipitkäkarvainen maatiainen aivan yhtä lailla. Ja mahdollisimman iso, pehmeä ja seurallinen tietysti. Näyttelykissaa kun en kaipaisi. Luovutusikäinen on siksikin haaveissa, että se tottuisi kovaäänisiin ja villeihin poikiimme heti ihan pienestä pitäen.

Sain puhelinsoiton eräältä rouvalta, joka tarjosi puolipitkäkarvaista, kaksivuotiasta kolliaan. Tyrkytti oikein. Ihmettelin miksi, jos kissa oli kerran niin ihana kuin rouva luuriin luritteli. Kävi sitten puhelun päätteeksi ilmi, että kissa käy noin suoraan sanottuna silmille jos sitä yrittää ottaa kiinni, ei syö muuta kuin kuivaruokaa (miksiköhän??) ja on leikkaamaton ja siksi näin keväisin hiukan "työläs". Mikä ihmisiä vaivaa?

Oletteko muuten huomanneet, että kukaan ei luovu rotukissastaan sen pirun kuuluisan allergian takia, joka aina puhkeaa kun kissa tekee vähän tuhojaan? Olen lyhyen empiirisen palstakokemukseni perusteella ymmärtänyt, että ne ilmaiseksi saadut kissat kyllä erittävät varmaankin paljon väkevämpää hilsettä ja siten allergisoivat voimakkaammin kuin kalliit rotukissat. Virnistys

Mutta pahoitteluni tästä maratoniesseestä. Back to business. Vinkatkaa, kertokaa, auttakaa, neuvokaa, TUOKAA MULLE KISSA!!!!!! Virnistys Virnistys

Olkaa ystävällisiä ja auttakaa. Tulen hulluksi.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 3 4 ... 7
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun