Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 18 19 [20]  Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kissojen kuulumiset (Luettu 94131 kertaa)
Anton
Mörökölli
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Re: Kissojen kuulumiset
Vastaus #285 - 11.02.2013 klo 23:52:01
Tulosta viesti  
Nuo ihmiset ovat tosiaan ihan kummallisia noiden ääntelyidensä kanssa. Emo alkaa välillä ulvoa tosi kamalasti, ja minä sitä ihan säikähdän joka kerta. Erityisesti autoa ajaessaan ja suihkussa se aloittaa sen vonkumisen. Minä yritän sitä auttaa ja lohduttaa ja alan kovasti huutaa sille, että mikä sulla emo on hätänä, mutta se vain nauraa ja sanoo, että oon minä niin hassu kun laulan mukana. Ja sitten se sanoo, että minä oon emon pieni kastraattilaulaja. En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta oon ihan varma, ettei se ainakaan mikään hyvä juttu ole  Vihainen

Jos Taivaassa ei ole kissoja, en mene sinne.

Kurkkaa kuulumisia: http://kissakko.blogspot.fi/
Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Sijainti: Nastola
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #286 - 12.02.2013 klo 08:07:44
Tulosta viesti  
Meidänkin äiskä laulaa paljon. Musta on toooosi noloa, kun se keksii aina kaikkia omia lauluja musta ja Lurusta ja Hipusta, missä se laulaa kaikkea noloa siitä miten "ihania" ja "suloisia" me muka ollaan. Älyttömintä on, että se saattaa vaikka napata jonkun meistä syliin ja rutistella ja laulaa jonkun tuollaisen omakeksimän laulun! Mua aina hirvittää, että jos ne ärsyttävät kissat, jotka pyörii meidän pihassa ja merkkaa omakseen MUN pihaa, näkee ikkunasta kun mamma laulaa musta jotain lässynlässyn laulua ja PUSSAILEE mua samalla, aaargh!

Ja sitten meidän mamma saa sellaisia sätkykohtauksia! Se laittaa joskus sen olohuoneessa olevan mölytoosan (tsereot tai jotain sellaista) niin lujalle, että ainakin mun korviin käy ikävästi, ja alkaa heilua ja huitoa ihan kamalasti, samalla se saattaa myös laulaa. Mä pysyttelen yleensä kauempana varmuuden vuoksi, mutta mun sisko Luru yrittää aina rauhoitella äiskää, se menee kiehnäämään äiskän jalkoihin ja kehrää rauhoittavasti, mutta yleensä äiskä vaan nauraa eikä rauhoitu yhtään. Pahimmassa tapauksessa äiskä saataa napata Lurun syliin ja jatkaa sitä heilumista Lurun kanssa ja mä NÄÄN, että Lurua alkaa monesti oksettaa se pyöriminen. Siksi MÄ pysyn loitolla kun äiskä saa tuollaisen kohtauksen.

Outoja tyyppejä noi ihmiset. Mut kiva lukea, että muidenkin äiskät on yhtä pimeitä. Se vaan on jännä miten paljon järkevämpi iskä on, mutta se onkin MIES!

T. Mökö

Mökö ja Luru, maatiaissisarukset, s. 20.6.2009
IP FI*Draconian Ataegina "Hippu", NFO, s. 10.4.2011
Sivun alkuun

IP kirjattu

Golli
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Vastaus #287 - 14.03.2013 klo 23:01:17
Tulosta viesti  
Hei kaverit, meillä on ihan sama juttu! Mamma vaan laulelee ja lässyttää mulle, kuinka olen sen pieni poika. PAH! Muka pieni poika! Minähän olen jo puolitoistavuotias ja painan kuusi kiloa, olen siis jo iso poika ja pärjään omillani!
Vaikka kyllä minua silti joskus yöllä pelottaa... Iskä ja mamma ovat alkaneet jättää minut ja Ansan makuuhuoneen ulkopuolelle jo vuosi sitten, mutta tämä uudempi asunto on kauhean pelottava. Olen varma että täällä kummitteleen, siksi minä aina pyydän oven takana iskää ja äiskää avaamaan mulle oven, mutta ne vain siellä kuiskivat, kuinka tyhmä ja rasittava minä olen. Olenhan minä, tiedän olevani valloittava persoona, mutta päästäisivät sisään eivätkä vain kehuisi! Itku

Ai niin! Meille on tullut myös uusi töllötin! Äiskä laittoi paljon vettä sellaiseen lasiseen laatikkoon ja nyt siellä pyörii paljon minun karvoja. Olen varma, että äiskä meinaa kasvattaa mulle siellä jotain herkkuruokaa, kuten se kasvattaa siellä makkarissakin! Minä aina kuulen, kuinka ne minun lounaat laatikoissaan piipittävät, tuleekohan tuohon vesilaatikkoon jotain erikoista? Nekkutikkarit ja valkoinen leipä ovat herkullisia, kasvaisikohan siellä niitä? Ainakaan vielä en ole nähnyt siellä yhtään ruokaa, osaakohan mamma sittenkään kasvattaa minun herkkuruokia?

-Oiva

Oiva 4.10.2011 "Minne vesi menee?"
Ansa 21.11.2011 "Mau! Kuuletko kuinka herään?"
Sivun alkuun

IP kirjattu

lmk85
Maitoviiksi
Poissa

Hipulis hei.. :D

Vastaus #288 - 11.07.2013 klo 00:14:42
Tulosta viesti  
Arvatkaa mitä mun ulkoilualueelle tehtiin! Siihen tuli sellainen iso kone joka murisi kauheesti. sit se heitteli savea ympäriinsä ja sai aikaan semmosen ison montun. Siihen monttuun laitettiin joku putki ja sit se peitettiin. Nyt on mun ulkoilualueeni pelkkää savea. Ei ruohonkorttakaan missään. En ymmärrä miksi minua näin kiusataan!  Vihainen

Munkin ruokkija saa välillä hirveitä hepulikohtauksia. Se huitoo ja hoilaa kamalan räminän säestämänä.  Itse se kutsuu sitä punk-musiikiksi, Pyöritä silmiä Mutta räminää se vaan on. Välillä se koittaa ottaa minutkin syliin, mutta karkaan aina sohvan alle.

t.Nappi

Voit pitää koiran, mutta kissa pitää ihmisiä, koska kissan mielestä ihmiset ovat mukavia kotieläimiä...napituskatitus.blogspot.fi
Sivun alkuun
IP kirjattu

Lassi_ja_Lilja
Mörökölli
Poissa

Kaksi karvatassua NFO
7/2009

Vastaus #289 - 20.08.2013 klo 13:03:40
Tulosta viesti  
Tiettekö mitä, mulle on tapahtunut suuria tässä parin viimeisen viikon sisään. Pyydystin hiiren mökin ulkotarhasta ja toin sen kissanluukusta sisään keskelle mattoa ihasteltavaksi. Meidän muut porukat ei ollu mökissä sisällä kun tämä tapahtui mutta minä se olin eikä Lassi. Se vaan rohjotti yläkerrassa arkun päällä kun tää tapahtui. Se on muutenkin sellainen mamis mökillä. Niin ja jos ettei tiedä niin mulla on siis vaan kulmurit jäljellä, joten senkin tähden minä ja mun porukat oli tosi ylpeitä musta. Nyt mä toivon mökille tosi paljon hiiruleita jatkossakin.  Kliseinen Terveisin Lilja THE KISSA

Sivun alkuun

IP kirjattu

elosalama
Leijonakuningas
Poissa

Kaksin aina kaunihimpi

Sijainti: Rovaniemi
Vastaus #290 - 20.08.2013 klo 15:41:45
Tulosta viesti  
hiirestys on taitolaji, ei sitä hampailla tehdä Hymiö onnea suurelle metsästäjättärelle

Kuka kaipaa telkkaria, kun talossa on kissoja?
Sivun alkuun

IP kirjattu

Lassi_ja_Lilja
Mörökölli
Poissa

Kaksi karvatassua NFO
7/2009

Vastaus #291 - 20.08.2013 klo 15:48:36
Tulosta viesti  
Palveluskunnalla on pieni epäilys, että hiiri kuoli sydänkohtaukseen mutta ollaan siitä ihan hys... Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Piipari
Maitoviiksi
Poissa

Kissan silmissä kaikki
kuuluu kissalle.

Vastaus #292 - 01.10.2014 klo 17:20:07
Tulosta viesti  
Munkin mamma laulaa paljon ja keksii musta lauluja. Tosi noloa toimintaa.  Hymiö Mamma vei multa mun uuden nukkumispaikan, se oli semmonen kiva punainen laukku.  Epävarma

Mamma on kyllä muuten ihan kiva, kun se antaa mulle herkkuja.

T: Piiparinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kosmonautti
Karvakorva
*
Poissa

Jesperiina & Olivia

Vastaus #293 - 01.11.2014 klo 16:23:02
Tulosta viesti  
Hyvää tänne tassumassuille kuuluu. Tässä ovat ravanneet kun pöllöt penkin päällä pölöttämässä konsanaan. Täällä noilla neideillä on vilinä päällä. Kaatoivat melkein mun äidin maljakot. Tääl on myös toisinaan rauhallista kun typyt koisaa siellä leivinuunin päällä kuin vanhat tekijät Kliseinen Myös jos seuraa haluaa niin heti Jesperiina on siinä kun manulle illallinen.

"Kissa ja hänen purkinavaajansa asuvat täällä"
Sivun alkuun

IP kirjattu

Flaminde
Maitoviiksi
Poissa

Sijainti: Helsinki
Vastaus #294 - 22.03.2015 klo 00:58:15
Tulosta viesti  
Mun äiskästä ei kyllä ota yhtään selvää. Yleensä saan koska tahansa kiivetä sen syliin kehräämään, ja saan siltä paljon rapsutuksia ja pusuja. Tässä mä nytkin makaan siliteltävänä! Sit välillä öisin huomaan että se on ihan selvästi hereillä kun liikkuukin, ja kiipeen sen rinnan päälle kehräämään ja pesemään naamaa. Mut se vaan ääntelehtii ja kiemurtelee ja pahimmassa tapauksessa työntää pois. Täh Käyttäytyykö teidänkin ihmiset ihan arvaamattomasti joissain tilanteissa? Onneksi mulla on nyt toi uusi pikkuveli, joka ei koskaan kieltäydy naamapesusta. Silmänisku

T. Sirius

Sivun alkuun

IP kirjattu

ruffe
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #295 - 29.04.2015 klo 20:22:20
Tulosta viesti  
Mun mamma kans yrittää yöllä työntää mua pois, vaikka mä niin nätisti meen tassulla mamman nenää koskemaan, enkä varmasti yhtään laita kynsiä esille. Yritän vaan vähän saada mamman nassun kääntymään muhun päin... niin sit vaan tuhistaan ja työnnetään pois. Ihme toimintaa Pyöritä silmiä         
t. Rölli

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 18 19 [20] 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun