Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 3 ... 20 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kissojen kuulumiset (Luettu 103777 kertaa)
iitukka
Leijonakuningas
Poissa

Sukupuoli: Nainen
Kissojen kuulumiset
14.10.2006 klo 12:13:32
Tulosta viesti  
En olekaan aikoihin kirjoitellut kuulumisia.
Äippä tänne taisikin kirjoitella mun häntä ongelmasta. Mullahan häntä meni pari viikkoa sitten ihan kummalliseksi.  Järkyttynyt Se ei toiminut ollenkaan. Yritin kovasti sitä nostella pystyyn, kuten mulla tapana on, mutta se ei noussut. Arvatkaas pelästyinkö! Ja Äippä yritti nipistelläkin sitä, niin se ei tuntunut miltään. Mutta siitä hännän juuresta oli kipeä. Kun Äippä yritti siitä koskea, niin kyllä mä sähisin, se sattui niin paljon.  Surullinen Sitten sain jonkun antipotta-kuurin. Jotain ihmeellisiä vaaleanpunaisia pillereitä. Äiti yritti niitä sekoittaa mulle vaikka mihin herkkuihin, mutta mä huomasin melkein joka kerta. Vetelin herkut hyvällä ruokahalulla ja jätin pillerin muruset nätisti siihen lautasen reunalle.  Virnistys No, joskus kyllä Äippä oli osannut piilottaa niin hyvin, että meni pillerit vahingossa ruuan mukana. Kerran Iskä tunki väkisin sellaisen mun kurkkuun, yäk! Ja sitten loukkaannuin Äipälle hirveesti, kun se sotki voita mun hienoon turkkiin!  Vihainen Selitti kyllä, että siinä voin mukana on se lääke ja mun täytyy se syödä, että häntä paranee, mutta arvatkaas mikä työ mulla oli puhdistaa tassun karvat siitä voista. En suostunut sinä iltana enää menemään Äipän lähelle, kiukuttelin vaan.  Vihainen
No mutta, lopulta tuli lääkkeet syötyä ja häntäkin on melkein kokonaan parantunut. Pystyn sitä jo heiluttamaan ja nostamaankin vähän, mutta ihan pystyyn en saa vieläkään. Mahtaako se jäädä tollaiseksi? Mutta kipeä se ei enää ole.  Hymiö

No sitten, minähän oon aina ollut sellainen oman tien kulkija. En välitä olla sylissä tai liian lähellä. En siis ole mikään nössö sylivauva. (Kyllä mä rapsutuksista silti tykkään.)  Mutta nyt, kun iltaisin on pimeää ja kylmää, niin tekis kauheesti mieli käpertyä Iskän ja Äipän kainaloon. Ihan vaan siksi, kun siinä ois lämmin.  Silmänisku Mutta jotenkin ei luonto antaisi periksi. Kun kumminkin kaikki sit luulee, että mä oon alkanut nössöilemään. Monena iltana oon yrittänyt salaa hiippailla vähäksi aikaa isäntäväen kainaloon, mutta heti ne huomaa sen ja mä vilistän äkkiä takas jalkopäähän. Ettei ne nyt vaan erehdy luulemaan, että alan vauvailemaan.  Pyöritä silmiä Mutta ehkä ne jonain iltana nukkuu niin sikeästi, että saan salaa hiippailtua lähemmäksi, ihan edes hetkeksi vaan.  Silmänisku

Mukavaa syksyä kaikille kissoille.  Hymiö

-Iines-
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 klo 15:45:40 Kirjoittaja iitukka »  

"Kissat osaavat matemaattisen tarkasti arvioida juuri sen paikan, missä istuessaan ovat eniten tiellä." -Pam Brown-
"Kissa sallii sinun nukkuvan vuoteessa. Sen reunalla."-Jenny de Vries-
Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Sijainti: Varsinais-Suomi
Re: Tervehdys kaikille kissakavereille
Vastaus #1 - 14.10.2006 klo 13:37:49
Tulosta viesti  
Mun tuli mieleen että kun noilla tän foorumin ihmisillä on oma ketju kuulumisille, niin eiks tästä vois tehdä ketjun mihin me kissat saatais kertoa kuulumisiamme? Jos tää Iines kuulostaa hyvältä niin voisko ton ketjun nimen muuttaa kissojen kuulumiset -nimiseks tai jotain vastaavaa? Hymiö

Kiva että sun häntä voi jo paremmin. Tuli mieleen noista sun mainitsemista antipottipillereistä et Ämmä anto tarjos mulle tänään 3 ihan uudenlaista herkkunappulaa, voi vitsi et ne haisi hyvälle ja maistu kans, mä olisin voinu vetää niitä vaikka kuinka monta! Ku olin ne 3 syöny ni sitte vasta mulle kerrottiin et ne oli oikeesti matopillereitä Täh En mä tiennytkää et madoista saa niin hyvän makusia pillereitä tehtyä. Eiks niissä antipoottipillereissä sit oo matoja mukana ku ne maistuu pahoille?

Meille tulee kuulemma vieraita tänään. Ne nukkuu yön olkkarin sohvalla. Taidan mennä tästä ittekkin nukkuun niin jaksan yöllä sitten paremmin telmiä. Ties vaikka sit menisin olkkariin vaihteeksi yöllä nukkuun niitten uusien tyyppien kans Silmänisku

*Kessu*

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

iitukka
Leijonakuningas
Poissa

Re: Tervehdys kaikille kissakavereille
Vastaus #2 - 14.10.2006 klo 15:45:12
Tulosta viesti  
Joo, kyllä se mulle sopii, että tästä tehdään sellainen "kissojen kuulumiset"-ketju.  Hymiö Kivahan se on lukea muidenkin kuulumisia.
Osaankohan mä muuttaa ton nimen?  Täh No, mä kokeilen.

Ai niin, ei niissä mun antipooteissa ollut varmaan matoja, luulisin. Ei Äippä ainakaan sanonut. Ne oli sellaisia hännän parannus pillereitä. Eikä kai hännän parantamiseen tarvi matoja.  Täh

-Iines-

"Kissat osaavat matemaattisen tarkasti arvioida juuri sen paikan, missä istuessaan ovat eniten tiellä." -Pam Brown-
Sivun alkuun

IP kirjattu

Hendika
Leijona
Poissa

Sijainti: Rovaniemi
Re: Kissojen kuulumiset
Vastaus #3 - 14.10.2006 klo 16:22:02
Tulosta viesti  
Tämä on kylä ihan mukava tämmönen kuulumiset, saa lueskella mitä teile muile kattimuksille kuuluu. Meillähän on nyt niin, että täällä on tuo Urho-niminen rääpäle. Että se on sitte ärsyttävä! Se yrittää aina vaan leikkiä ja hyppää kimppuun, mutta enhän mie nyt jaksa koko aikaa mesota, kun pitää nukkua, syödä, naukua ja kurista. Mutta toisaalta se on ihan jännän hajunen, sitä on kiva nuuskutella. Tyyne jopa pesee sitä, mutta en mie viitti. Omassaki on tekemistä, saati sitte muita pesemään tässä. Mutta rehellisyyden nimissä, tulee mullaki joskus leikittyä sen kans. On se joskus kivaa. En tiä sitte miksi tuo täällä on, ko äiskä ja iskä puhuvat, että se on täällä oottamassa oman kodin löytymistä. Saattaa kyllä sitte tulla ikävä sitä jos se lähtee. Äiskä kyllä ehkä saattais ottaakki sen tänne pysyvästi, mutta katotaan nyt.

t. Vilma

Tyyne (05/05), Vilma (?/05) ja Urho (06/06)
Sivun alkuun

IP kirjattu

Kanabira
Ex-jäsen

Vastaus #4 - 22.10.2006 klo 23:35:09
Tulosta viesti  
Äiti on vaikuttanut nyt vähän surulliselta. Ollu tollanen koko viikon. Kai se johtuu siitä, kun Aki-isi lähti pois. Aina kun Aki-isi lähtee niin äiti on surullinen ja si kun Aki-isi tulee takas, ni äiti on onnellinen. Harmi kun Aki-isi ei asu täällä.
Mut siis.. Mä oon äitiä paijannu. Tänäänkin silitin sen poskee ja halailin sen kättä. Ja si mä nukun sen kainalossa joka yö. Äiti aina vähän piristyy siitä. Äiti on kivempi sillon ku se ei oo surullinen. Siks mä sitä paijaan. Ja äiti on kyllä muutenkin niin kiva. Ja koska se paijaa mua niin usein, ni mä paijaan si takas. Eikö se oo ihan reilua?

Laitan tähän kuvan missä pussaan äitiä. Tää on kyllä aika vanha kuva, mutta tota mä edelleenkin teen. Ja äiti oli niin hidas sen kameran kanssa, että mun pussaus ei näy. Tai siis toi kuva on otettu just sillon, ku mulla on kieli suussa.

Mä pussailen äitiä tosi usein. se on kivaa Hymiö

Mutta nyt jätetään äite-aihe pois..

Mulla on menny ihan kivasti, mutta äiti sanoo että musta on tullu teini, ku kiukuttelen niin paljon. Mikä on teini?
Mut se on kyl tyhmää ku ulkona on kauheen kylmä ja taivaalta tippuu sitä vettä.. Äiti sano, että se vesi muuttuu kohta uneks.. Ja se uni on kuulemma valkosta, kylmää ja märkää.. Hyi!

♥:lla Raimo

Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Vastaus #5 - 23.10.2006 klo 09:56:57
Tulosta viesti  
Musta tuntuu että se tapahtuu aika pian, että tänne tulee joku toinen kissanrääpäle Epävarma Porukat, etenkin tuo Ämmä eilenkin muistutti mua monta kertaa että pian mulla on kaveri! Se ei ole tuosta kovin kamalasti vielä hössöttänyt kun se joutui kaasuhommiin johonkin juhliin pari päivää sitten, oliko ne nyt jotku häätöjuhlat sitten vai mitkä. Mut kumminkin, se oli niin keskittyny noitten juhlien tulemiseen että vasta nyt se kuulemma ehtii kunnolla hössöttämään siitä toisesta katista. Mut en mä jaksa jännittää, katotaan nyt sitten millanen heppu se toinen on ja kun mä oon täällä kuitenkin ollut ekana niin se saa luvan sopeutua mun sääntöihin Silmänisku

Vähän tyhmää kun noi kaks ei enää anna mun kulkee vapaasti tuolla parvekkeella. Ne valittavat, että sisälle tulee kylmää. Mä olen kyllä sitä mieltä, että se parveke on vain päässyt jäähtymään, kun ne eivät enää päästä sisältä lämpöä ulospäin kun ne pitää parvekkeen oven ja ikkunan kii. Ja jos paleltaa, niin mikseivät hommaa päälleen turkkia, niinkun mullakin on? Tämä se vasta on lämmin Kliseinen

*Kessu*

Meillä asuu Kessu (11/05) ja Simppa (08/06). Koko porukan kuulumiset löydät osoitteesta www.anneli81.vuodatus.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

Nekuliini
Ex-jäsen

Vastaus #6 - 23.10.2006 klo 18:24:15
Tulosta viesti  
Älä Kessu päästä sitten sitä rääpälettä hyppimään nenille. Mamma otti meille eka Barrettin tuossa vuosi sitten. Rähisin sille ainakin kuukauden, että uskoi missä kaapin paikka on. Loppujen lopuksi se olikin ihan kiva kunnes sille tuli mourukausi, joka jatkuu edelleen. Kerran se änkkäytyi liian lähelle, vaikka varoitinkin. Silloin vetäisin sitä turpaan niin, että mamma joutui käyttämään sitä lääkärissä. Sen jälkeen on kyllä kunnioittanut minua, vaikka salavihkaa yrittääkin käydä haistelemassa minun takamusta niin kuin en muka sitä huomaisi. Kesällä meille tuli sitten uusi rääpäle. Sille en jaksanut enää vihoitella. Sitä paitsi en ollut varma ymmärsikö se edes suomea, kun se oli jostain Ruotsista. Olen menettänyt toivoni. Aina tänne pukkaa uutta porukkaa. Tai aluksi yritin murista sille uudelle rääpäleelle, mutta kun se murisi ja sähisi kovasti takaisin, minua rupesi vähän pelottaan ja aattelin, että parempi hyväksyä mokoma. Ja onhan sekin sentään tyttö niin kuin minä. Mutta jos se yrittää tunkea minun kiipeilytasolle tai viedä herkkupalan minulta, silloin Nekku-tädin supernopea sähkönyrkki saa puhua. Pidähän Kessu tosiaan puoles. Silmänisku

-Nekku-

Sivun alkuun

IP kirjattu

mushio
Ex-jäsen

Vastaus #7 - 25.10.2006 klo 15:10:28
Tulosta viesti  
Pidä Kessu pintas uuden tulokkaan tultua! Onneksi joudut kestämään vaan yhtä penikkaa, meille kun tuppasi viime keväänä kaksi Järkyttynyt! Kaikista pahinta oli se, että ne ei edes varottanu mua, läksivät vaan yhtenä päivänä pois ja takasin tullessaan niillä oli kaks pientä rääpälettä mukana. Nehän oli alusta asti aivan hakoteillä sen suhteen, että kuka täällä talossa määrää, luulivat Roopen olevan johdossa Pyöritä silmiä. Ei kestäny kauaa ku se harhaluulo oli oikaistu, muutama läimäsy käpälällä oikeaan paikkaan ja johan pennut rupesivat huomaamaan kuka täällä määrää.

On noi palvelijat kyllä tyhmiä, kun eivät tajua meitä päästää ulos. Siellä olis aivan mahtava paistisuma ku linnut sirkuttaa meidän makkarin ikkunan edessä. Ei kai sitä nyt kukaan huomais, jos mä kävisin muutaman sieltä harventamassa, pitäähän jonkun niidenkin kantaa kurissa pitää Kieli.

-Minttu-

Sivun alkuun

IP kirjattu

DiMa
Ex-jäsen

Vastaus #8 - 29.10.2006 klo 22:24:20
Tulosta viesti  
Meillekkin tulee kuulemma huomenna uusi vauvva ja äitiä jännittää kovasti Hymiö Myö ollaan kyllä Kifun kanssa otettu tämä päivä ihan lunkisti ja lepäilty vaan. Huomenna ollaan sitten valmiina puolustamaan kotia! Toivottavasti se vauvva on sitten kiva..Se on typerän näkönen, kun sillä on isot korvat  Pyöritä silmiä Mää kyllä nauran sille, kun nään sen  Virnistys
Mutta eiköhän se äitikin sitten laita kuvia siitä, niin pääsette tekin sille naureskelemaan Silmänisku

T. Prinsessa-Rosca

Sivun alkuun

IP kirjattu

anneli
Leijonakuningas
Poissa

Pössiäinen Kissiäinen

Vastaus #9 - 06.11.2006 klo 01:42:38
Tulosta viesti  
Mä en nyt jaksa aukaista uutta pikkuveliketjua niin kirjoitan tähän, kun meille tuli semmoinen pikkurääpäle pari päivää sitten.

Mä vähän ihmettelin, kun eka porukat lähti johonkin inhan kalterilaatikon kanssa. Luulin ensin, että ne on lähdössä viemään mua jonnekin, mutta eivät ne sitten tunkeneetkaan mua siihen lootaan. Meni aika kauan, ennenkuin ne tuli takas ja mä tietty innoissani tulin niitä ovelle vastaan. Sitten mä sen tajusin: niillä oli siellä kalterilaatikossa se mun pikkuveli!  Järkyttynyt

Porukat vei sen sintin ensin vessaan ja sitte ne päästi sen nuuskimaan mun kotiani. Se pikkutossukka ei korvaansa lotkauttanut, kun mä koitin nuuhkia sitä ja tulin sen perässä ympäri kämppää, mun mielestä tosi röyhkeetä käytöstä kun se ei tuntunu yhtää kunnioittavan mua Vihainen

No, sitten mä kyllästyin siihen diivailijaan ja ajattelin, että nyt otetaan miehestä mittaa ja aloin haastaa sitä kunnon painiin Silmänisku Ja eihän se mulle tietty pärjää siinä lajissa yhtään, se vain inisee kun mä annan sille köniin Virnistys Hirveesti se yrittää kuitenkin pistää hanttiin, mutta kyllä mä sen aina päihitän ku se on niin surkean pieni jätkä.

Mä en ihan vielä tiedä, mikä se pikkuheppu on miehiään, siksipä mä vahdin sitä melkein koko ajan. Porukat koittaa mua aina välillä myös lääppiä, etten mä luulis ettei ne tykkää yhtä paljoo ku siitä penikasta mut ei mulla oo hirveesti aikaa olla niitten paijattavana ku täytyy pitää sitä kakaraa silmällä.

Mä oon kyl ruvennu oleen sitä mieltä, et se pikkuinen on ehkä lopulta ihan kiva, vaikkei se pärjääkään mulle tappelussa Pyöritä silmiä Mut onpa enemmän tekemistä kun saa vähän väliä painia ja näyttää, kuka onkaan meidän kämpän kovin jätkä!

Pitää kyl tunnustaa, että mä oon muutaman kerran jo pessy sitä pentua Hymiö Se on niin pieni että täytyy sitä vähän isomman auttaa, jos se ei vaikka itte vielä osaa. Niin että ei se meidän elämä ihan pelkkää painia ole. Niin ja pari kertaa olen uskaltautunut mennä nukkumaan melkein sen viereen. Niin että taitaa olla aika vaaraton tapaus Silmänisku

*Kessu*

Sivun alkuun
IP kirjattu

hyndla
Ex-jäsen

Vastaus #10 - 06.11.2006 klo 11:32:03
Tulosta viesti  
Meillä tapahtui eilen kummia Täh Nuo aikuiset eli Allu ja Wilkku oli jo täällä makkarissa, ja sit isi kanto miutkin tänne ja laitto oven kiinni Järkyttynyt Siis myö jäätiin lukkojen taakse tänne makkariin!
Sit alko olkkarista kuulua hirveetä kolinaa, pauketta ja ties mitä kovia ääniä. Olisin tietty halunnu päästä kattelee mitä ihmettä siellä tapahtuu ja kaaputin vimmalla tota makkarin ovea ja nau'uin minkä ääntä lähti mahollisimman surkeesti, mut ei nuo heltyny.
Oltiin varmaan ikuisuus täällä makkarissa ja sit kun päästiin olkkariin, ni kaikki meiän tavarat oli ihan väärässä järjestyksessä Järkyttynyt Sohva oli siirtyny, samoin se kuvalaatikkopöytä ja meiän lintujenkattelutasosto jota nuo sanoo ruokailuryhmäksi. Ja muutenkin oli ihan ihmeellistä.
No, onneksi sit keksittiin heti et tuo sohva on nyt tosi kivasti vaanimisen kannalta. Ja sit myö kaikki kolme leikittiin ja riehuttiin koko ilta ihan innoissamme! Oli siis sittenkin ihan kiva muutos tää Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

miisu
Ex-jäsen

Vastaus #11 - 07.11.2006 klo 15:36:49
Tulosta viesti  
Mä oon kouluttanu palvelusväkeä uusille tavoille, koska ne pitää parvekkeen ovea kiinni ku nyt on muka kylmä. Mä meen vaan oven eteen ja huudan et "ovi auki!" Välillä ne leikkii, ettei muka kuulis ku mä käsken, ni sitte mä korotan vähän ääntä ni johan alkaa tapahtua. Kliseinen Yks päivä sinne parvekkeelle oli ilmestyny jotain valkosta lasien välistä. Se tuntu ihan ihmeelliselle ja sitä oli kiva kaivella. Se oli myös hyvän makusta!

Minni jäi eilen äitille kiinni, ku se käy aina varastamassa äitin pompuloita. Äiti laittaa aina noi pienet pompulat semmoseen paikkaan ettei Minni muka sais niitä, koska se oli joskus nielassu palasen  semmosesta. Järkyttynyt No nyt kuitenki äiti on aina sillon tällön löytäny lattialta rikotun pienen pompulan. Eilen se kuitenki huomas ku Minni oli hakemassa pompulaa vessan hanan ympäriltä, vaikka mä pidin vahtia ovella. Äiti jättää pompulan aina hanan ympärille ku se menee kastelemaan itteensä verhon taakse. Joskus ne kastelee meijätki, siis mut ja Minnin. Ne kuulemma pesee meijät. Eihän meitä tarvi pestä ku me osataan kyllä pestä ittemmeki, eiks noi nyt sitä tajua? Onks teitä muita kasteltu vasten tahtoanne?

-Viljami

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kellitys
Ex-jäsen

Vastaus #12 - 07.11.2006 klo 18:23:20
Tulosta viesti  
Siis miulle tapahtui jotain ihan kummallista viime viikolla. Alkuviikosta äippä ja iskä pakkas miut ja Eltsun siihen kalterilaatikkoon ja vei meijät Nekun luo. Yleensä ollaan sit kaikki jääty sinne Nekun luo, mut nyt nää jätti vaan miut sinne ja lähtivät ite Ellin kanssa pois. Täh Ihan outoa touhua. Mut ei se minnuu kyllä haitannu, koska Nekku on niin siisti tyyppi, et sen kanssa voi kyllä viettää aikaa ihan kahestaanki. Mut sit yöllä joskus äippä ja iskä tuli hakemaan miut kotiin, eikä niillä ollu Elliä mukana! Mie jo aattelin, että nyt Elli on ollu niin kiltti, että ne on kyllästyny siihen ja vieny sen pois.

Ehin mie tilannetta muutaman päivän kummastella, kun tapahtui se kaikista oudoin ja nolostuttavin juttu. Taas miut vietiin Nekun luo loppuviikosta ja jätettiin sinne. Sit yöllä miut haettiin kotiin, mutta nyt äipällä ja iskällä oli joku toinen kissa mukana. Se kissa oli ihan Eltsun näkönen, mutta ei haissu yhtään Eltsulta! Järkyttynyt Vähänkö meni pasmat sekaisin, aattelin, et nyt on kyllä jossain jotain vikaa. Mie sille kissalle sit murisin ja sähisin, vaikka se toisaalta kiinnostiki. Välillä olin jo ihan varma, et se on Elli, mut sit haistoin sitä. Se haisi ihan jollekin vieraalle kissalle. No, Elli se sit kumminki oli. Kieli Et oliko vähän nolo sit, ku tajusin, et olin vaan sekoillu ja luullu sitä jokski toiseks. Elli sit kerto, et se oli ollu jonkun Kallen luona kylässä, ja sen takii se haisi oudolta. Onneks kaikki on taas niin ku ennen. Hymiö

-Kommando-

(Unohtu nimi laittaa...)
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 klo 09:22:49 Kirjoittaja »  
Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Sijainti: Lohja
Vastaus #13 - 07.11.2006 klo 21:41:31
Tulosta viesti  
Mein pappa oli tänään jossain poissa. Mä odotin sitä kotiin neljän jälkeen, mut ei se vaan tullu Vihainen Ei vaikka makasin eteisessä odottamassa. Eikä mamma ollu yhtään ees huolissaan. Mä olin jo ihan varma, että mamma on heittäny papan ulos tai jotain (no, ei mamma sitä kyllä tekis eikä se ees jaksais kun se on puolta pienempi ku mein pappa). Mamma jotain vaan selitti, että pappa on tekemässä rahaa.

Pappa tuli vasta kaheksan jälkeen Järkyttynyt Ja sillä oli sen rahantekovaatteet päällä ja se haisi rahantekopaikalta. Se oli ollu ylirahanteossa vaan eikä se mihkään ollukaan hävinny Kliseinen Että oli kivaa kun pappa tuli kotiin! Mä yritin keikistelläkin sille, mutta ei se siltikään antanu extraruokaa Surullinen

Ja ens viikolla meille tulee koiria taas. Me mennään Pekun kans sängyn alle, terve vaan! Mua ei kauheesti jaksa koirat kiinnostaa, ei ne osaa ees leikkiä kissojen leikkejä. Onneks ei sentään oo lapsia käynyt kylässä. Ne vasta kamalia onkin! Huh! Ainakin noista naapurin lapsista lähtee ihan kauheita ääniä. Ehkä ne on jotenkin rikki kun ne ei oo yhtään hiljaa Täh

-Laku-

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

iitukka
Leijonakuningas
Poissa

Vastaus #14 - 10.11.2006 klo 08:59:51
Tulosta viesti  
Moi!

Mä en kans oikein tykkää lapsista, kun ne meluaa niin kamalasti. Ja toiset yrittää ottaa mua väkisin syliin.  Vihainen No noista oman perheen lapsista tykkään, ne on kivoja, enkä pelästy, vaikka ne vähän metelöikin. Mutta yks ilta täällä oli isomman lapsen syntymäjuhlat ja sillä oli monta kaveria kylässä. Niin se yks poika yritti mua väkisin napata syliin ja ajoi mua takaa. Olin ihan paniikissa, kun se poika on ihan jättiläisen kokoinen.  Järkyttynyt Äippä oli jo juoksemassa väliin, mutta yks niistä lapsista, sellainen ihan ok tyttö, huusi sille jättiläiselle, että nyt päästät irti siitä kissasta, kun se pelkää sua.  Vihainen Onneks se jättiläinen sit tajus jättää mut rauhaan. Ja Äippä kyllä teki selväksi vielä, että mun perässä ei juosta, eikä mua oteta syliin ja piste.
Mutta nyt täytyy rientää päivän puuhiin. Mukavaa viikonloppua kaikille!  Hymiö

-Iines-

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 3 ... 20
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun