Sivunvalintanappi Sivu: 1 ... 16 17 [18] 19 20  Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kissojen kuulumiset (Luettu 111883 kertaa)
Viiru
Ex-jäsen

Re: Kissojen kuulumiset
Vastaus #255 - 20.02.2011 klo 13:07:38
Tulosta viesti  
Mulla on niin paljon asiaa, että pidän ihan omaa blogia. Sieltä voi käydä lukemassa mun kuulumisia, lähes päivittäin päivitän sitä. Siellä myös hauskoja kuvia musta ja mun siskosta sekä muista tutuista kissoista. Välillä tosin innostun analysoimaan vähän syvällisempiä juttuja kissamaiseen tyyliini.
http://viiruthecat.blogspot.com/

Tervetuoa terveisin Viiru

Sivun alkuun

IP kirjattu

lahnakissa
Ex-jäsen

Vastaus #256 - 29.03.2011 klo 16:56:06
Tulosta viesti  
Lahnan blogi

Olen kotikatuni kovin kolli, ainakin omasta mielestäni. Olen myös viisas ja komea kissa. Joskus ihmettelen teitä ihmisiä ihan oikeasti, onko teidän aivan pakko tehdä aina asiat vaikeimman kautta. Ainakin jos kissalta kysytään monasti voisi päästä hiukan helpommalla.

Tätä blogiani lukien pysyt ajan tasalla ja ymmärrät näkemään asioita toisesta näkökulmasta, kissan näkökulmasta. Turha odottaa, että keskittyisin tekstissäni kissanruoka-analyyseihin ja -vertailuihin, päinvastoin tulemme pureutumaan paljon syvällisempiin teemoihin, kuten esimerkiksi karvapallon nielemiseen tai kollitappelun problematiikkaan. Ja ehkäpä, jos minua jaksat lukea, valoitan sinulle myös elämän tarkoitusta ja maailman kaikkeuden synnyn salaisuutta. http://lahna.pointblog.fi/

Sivun alkuun

IP kirjattu

Larkkimus
Ex-jäsen

Vastaus #257 - 22.04.2011 klo 23:48:54
Tulosta viesti  
Hei! Minäpä jouduin torstaina kuljetusboxiin! Mamma halusi lähteä perheen luoksi koko pitkäksi pääsiäisviikonlopuksi, ja minä en saanut jäädä hillumaan kotiin yksinäni! Sen sijaan minut tungettiin laatikkoon, ja vietiin autoon! Tosin, enhän minä siitä moksiskaan ollut, pyyyh! Rohkeana poikana minä muutaman kerran naukaisin, että on tuo moottori aika äänekäs, mutta muuten muuten lököttelin rentona kopassa!
Ja kun saavuttiin mummin luokse, siellä tulee ovella vastaan kaksi vanhuskissaa! Iso, musta maatiainen ja sitten vielä isompi, pörröinen ja pitkäkarvainen mummokisu! Molemmat mursivat ja sihisivät minulle, mutta en minä viittinyt siitä pulttia ottaan. Pörhistin häntäni, ja rupesin tutkimaan uutta ympäristöä!
Tänään sitten sain jo Eppu-papan hieman leikkimään kanssani! Syöksyin sängyn alta Eppua kohti, ja vanhushan innostui siitä! En malta odottaa, että mummokisukin alkaa leikkimään minun kanssa!

Mutta nyt mie menen ja käperryn mamin ja mummin väliin katsomaan televisiota!
-Nipsu-

Sivun alkuun

IP kirjattu

Murray
Mörökölli
Poissa

Sukupuoli: Nainen
Vastaus #258 - 07.06.2011 klo 09:30:00
Tulosta viesti  
Hyvää Roopenpäivää kaikille Roope-kissoille!

Toivottaa: Roope

P.s. Roopenpäivää myös Sateenkaarisillalle

Sivun alkuun

IP kirjattu

jaime_f
Ex-jäsen

Vastaus #259 - 11.06.2011 klo 10:51:31
Tulosta viesti  
Voi apua. Täytyykin jakaa kohtaamiseni tämän harmaan komean pörröisen kollikissan kanssa. Nätisti olin valjaissa muorini kanssa tallustelemassa ulkona ja syömässä perhosia, kun jostain kummasta samoille tiluksille asteli joku ihmisolento ja harmaa kissa, joka osoitti välitöntä kiinnostusta minuun!  Järkyttynyt Vaikka se oli leikattu, se yritti kovasti tulla tutustumaan minuun, mutten kyllä ollut samaa mieltä! Tilanne kaikessa uhkaudessaan oli niin pelottava, että tökkäsin kynteni muorini käteen kiinni ja käskin lähtemään pois äkkiä sisälle. Takaisin sisällä kotona makasin onnellisena piilossa sohvan alla miettien tuota kamalaa kissaa, kun omistajani manasi verta vuotavaa kättänsä.  Sinetöidyt huulet

Sivun alkuun

IP kirjattu

mettew
Karvinen
**
Poissa

Täällä on kivaa. :)

Sijainti: Helsinki
Vastaus #260 - 18.11.2011 klo 08:43:43
Tulosta viesti  
Hyvää huomenta,
Minun raukan elämä on muuttunut surkeaksi!
Ensin laittaa minulle joka ikinen mokoma ilta lääkettä korviin, se on kerrassaan hirveää! Ihmiseni kylläkin väittävät, että se on jonkun korvapunkin hoitoon, ja mukamas hyväksi minulle.. Kattia kanssa!
     Ja uskokaa tai älkää: Minä vihaan jättiharjauksia! Eilen ihmiseni harjasivat minut ihan kunnolla koko ruumiista, jopa vatsasta! Jopa kiroilin, mutta eiväthän ne moukat kuunnelleet!  Vihainen
     Hirveintä tässä on se, että ne ovat alkaneet paasata jostain uusista kissoista!!! Ne toivat ison kuljetuskopan, ja uusia hiekkavateja, ja ovat innoissaan. Minä yritin jopa potestoida ripuloimalla, mutta eihän ne tajua!!

Yritän nyt nauttia viimeisestä päivästäni ainoana kissana,

Ada aka Määdy

HCS Ruu s. 11.8.2011
HCS Kessu s. 11.8.2011
Parta-Agama Saffu s. 22.8.2008
Sivun alkuun
IP kirjattu

elosalama
Leijonakuningas
Poissa

Kaksin aina kaunihimpi

Sijainti: Rovaniemi
Vastaus #261 - 27.11.2011 klo 15:41:40
Tulosta viesti  
Kyllä tuo Peppi on pösilö, pomoa se leikkii, läpsii ja sihisee, mutta kun myyristä on kyse, se on täys taukki.
Olipa naurussa pitelemistä, kun seurasin sen touhuja halkokasan luona. Se oikeesti luuli saavansa myyrän tunkemalla tassun halkojen väliin.
Eihän se onneksi kauaa jaksanut ja mie pääsin kytikselle, pari sekuntia ja myyrä oli napattu talteen ja tiukasti hampaissa. mamma pirskale kielsi viemästä sitä tupaan, joten tapoin sen kuistille ja jätin siihen.

Kuka kaipaa telkkaria, kun talossa on kissoja?
Sivun alkuun

IP kirjattu

saffu
Karvakorva
*
Poissa

Vastaus #262 - 28.11.2011 klo 17:33:57
Tulosta viesti  
Ooh voi minua raukkaa.Huonoja uutisia kaikki.Perjantai iltana minut herätettiin jurosti ja laitettiin boksiin.10 minuutin päästä saavuin kirkkaaseen huoneeseen jossa haisi lääkkeet.Yhtäkkiä minut otettiin syliin ja tuikattiin piikki nahkaan.Se ei sattunut kirpaisi vähän vain. Surullinen Sitten puhuttiin että tammi-helmikuussa minut vietäisiin kastrotoitavaksi.Mitähän sekin tarkoittaa? Järkyttynytb

Koira ketjuun sä pane myös mieleesi paina,
päivin torkkuva kissa öin on metsällä aina.
Sivun alkuun

IP kirjattu

mettew
Karvinen
**
Poissa

Sijainti: Helsinki
Vastaus #263 - 18.12.2011 klo 19:14:33
Tulosta viesti  
Hellou.  Mahtava
Voi sua Minttu! Eikö sun äitis tajuu et hienoo saalista pitää kunnioittaa?! Hyvän nappauksen kyllä teit, voisit vaikka haastaa mammas oikeuteen. MEITÄ EI POMOTELLA!  Vihainen

Mä oon kuulkaa oikee reissukissa! Mahtava Oltiin viikonloppu palvelijoiden isän luona käymässä, ja ne siellä puhuivat, että me päästään taas sinne Kuopioon palvelijoiden kanssa jouluksi! Viime kerralla siellä pääsi valjastelemaan. Mitenköhän tällä kertaa? Osaamme jo Kessun kanssa matkustaa, ja saamme olla jo valjaissa autokyydin aikana. Enkös ookkin jo iso tyttö! Mahtava

Ruu

HCS Ruu s. 11.8.2011
HCS Kessu s. 11.8.2011
Parta-Agama Saffu s. 22.8.2008
Sivun alkuun
IP kirjattu

Gampela
Ex-jäsen

Vastaus #264 - 19.12.2011 klo 22:59:38
Tulosta viesti  
Että äiskä on sitten tyhmä! Se ei antanut mun tänään leikkiä sen pompulalla, vaikka mulla oli niiiiiin kivaa! Se vaan meni ja otti sen multa ja pisti takaisin pöydän päälle, mutta muahan ei niin vaan pomotella. Menin ottaa sen pompulan takas, mut edelleen äiskä ei heltyny. Se sano vaan ettei siihen saa koskee ja pisti sen jonnekin piiloon. Miten se kehtaa kieltää mua  Vihainen Kovasti se myöhemmin yritti mua sitten silitellä ja pusitella, mut en varmana mee sen sylii! Mä mökötän!

Miks äidit ei tajuu meidän saaliita?

Toope

Sivun alkuun

IP kirjattu

Oliivi
Karvinen
**
Poissa

Sijainti: Tampere
Vastaus #265 - 24.12.2011 klo 06:09:01
Tulosta viesti  
Miau! Minulla on ensimmäinen joulu menossa! En ihan tiedä mitä se "joulu" meinaa, mutta ainakin uuden leikkipaikan olen saanut! Se on sellainen, missä on paljon vihreää, joitain teräviä juttuja ja kiva johto menee siellä myös. Keskellä on jännittävä vesiastia. Kuuseksi kuuluvat sitä kutsuvan ja aina jotain mökää alkaa kuulumaan, kun menen sinne alle leikkimään eli pureskelemaan johtoja. Jonkin sellaisen sanan erotan kuin "ei" tai jotain sellaista. Ei minua niin kovasti kiinnosta. Joskus minut napataan kiinni ja viedään hanan luo. Pelkään hanoja kovasti. Mutta nyt olenkin ovela! Menen ihan sinne nurkkaan leikkimään, sieltä ne eivät minua saa... Mamma se kovasti minua tuijottelee sieltä vihreyden toiselta puolen ja minä vain killotan takaisin. Ei voi mamma mitään, ei...

- Sabe

Sivun alkuun

IP kirjattu

stuckmachinic
Karvakorva
*
Poissa

Sijainti: Kuopio
Vastaus #266 - 28.12.2011 klo 01:48:23
Tulosta viesti  
Purr ja nnau kaverit, Riepu täällä. Mun täytyy nyt tulla jakamaan huoleni teille tänne, koska en nyt ihan ymmärrä mikä tota meidän mammaa vaivaa! Se on alkanut höpöttää ihan vimmatusti ton tänne majoittuneen toisen kaksjalkaisen kanssa (siitä se on tainnut joskus käyttää nimitystä poikaystävä, mikä lie on edes poika?? muistaakseni meillä joskus iskä oli mutta siitä on jo aikaa, tämä nyt on jämähtänyt tänne joskus tän vuoden alussa vaan) jostain, missä on esiintynyt ainakin sanat "muutto", "pakata", "uusi asunto" ja "kyllästynyt vanhaan kotiin".

Siis mitä tää tarkottaa?! Ollaan Luigin kanssa nyt mietitty ja vähintäänkin epäilevästi tuijoteltu niitä, mutta ei me nyt kyllä ihan tajuta. Jotain kelloja tää hämärästi kolkuttaa mun päässä, mutta kyllä me meidän mielestä ollaan tässä aina majailtu. Tosin ei ainakaan Luigin muistiin voi ainakaan aina luottaa - se unohtaa jopa jutut jotka tapahtui ehkä kolme sekuntia sitten. Mä muistan ainakin kaiken epäilyttävän, ja nyt alkaa tosiaan tuntua siltä että tää ei ole ihan hyvä juttu...

Ratkaisua odotellessa, Riepu

ps. kerron heti kun tiiän mikä tää kuiske on, varsinkin jos se ei ole mitään kivaa niin osaatte sitten varoa kanssa!

Luigi (8/2008) ja Riepu (4/2009), laiskanpuoleisia sisäkissan elämään sopeutuneita maatiaisia.
Maailman parhaita karvakorvia!
Sivun alkuun

IP kirjattu

Safari
Karvinen
**
Poissa

Sijainti: Hyvinkää
Vastaus #267 - 28.12.2011 klo 15:39:37
Tulosta viesti  
Iltapäivää, Chilla täällä!

Mä oon miettiny, josko määkin osallistuisin siihen protestipäivään, jota ne tuolta radiosta kerran viikkoon huutelee...
Mää protestoisin tästä järjettömästä "säännöstä" joka koskee niitä IHANIA pahvilaatikkoja joita meille tilataan. Ensinnäkin, ne tulee kuulemani mukaan Saksasta asti, joten niissä on niiiiiiiiiiiiiiiiin paljon tuoksuja matkan varrelta, että se pitää saada haistella läpikotaisin (onneks sentään se on "sallittua"...) mutta sitten kun se avataan, niin taustamusiikkina soi se "Halleluja, halleluja,halleluja,halleluja, aa!" tai jotain sinnepäin, sieltähän paljastuu RUOKAA! Että me tytöt syödään sinä päivänä innoissamme ja herkkujakin saadaan! Hyvällä tuurilla siellä on jotain kivoja lelujakin.
No, ei tässä vielä kaikki - toi meidän mameli vie ne ruuat ja herkut piiloon ja leikkaa meille siihen laatikkoon kivoja aukkoja ja sitten me saadaan leikkiä siinä Brassian kanssa. MUTTA kuitenkaan niitä aukkoja ei saa ite muotoilla!! Siis mitä? Se pahvi on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää mutta silti ei! Sitten se uhkaa viedä sen laatikon pois meiltä, kuulemma johonkin roskikseen, mene ja tiedä mikä se sellainenkin on.
Että mitä porukkaa...   Järkyttynyt

Ortalion Hot Chila "Chilla" ACS f 09 24 var s. 12.10.2008
FI*Kukkatarhan Brassia "Brassia" OCI b 24 s. 10.6.2011
Sivun alkuun

IP kirjattu

pettta
Mörökölli
Poissa

Sijainti: Hämeenlinna
Vastaus #268 - 07.01.2012 klo 18:14:11
Tulosta viesti  
Chilla, mä niiin ymmärrän sua, meilläkin mamma alkuun aina komensi pois maistelemsata herkku pahvia, nyt se onneksi on jo alistunut kohtaloonsa ja antaa meidän muokata reijät just sellasiks ku me halutaan. Sun nyt pitää kouluttaa sitä teidän mammaa kovalla tassulla.

Muru 11/2009
Hönö 06/2010
Lucifer 08/2010
Demoni 10/2011
       ~♥~
Sivun alkuun

IP kirjattu

pettta
Mörökölli
Poissa

Sijainti: Hämeenlinna