Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 17 18 [19] 20  Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kissojen kuulumiset (Luettu 103763 kertaa)
saffu
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Re: Kissojen kuulumiset
Vastaus #270 - 09.01.2012 klo 19:02:49
Tulosta viesti  
HrrrrHrrrr, olen niin tyyytyväinen.Hrrrr,Hrrr. Sanoivat minun turkkiani "on kuin minkin turkki"! En tiedä(vielä) mitä se tarkoittaa mutta se sanottiin ystävällisellä äänellä. Ja kehuivat myös minua  viisaaksi! Samaisessa paikassa annettiin myös piikki niskaan muttei se haitannut olleskana. Hrrrrr,hrrrrr. Menen jatkamaan  unosiani. HrrrrHrrrr...  Mahtava
Terveisin: Kessu

Koira ketjuun sä pane myös mieleesi paina,
päivin torkkuva kissa öin on metsällä aina.
Sivun alkuun

IP kirjattu

Hanneli
Ex-jäsen

Vastaus #271 - 12.05.2012 klo 04:35:52
Tulosta viesti  
Mau. Täällä Pasi ja Aatos kirjottelee. Ollaan aika uusia täällä ja käytiin tutustumassa näihin sivuihin. Äiti joutuu hakemaan aika paljon tietoa täältä, koska me viikarit tehdään usein kissamaisia asioita, joita se ei ymmärrä aina täysin. Kivat on sivut! Me tykätään eniten kattoa tyttökissojen kuvia aina salaa. Täytyy kyllä sanoa, että aikamoisia Mirrejä!  Silmänisku
Terv. Pasi ja Aatos

Sivun alkuun

IP kirjattu

wihiii
Ex-jäsen

Vastaus #272 - 09.07.2012 klo 21:54:21
Tulosta viesti  
Moouurr. Yli puoli vuotta sitten pääsin kamalan kokoisesta kissakatraasta(veljeni, siskoni ja vanhempani)pikku perheeseen, jossa olin täydellinen huomion varastaja ja lellipoika! No, ensin sitten tulla tupsahti joku pikkuinen ihmisolento. Okei, sen vielä hyväksyin ja ollaan ihan parhaita kavereita nykysin. Vietettiin molemmat puoli vuotta kissanpäiviä. Mutta sitten, noin viikko sitten, ilmeistyi minua ainakin kaksi kertaa isompi kolli, MINUN REVIIRILLENI. No, alkuun olisin halunnut vain vähän haistella ja tehdä tuttavuutta, mutta se kolli vain sähisi ja koitti läpsiä minua! Muutaman päivän jälkeen, Leeviksi ne sitä kutsuu, alkoi hyväksyä minut ja minä hänet.. Kuitenkin yhtenä iltana, huomasin että emäntäni rapsutteli Leeviä kun tuli kotiin ENNEN minua(esitin nukkuvaa), ja siitäkös minä, no myönnetään, tulin vähän mustasukkaiseksi ja koitin hyökätä! Enkä edes kovin usein itse pidä silittelystä ja rapsuttelusta... Tämän jälkeen olen vähän ahdistellut Leeviä, esim vahtinut että se ei mene mihinkään minne en halua sen menevän ja että se syö minun jälkeeni. Ja nyt emäntäni puhuu koko ajan jostain "kastraatiosta", oli se aiemminkin puhunut mutta nyt se kuulema lähestyy... Oletteko muut tietoisia siitä? Onko se ihan kamalaa, vai onko se jotain syötävää?

-Irwin-

Sivun alkuun

IP kirjattu

Golli
Karvakorva
*
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Vastaus #273 - 26.07.2012 klo 14:25:29
Tulosta viesti  
Mau mau, olen maaimanmatkaaja-Ansa.
Tänään sattui sellaista, että mamma jutteli ovensuussa jonkun eksyneen tädin kanssa. Ennen en ole ilman niitä värikkäitä naruja päässyt ulos enkä ole ajatellutkaan, että haluaisin ilman isoveikkaa mennä, mutta nytpä menin! Mamma ihan selvästi piti sitä ovea auki minua varten, kun ei edes vahtinut etten mene jalkojen ohi.
Vähän aikaa oli kivaa, mutta yksin alkoi olla tylsää. Sisällekin olisin jo halunnut, mutta mamma ei tainnut kuulla minua. Istuin kauan aikaa siinä ikkunan edessä ja huusin mammalle, mutta mamma ei tainnut kuulla minua ja verhotkin olivat kiinni. Onneksi lopulta mamma tuli avaamaan minulle oven ja pääsin sisälle. Minua se mamma kutsui ja vetisteli, mutta taidan vielä vähän aikaa istua mökömököpuussa, siitäs saat mamma! En ryhdy sylittelemään kun kerran minut unohdit ulos ainakin tunniksi. Vihainen
Oiva-veikka kyllä saa lohduttaa ja pestä minun ulkona pölyyntyneet korvat, ulkona oli vähän pelottavaa...

Muistakaa te muukin kissat! Maailma on aivan liian suuri meille pienen pienille kissoille, joiden ruoka-aikakin alkaa lähestyä.

Oiva 4.10.2011 "Minne vesi menee?"
Ansa 21.11.2011 "Mau! Kuuletko kuinka herään?"
Sivun alkuun

IP kirjattu

Usva
Mörökölli
Poissa

Sijainti: Helsinki
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #274 - 14.11.2012 klo 09:04:57
Tulosta viesti  
Terve, Tara täällä moi! Nyt on sellanen juttu, että meidän tos lähimetsässä asuu kummitus!  Järkyttynyt Me oltiin mamman kans eilen ulkoilemassa pimeässä metsässä ja mua sillon jo vähän pelotti.Mut sitten mä kuulin jotain (!) sieltä pusikosta.Sit mä kurkin sitä silleen niinku ne mangustit tekee.Ja mä näin SEN! Se oli varmasti kummitus.Mä murisin sille ja sitten mä juoksin koko matkan kotiin ja murisin koko ajan.Mamma yritti sitte mun perässä pysyä ja nauroi.En tajua miksi se nauroi, kun nyt oli ihan tosi kyseessä. Mä murisin sit varmuuden vuoksi viel kotonakin vähän ja mamma sanoi, et laitetaan verhot eteen ja kaikki ikkunat kii varmuuden vuoksi, kun kerran mää näin siel sen kummituksen. Ei mulla muuta, oli aika pelottavaa, mut mä selvisin  Mahtava

Usva ♀ 7/10
Tara ♀ 8/10, Rekku Rescue
RIP Santtu ♂ 03/90-04/07
Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Sijainti: Nastola
Vastaus #275 - 14.11.2012 klo 12:13:58
Tulosta viesti  
Hui olkoon mikä tarina sulla Tara  Järkyttynyt! Mut hyvä että olit kuitenkin niin rohkea, että murisit varoitukseksi sille kummitukselle, mäkin olen sitä mieltä, että jos näkee tai kuulee yhtään mitään epäilyttävää, niin kannattaa aina murista, niin mäkin teen.

Aika pöhkö sun äippä kyllä, kun vaan nauroi kun oli sentään tosi kyseessä! Jos sä et olis sitä varoittanut ja johdattanut takaisin kotiin, niin kummitus olisi voinut käydä sen kimppuun, sen pitäisi palkita sut ruhtinaallisesti herkuilla yms. eikä vaan naureskella.

T. Luru

Mökö ja Luru, maatiaissisarukset, s. 20.6.2009
IP FI*Draconian Ataegina "Hippu", NFO, s. 10.4.2011
Sivun alkuun

IP kirjattu

Varjo
Karvakorva
*
Poissa

Sijainti: Valkeakoski
Vastaus #276 - 17.11.2012 klo 22:43:57
Tulosta viesti  
Jouduin kahden vuorokauden ajan vääntään äitin kanssa siitä, että minähän EN tykkää katkaravun mausta! Väkisin koitti sekoitella mun ruokani sekaan, mutta onneksi osaan suodattaa.  ~^.^~

Ja vielä mutisee, että ruokaa menee roskiin kun ei mulle kelpaa ja rahaa palaa. Mitä se raha on, jotain katkarapuakin pahempaa ruokaa?

Itsepäisyys lopulta palkittin; nyt lautaselle pistettiin saman merkin kanapitoista täysravintoa, kiitos, nam ja kurrmau!

Terveisin Ruska Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ansi
Leijonakuningas
Poissa

Sijainti: Nastola
Vastaus #277 - 19.11.2012 klo 16:08:33
Tulosta viesti  
^Toi on tosi tuttua meilläkin. On se kumma miten vaikea äipän on tajuta, että jos en tykkää niin en tykkää! Ei luulisi olevan sen selvempää merkkiä asiasta kuin se, että en vaan syö vaikka mikä olis, miten se ei tajua. Kiva, että muillakin on samanlaisia mammoja, mä luulin että meidän on jotenkin jerityisen tyhmä.

Äippä aina mun ja Hipun kanssa kinaa näistä ruoka-asioista, kun me Hipun kanssa ollaan tosi tarkkoja siitä, mitä me syödään. Äiskä kyllä aina sanoo, että onneksi on Mökö. Mun veli Mökö on nimittäin niin Hoopo ja Ahmatti, että se syö ihan mitä vaan, se söis varmaan pieniä kiviäkin jos ei muuta sais! Sille äiskä sitten syöttää ne mitä mä tai Hippu ei suostuta syömään.

T. Luru

Muoks. EN OLE HOOPO ENKÄ AHMATTI! Kai mulla nyt on koko ajan nälkä ja kaikki maistuu kun MÄ SENTÄÄN LEIKIN JA RIEHUN, toisin kuin arvon prinsessat jotka vaan patsastelee päivät pitkät  Vihainen. Enkä varmana söisi kiviä, itse oot Luru ihan pöljä! T. Mökö

Mökö ja Luru, maatiaissisarukset, s. 20.6.2009
IP FI*Draconian Ataegina "Hippu", NFO, s. 10.4.2011
Sivun alkuun

IP kirjattu

Väpsä
Maitoviiksi
Poissa

Vastaus #278 - 19.11.2012 klo 21:54:03
Tulosta viesti  
Meillä taas on se ongelma, että mamma ei osaa pitää oikeeta telkkari kanavaa päällä. Minä haluisin vaan päivät pitkät katella korean kielistä jännää kanavaa, mutta mamma ei. Joskus on mukavaa, kun mamma tulee niitten ihme keppien ja lankakerän kanssa touhuamaan omiaan ja antaa mun katella sitä mun kanavaa.

Tänään meillä oli taas semmonen ihme hirviö liikenteessä, se pitää kovaa ääntä ja mamma kutsuu sitä jostain syystä imuriksi. Onko teillä muilla sitä ongelmaa, että sitä hirviötä ulkoilutetaan liian usein? En minä sitä pelkää niin hirveästi, mutta toi mun poikakaveri Väpä pelkää ihan hirveesti.
T: Nyytti

Onneks saatiin edes namia sen jälkeen, kun hirviö pistettiin pois.
T: Väpä

Sivun alkuun

IP kirjattu

puar
Karvakorva
*
Poissa

Sijainti: Vantaa
Vastaus #279 - 19.11.2012 klo 22:47:22
Tulosta viesti  
^ Minähän en moista vekotInta pelkää. Se on ihan tyttöjen juttu pelätä jotain imuria. Minun mielestä semmoinen fööni on ihan hirveä rakkine, pitää kauheeta huminaa ja puhaltaakin vielä. Onneksi ne ihmiset ymmärsivät jättää sen tänään sinne koukkuun roikkumaan.

Minut ja Usva pestiin tänään, kovasti lepertelivät vieressä et nyt tulee komeaa ja kaunista kissiä, mut hei siinä kastuu ja kauhee kuivaaminen. En ymmärrä miten se systeri onkin niin rauhallinen siinä toimenpiteessä, ei edes karkuun koittanut. Itsekin kyllä hiukan koitin hillitä näitä supervoimiani ja ottaa rennommin, mutta kun se vesi on märkää. Se pyyhkeellä kuivaaminen on kivaa, isin sylissä voi silloin jopa kehrätä.

Terkuin Väinö

SBI FIN*Tulikatin Pumpulienkeli "Pumba" 04/2003
NFO PR FIN*Wishmaster Hell's Angel "Hellä" 03/2008
NFO GIP FI*Draconian TwilightInnocence "Usva" 02/2010
NFO FI*Draconian September Ashes "Väinö" 05/201
Sivun alkuun

IP kirjattu

Varjo
Karvakorva
*
Poissa

Sijainti: Valkeakoski
Vastaus #280 - 16.12.2012 klo 09:55:08
Tulosta viesti  
Meillä on äiti ollut ihan pöhkö viime päivät. Tulee nimittäin aina toljottamaan puolen metrin päähän kun pesen itseäni!  Järkyttynyt Sitten jopa häiriköittee kun yritän masuani pestä ja puhuu jostain ihme haavasta. Eikö se tajua, että mua ei haavat kiinnosta vaan puhtaus ja se että olen kaunis! Ihme touhua.

Sitten se kehtas olla edellisyönä aamuyöhön saakka jossakin. Jouduin ton iskän kanssa meneen nukkumaan, mutta eihän se yhtä hyvä ole kuin äidin viekku, sillä iskällä on tapana jyrätä mut unissaan. Pari kertaa on näin käynyt!
No kun äiti tuli kotiin ja nukkumaan, se oli tosi puheliaalla tuulella. Ja mulle aina on sanonut että öisin pitää olla hiljaa!? Ajattelin, että se on kipeä joten vahdin tarkkaan äitiä aina siihen saakka, kunnes se lopulta heräsi. Melkein jätin jo aamuruuankin välistä kun olin huolissani ja se on sentään RUOKAA!

T: Ruska

Sivun alkuun

IP kirjattu

olde
Leijona
Poissa

Vastaus #281 - 17.12.2012 klo 11:35:23
Tulosta viesti  
Voi Ruska, käytäppä piikkivitosta ensi kerralla kun meinaat jäädä nukkuvan iskän alle, äkkiä kääntää kylkeä! Minä käytin tätä taktiikkaa ennen iskän varpaisiin kun tuppasi niillä huitomaan minua unissaan. Luuli varmaan että käveli mehiläispesässä.

T:Olivia

Olivia s. ~00-02
Nalle Puh s. ~02-04
Juuso s. 16.5.09
Sivun alkuun

IP kirjattu

Usva
Mörökölli
Poissa

Vastaus #282 - 17.12.2012 klo 13:42:11
Tulosta viesti  
Ruska, meillä kans toi mamma oli jossain joita kutsutaan pikkujouluiksi ja tuli kotiin vasta tosi myöhään  Järkyttynyt Se käyttäytyi kans vähän hassusti, joten me ton Usvan kanssa päätettiin vähän pitää sitä silmällä ja mentiin nukkumaan ihan sen viereen. Mamma nukkui kummallisen pitkään ja oli kivaa lämmitellä siinä sen vieressä aamulla ja venytellä rauhassa. Antoi se sitten ihan tarpeeksi nopeaan pöperöäkin meille.Tosin mä en tykännyt siitä pöperöstä ja juoksin koko päivän mamman perässä ja valitin sille miten pahaa se ruoka on  Pyöritä silmiä T: Tara

Usva ♀ 7/10
RIP Santtu ♂ 03/90-04/07
Sivun alkuun

IP kirjattu

lmk85
Maitoviiksi
Poissa

Hipulis hei.. :D

Vastaus #283 - 03.02.2013 klo 00:09:23
Tulosta viesti  
Minut käytettiin lääkärissä. Se nukutti mut ja kun heräsin niin mun ahterini oli helkkarin kippee  Vihainen . Sit ku mut nostettiin auton kyytiin ja lähdettiin pois, niin mulla oli kauheen paha olo. Mä yritin ruokkijalle huutaa, et pysäyttäkää mut ei ne mua uskonu Surullinen . Kotona mä vaan olin lattialla ku päätä särki niin helkkaristi. Onneks se meni iltaa kohti ohi ja pystyin sit taas syömään herkkuja  Virnistys

Miten teidän muiden maukujen lääkärireissut ovat menneet?

Terveisin Nappi

Voit pitää koiran, mutta kissa pitää ihmisiä, koska kissan mielestä ihmiset ovat mukavia kotieläimiä...napituskatitus.blogspot.fi
Sivun alkuun
IP kirjattu

Usva
Mörökölli
Poissa

Vastaus #284 - 05.02.2013 klo 10:05:04
Tulosta viesti  
Meidän emäntä on nyt alkanut puhua jotain aivan kummallisia  Järkyttynyt Yksi päivä torkuin siinä sen vieressä sängyllä ja sen suusta alkoi tulla todella kummallista mongerrusta.Tarakin tuli sitten huoneeseen sitä kuuntelemaan ja tuijotettiin epäuskoisina.Ei me sen puheesta aina muutenkaan tolkkua olla otettu, mutta tuo oli jotain ihan uutta.Meidän hämmästyksen huomattuaan se nauroi meille ja sanoi opiskelevansa jotain espanjaa! Mikähän lie sellanenkin on... t.Usva

Usva ♀ 7/10
RIP Santtu ♂ 03/90-04/07
Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 17 18 [19] 20 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun