Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 3 4 ... 20 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kissojen kuulumiset (Luettu 109644 kertaa)
Snowfox
Ex-jäsen

Re: Kissojen kuulumiset
Vastaus #15 - 10.11.2006 klo 12:28:30
Tulosta viesti  
Huomenna päästään leikkimään ulos  Kliseinen Mennään autolla ensin 100 kilometriä ja sit ollaan perillä kavereiden luona (Nytsi, Missuli, Veeti, Molla, Mimmeli, Valpertti ja Vilpertti).

Vähäkö noilla kavereilla on hyvät oltavat kissamummon luona, kun saavat olla ulkona aidatussa pihassa. Se aitaus on koko omakotitalon takapihan kokoinen. Harmittaa vaan, kun nykyään sinne ei pääse enää niin usein kuin ennen  Surullinen. Äiskän ja iskän kanssa piti muuttaa tänne 100 kilsan päähän. Täällä saadaan ulkoilla vaan narun päässä.

Elsaa en suostu huomenna mukaan ottamaan ja äiskäkin taisi sanoa, että se jätetään kotiin. Oonan kyllä otan mukaan ja varmasti.
Tulisi vaan tuo huominen äkkiä, niin pääsen siihen kalterilaatikkoon matkustamaan Oonan kanssa.  Hymiö

- Emppu

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kanabira
Ex-jäsen

Vastaus #16 - 16.11.2006 klo 13:58:44
Tulosta viesti  
Mä oon ihan väsynyt. Mä heräsin just..
Lähettiin äitin ja isin kanssa aamulla jonnekin.. Luulin ensin että me mennään siihen kamalaa ääntä pitävään juttuun.. Se aato? Mut ei mentykkään sellaseen, vaan käveltiin jonkin matkaa tutuissa paikoissa (mä olin siis siinä kalterilaatikossa). Sitten me pysähdyttiin jonnekin penkille ja yhtäkkiä mut oli ympäröity! Lapsia joka puolella. Ne tuijotteli ja tuijotteli. Ne oli kuitenkin fiksuja, ne ei ollenkaan koittanu koskee Hymiö Mutta kyllä mua silti vähän pelotti.
Sitten äiti sano: "Nyt se pussi tulee". Ja  sit mentiin sellaseen TOSI ISOON hurinalaatikkoon. Mut se ei hytkyny niin paljoo, eikä ollu niin äänekäs.. Se taitaa olla sen aaton äiti tai isi?
Sitten noustiin siitä pussista pois ja käveltiin taas. Sit mä haistan! Mä oon ollu siä ennenkin! Me mentiin eläinlääkärille!! Sit mua pistettiin ja paijattiin.. Ja sit mä olinkin taas kotona.
Mun päätä kokoajan kopeloidaan.. Ja siinä on sellanen märkä kohta.. Siihen vähän sattuukin.. Mutta nyt on kaikki hyvin.. Vähän vaan väsyttää..
Äiti kuulemma laittaa kuvia matkan varrelta, kuhan saa ne koneelle Hymiö

♥:lla Raimo

edit: Äiti sano että mä pissasin unissani matolle  Nolostunut
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 klo 15:04:24 Kirjoittaja »  
Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Sijainti: Varsinais-Suomi
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #17 - 21.11.2006 klo 18:03:39
Tulosta viesti  
Siis meillä kotona ei enää mikään ole pyhää. Mä ajattelin, että menee vielä kauan, ennenkuin tuo Simppa on niin iso, että se pääsee mun nukkumahyllyille hyppimään mutta eilen illalla se änki tänne ihan väkisin. Eihän se vieläkään tuolle alimmalle hyllylle jaksa hypätä, mutta se keksi kiipeillä jotain noita porukoitten tietokonejuttujen päälle ja siitä se pääsi alimmalle hyllylle ja siitä sitten tänne ihan ylimmälle mun kanssa nukkuun Kieli Ja kun se ei ensin meinannu ihan tänne ylös päästä, se kehtas ruveta leikkiin mun hännällä ja säikäytti mut ku mä olin jo nukkumassa. Eli mun yksityinen lepopaikka ei oo enää yksityinen Nolostunut

Mut eipä tässä muuten ihmeempiä kuulu. Jos mä en nuku tai syö, mä painin ton pienen kanssa Silmänisku

*Kessu*

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

Kanabira
Ex-jäsen

Vastaus #18 - 22.11.2006 klo 23:55:04
Tulosta viesti  
Me mennään mummulaan viikonlopuksi Pentin kanssa, kun äiti menee isukin luokse Vantaalle.
Mummulassa on ihan kivaa, kun siellä on sellanen joku sohva, jonka selkänojan sisälle pääsee. Äitillä ei oo sohvaa ja se on mun mielestä ihan tyhmää.
Ja siä mummulassa on kuulemma joku hansseri. Sellanen joku hiiri tai joku. Se on sen pikkuihmisen lemmikkieläin. Mikä se sellanen lemmikkieläin on? Niinku lempieläin? Täh

Niijoo... Se mun pipi on parantunut päästä.. Mutta joudun silti syömään sellasta vähän pinkkiä ruokaa. Onkohan siinä si sellanen antilooppi-pilleri? Mut kaikki hyvin täällä.

Mitäs sinne teille muille kuuluu?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Seljenie
Ex-jäsen

Vastaus #19 - 24.11.2006 klo 18:15:39
Tulosta viesti  
Me päästään tänään taas viikonlopuksi sinne kartanoon! Hihii, pääsee leikkimään. Läski ei usko sitä, se sanoo että äiti vaan huijaa. Sitä kyllä pelottaa vaan, koska tietää että nyt sinne mennään. Hymiö Hihihhiii. Mamma sanoo, että ne tekee siellä jotain töytä, mutta on koko ajan meijän kanssa sisällä. Se onkin hyvä, koska se on koko viikon ollut tehnyt noita töytä ja pappakin on ollut koko viikon poissa tekemässä töytä. Ne ei tajua, että niiden pitää olla kotona meidän kanssa! Hirveä rakkausvaje Surullinen

Mamma laittoi jonkun kannen meidän vessaankin. Se oli ihan tyhmä, joten pisseihin siihen isoon änpäriin jossa on sitä meidän kissanhiekkaa. Sinne ei kuulemma sais mennä pissalle, mutta kun siinä meidän vessassa oli se kansi! Ei mamma ymmärrä mua. Surullinen

Mä menen nyt viettämään kivan viikonlopun, pitäkää tekin!

-Lumi Lepardi

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kanabira
Ex-jäsen

Vastaus #20 - 25.11.2006 klo 11:44:56
Tulosta viesti  
Ei me mennäkkään mummulaan vielä, kun äitin sisko saa sellasen ihmispennun ja äitin tarvii  mennä sen siskon aikasempia pentuja kattoon naanataina. Mikä se naanatai nyt onkaan.. Mutta menee sinne kuitenkin.
Me mennään mummulaan si kai joskus toiste. Saa nyt nähdä.
Antilooppikuurilla oon edelleen Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Snowfox
Ex-jäsen

Vastaus #21 - 28.11.2006 klo 11:04:39
Tulosta viesti  
Äiskä sano, et me lähetään ens maanantaina taas käymään kavereiden luona ja ollaan ihan yötäkin  Hymiö. Huippua, kun pääsee taas sinne pihaan, jossa ei tartte hihnaa ja on tilaa leikkiä.

Nii ja äiskä sano, et otetaan Dali-koirakin mukaan. Mä tykkään Dalista valtavan paljon ja viimeks eilen illalla iskä ja äiskä nauro mulle, kun menin Dalin viereen makoilemaan ja aloin imemään. (oon kuulemma vähän vanha siihen hommaan)  Nolostunut

Oona ja Elsakin mukaan kuulemma lähtee. Sanon kyllä kamuille, et eivät ala heti kaveeraamaan Elsan kaa, ku mäkään en sen kans vielä leiki. Iskä ja Foxi-koira jätetään kotiin. Äiskä puhu jotain, et mä saan jäädä sit tiistaina leikkimään kamujen kaa, kun Oona, Dali, Vilpertti ja Valpertti menee eläinlääkärille. Huh mä jo säikähin, et mutkin viedään kans.

Oonan ja Dalin vuoro mennä leikkaukseen, mähän oon siellä jo ollutkin, eikä ollu yhtään kivaa ku pää oli ihan sekasin koko päivän.  Surullinen

- Emppu

Sivun alkuun

IP kirjattu

Hendika
Leijona
Poissa

Sijainti: Rovaniemi
Vastaus #22 - 28.11.2006 klo 19:59:50
Tulosta viesti  
Hei! Minusta tuli sunnuntaina kaupungin komein kolli 2007. Vähän kö olen ylpeä. Tytöt oli ihan kateellisia ko ne näki sen palkinnon, minkä mie sain sieltä. Tässä mie olen sen palkinnon kanssa.

Kovasti väsyttää tuossa kuvassa, ko piti olla niin komeanna koko päivä sielä näyttemyssä.

-Urho-

Tyyne (05/05), Vilma (?/05) ja Urho (06/06)
Sivun alkuun

IP kirjattu

Lumina
Ex-jäsen

Vastaus #23 - 28.11.2006 klo 22:20:04
Tulosta viesti  
Wau Urho, kyllähän sinä oletkin komea! Purr Pusu

Sydämellä Lenni

Sivun alkuun

IP kirjattu

Seljenie
Ex-jäsen

Vastaus #24 - 29.11.2006 klo 19:42:34
Tulosta viesti  
Hui, oletpas sinä Urho komea! Kyllä meidän Läskikin ihan komea on, mutta kyllä sinä saat minun kroppani hyrisemään  Virnistys -Lumi

Sivun alkuun

IP kirjattu

Snowfox
Ex-jäsen

Vastaus #25 - 07.12.2006 klo 16:39:04
Tulosta viesti  
Maanantaina töiden jälkeen äiskä pakkas Empun, Elsan ja minut niihin kalterilaatikoihin ja vei autoon... Vähänkö hölmönä katsoin, kun se otti tuon isomman koiran Dalinkin kyytiin.  Järkyttynyt

Mentiin taas sinne paikkaan missä on 7 kissaa ja aidattu piha, jossa saa ulkoilla ilman hihnaa. Maanantai-ilta oli tosi mukava, kun sai olla ulkona ja murista kaikille muille  Pyöritä silmiä.

Tiistai-aamuna äiskä ei antanut ruokaa ollenkaan, vaan pakkasi minut taas siihen kalterilaatikkoon ja taas autoon. Sinne tuli omissa laatikoissaan myös Vilpertti ja Valpertti ja Nytsi. Ja Dalikin tuli sinne taakse kyytiin.

Mentiin sinne paikkaan, missä minua on pistetty ennenkin. Ja taas minua pistettiin ja alkoi kamalasti nukuttamaan. Seuraavan kerran heräsin, kun oltiin takaisin siellä mistä lähdettiin. Äiskä sanoi, että olin nukkunut jo monta tuntia. Yritin nuolla vatsaani, mutta äiskä kielsi ja laittoi minulle sellaisen kaulurin kaulaan.  Järkyttynyt

Vähän myöhemmin huomasin, että Dali-koiralla on samanlainen kauluri kanssa ja mahassa side niinkuin minullakin Täh. Jäätiin vielä toiseksi yöksi, koska äiskä sanoi jotain tuosta Dalista. Se on kuulemma kipeä, eikä halua liikkua... En minä vaan ole ollenkaan kipeä... Koirat onkin kummallisia otuksia.

Tultiin eilen kotiin ja matkustin pienemmässä kalterilaatikossa yksin ja Emppu ja Elsa isommassa kahdestaan, mikä oli minusta kummallista, sillä yleensä Emppu ja minä ollaan isossa laatikossa ja Elsa pienessä.

Minulla on vieläkin tämä "tötterö", mutta se ei tahtia haittaa... Viipotan mennä samallalailla kuin muutenkin... Tuo Dali ei kyllä ole ollenkaan oma itsensä... Se vaan makoilee paikoillaan ja välillä vinkuu... Yleensä Dali ei vingu ollenkaan. Äiskä kyllä sanoi, että kyllä Dali muutaman päivän päästä taas on oma itsensä. Eli tuuppii kuonollaan ja nuolee minun naaman märäksi.  Virnistys

Että semmoista kuuluu tänne. Odotan kyllä kovasti, että saan tämän tötterön kokonaan pois ja pääsen pesemään itseäni kunnolla silloin kun haluan, enkä vain silloin, kun äiskä vahtii vieressä, etten nuole vatsaani.

- Oona (Noona neiti Natsiainen)

Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Sijainti: Varsinais-Suomi
Vastaus #26 - 09.02.2007 klo 11:06:02
Tulosta viesti  
Eipä mulle taida mitään ihmeellistä kuulua mutta ei voi kai tänne silti höpötellä. Porukat on taas töissä ja täällä me Simpan kanssa leikitään ja välillä huilataan. Tänä aamuna Ämmä oli vähän nyreissään kun se nukkui huonosti ja kuulin sen manaavan että Simppa meni sen päälle makaamaan ja sitten Simppa pesi itseään ja heilui niin ettei Ämmä pystynyt nukkumaan Kliseinen

Pari viikkoa takaperin me oltiin Äijän porukoilla viikko kun nää meidän porukat oli jossain matkalla. Äijä porukat toi yks päivä sinne semmoisia kukkia, jotain tulipaaneja. Mä luulin että ne oli tarkoitettu mulle pureskeltaviksi ja tottakai järsin niitä, mut sitte mulle kerrottiin ettei niin olis saanu tehdä Pyöritä silmiä

Sitten toissapäivänä meillä vieraili joku ihan uusi tyttö. Sen mukana tuli meille ihan outojen kissojen hajuja ja sen tytön kenkiä me Simpan kanssa haisteltiin oikein pitkään ja hartaasti. Ettei vain se tyttö olisi piilotellut jotain mukavaa tyttökissaa jossain Täh

Meillä on parvekkeella ollut nyt tosi kylmä. Mä en tajua miksei porukat voi lämmittää sitä. Sitten kun nyt pihalla on maassa sitä valkoista juttua, lumiko se nyt oli nimeltään, niin porukat joskus kansaa sitä sisälle kenkiensä pohjassa. Sitten mä ainaskin riennän äkkiä syömään sen pois Hymiö

Mitäs muille kuuluu?

*Kessu*

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

Kikka_
Ex-jäsen

Vastaus #27 - 09.02.2007 klo 17:23:46
Tulosta viesti  
Moikka! Tänää tapahtui jotain hyvin kummallista. Mä menin ulos maman kanssa, ja sitten sinne tuli pyörimään toinen kissa vapaana oleva musta kissa. Olin jo kyllä ennenkin nähnyt sen, mutta nyt ajattelin olla vähän helläkätisempi. (Silloin ekan kerran sihisin ja suhisin sille, ja näytin kuka on pomo) Nyt haistelimme toisiamme ja viritimme leikkiä. Kuitenkin halusin näyttää pomon asemani ja suhisin sille pikku rääpäleelle, nuori katti sekin oli, vasta pentu.

Mä ihmettelin, että miksi se joikasi koko ajan, taisi pelätä mua Epävarma, ja tietenkin oli kylmä minäkin tärisin aikalailla. Myöskin ihmettelen sitä miten palvelijat uskaltaa päästää sen ulos yksin, vaan pannan kanssa. Niin nuoren ja mukavan tuntusen kissan. Tassut tuolla jäätyy. No, jotta päästään eteenpäin asiasta niin, sitten se kiipesi puuhun. Mä menin tietty perässä, mutta en niin ylös. omistaja sitä lukkoa löi  Vihainen, me sitten siinä joikattiin ja juteltiin aikalailla. Oli ihan mukava päivä muuteskin. Maman mielest ei, sillä on koeviikko ja se on ihan kypsänä kaikkeen. Maukumisiin!

- Vinski

Sivun alkuun

IP kirjattu

iitukka
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #28 - 10.02.2007 klo 16:16:31
Tulosta viesti  
Heippa!

Arvatkaas, mä olin eilen kaikessa rauhassa päiväunilla. Kuulin kyllä, että Äippä jotain rapisteli olohuoneessa, mutta en jakanut mennä katsomaan. Mutta sitten se huuteli mua ja mun oli pakko mennä katsomaan, mikä sillä on hätänä. Ja kuulkaas, meidän olohuoneen lattialle oli ilmestynyt valtava putki!  Järkyttynyt Tunneliksi Äippä sitä sanoi ja sanoi vielä, että se on ihan yksin mua varten, ikiomaksi. Mä ensin vähän haistelin sitä, sitten varovasti hipsin sinne sisälle. Kun enhän mä voinut varmaksi tietää, ettei se ole joku inhottava kapistus. Mitään ikävää ei sattunut ja sitten innostuin. Juoksin sitä tunnelia edestakaisin ainakin miljoonatuhatta kertaa.  Kliseinen Vitsi, se oli hauskaa! Sitten keksin, että se on mitä mainioin väijymispaikka. Hiivin ihan hiljaa sinne sisälle ja kun siinä on sellaisia "kurkistus aukkoja", niin vaanin niistä. Ja heti kun joku meni ohi, niin hyökkäsin sieltä aukosta jalkaan kiinni. Vähänks mulla oli kivaa ja nauroin maha vääränä siellä tunnelissa. Noi ihmiset vaan ei kauheesti tykänny...  Pyöritä silmiä Kauheeta kiljumista välillä.
Mutta joo, toi on paras lahja, mitä ikinä oon saanut.  Kliseinen

-Iines-

"Kissat osaavat matemaattisen tarkasti arvioida juuri sen paikan, missä istuessaan ovat eniten tiellä." -Pam Brown-
"Kissa sallii sinun nukkuvan vuoteessa. Sen reunalla."-Jenny de Vries-
Sivun alkuun

IP kirjattu

Scorpion
Ex-jäsen

Vastaus #29 - 12.02.2007 klo 15:24:18
Tulosta viesti  
Heippa, pitkästä aikaa!

Täällä on tapahtunut kummia. Nuo ihmiset on laitellut tavaroita laatikoihin ja kantaneet niitä olkkariin. Sitten ne kantoivat keittiöstä pöydän ja sen kaapin mistä meidän ruoka tulee. Ei siinä vielä mitään mutta me ollaan oltu jo viikko olkkarissa, eikä me päästä toiselle puolelle ollenkaan  Järkyttynyt No kerran me päästiin käymään. Mutta eihän siellä ollut mitään. Ja lattiakin oli hassun näköinen, oloinen ja hajuinen. Ja siinä lattiassa oli teippiä pitkin poikin laitettu  Täh Me kuulemma joudutaan olemaan poissa toiselta puolelta 4 kuukautta. Höh, mähän sekoon tänne jos en pääse spurttailemaan kunnolla. Onneksi mamma on leikkinyt mun kanssa tosi paljon. Siitä hyvästä olen herätellyt sitä aamuisin pusuilla nenuun.

-Niki-

P.S. Viirulle ei kuulu mitään ihmeempiä. Se on tyytyväinen kun saa nukkua mamman vieressä öisin Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 3 4 ... 20
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun