Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 [3] 4 5 ... 35 Lähetä aihe | Tulosta
 25 Kotikissanäyttelyt - kysymyksiä ja vastauksia (Luettu 187737 kertaa)
Josca
Ex-jäsen

Re: Kotikissanäyttelyt - kysymyksiä ja vastauksia
Vastaus #30 - 09.08.2005 klo 20:41:58
Tulosta viesti  
Onkohan Elviksen näyttelyura sitten jo ennalta tuhoon tuomittu, kun herra ei suostu kovin rentona venymään  Epävarma

Siitä tulee helpommin semmoinen sätkivä kippura, joka roikkuu kaikilla neljällä tassulla mun toisessa kädessä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

MissTake
Ex-jäsen

Vastaus #31 - 10.08.2005 klo 12:49:18
Tulosta viesti  
Lainaus:
Siitä tulee helpommin semmoinen sätkivä kippura, joka roikkuu kaikilla neljällä tassulla mun toisessa kädessä.

Khihi, kuulostaa tutulta Virnistys

Sivun alkuun

IP kirjattu

Nemo
Ex-jäsen

Vastaus #32 - 10.08.2005 klo 13:07:27
Tulosta viesti  
Nemoa eilen yritin venyttää, mutta eipä sekään kovin hyvin onnistunut. Nemo katsoi minua ihan kuin sanoen " Mitä halavattua sä oikein yrität. Antasit mun vaan lötköttää sylissä, jooko?"

Mutta siis eikös Tabby tuolla aiemmin todennut, että ainakaan suvakin näyttelyssä ei tarvitse venyttää kissaa? Joten nou hätä. Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Janttu
Leijonakuningas
Poissa

Sademetsän Paha Täti

Sijainti: Sammatin sademetsä
Sukupuoli: Nainen
Vastaus #33 - 10.08.2005 klo 13:51:41
Tulosta viesti  
Lainaus:
Mutta siis eikös Tabby tuolla aiemmin todennut, että ainakaan suvakin näyttelyssä ei tarvitse venyttää kissaa? Joten nou hätä. Hymiö

Ei tarvitse venyttää Hymiö

"Mikäli teet virheen, ole tarpeeksi suuri myöntääksesi sen, tarpeeksi viisas oppiaksesi siitä ja tarpeeksi vahva korjataksesi sen"
Sivun alkuun
IP kirjattu

Maikki16
Ex-jäsen

Vastaus #34 - 10.08.2005 klo 16:03:54
Tulosta viesti  
Venyttämisestä sen verran että kyllä minun mielestä nämä maatiaiset ovat kaikkein kauneimmillaan kun niitä ei venytetä.

Ainakin mitä itse olen seurannut kotikissojen arvostelua niin kissat ovat sylissä kuka mitenkin parhaiten tykkää olla  Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Sijainti: Lohja
Vastaus #35 - 10.08.2005 klo 16:05:43
Tulosta viesti  
Lainaus:
Ainakin mitä itse olen seurannut kotikissojen arvostelua niin kissat ovat sylissä kuka mitenkin parhaiten tykkää olla  Hymiö 

Hahaa, ja Peku viihtyy kotona parhaiten sylissä juuri venytettynä Virnistys Kanniskelen poikaa pitkin päivää ihan täyteen mittaan venytettynä ja toinen katselee "maisemia" ihan onnesta soikeena Pyöritä silmiä

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

Vulpes
Ex-jäsen

Vastaus #36 - 10.08.2005 klo 16:32:17
Tulosta viesti  
Lainaus:
Onkohan Elviksen näyttelyura sitten jo ennalta tuhoon tuomittu, kun herra ei suostu kovin rentona venymään  Epävarma

Ei. Virnistys Kisuakaan ei saa venytettyä, ei sitten millään mutta tuli silti kolmanneksi 10:stä kissasta, ei se venytys siihen mitenkään vaikuta. Silmänisku

Lainaus:
Kanniskelen poikaa pitkin päivää ihan täyteen mittaan venytettynä ja toinen katselee "maisemia" ihan onnesta soikeena Pyöritä silmiä

Minäkin usein kanniskelen Wallua pitkin kämppää koko pituuteensa venytettynä. Samalla tavalla katselee maisemia ja on olevinaan oikein ylvään näköinen siinä häntä pystyssä ja kehrää ihan hirveästi. Kliseinen Eikä rimpuile sitten lainkaan. Pitäisi varmaan joskus koittaa, että kuinka kauan se siinä asennossa oikein pysyisi, kun ei se ole koskaan näyttänyt mitään merkkejä että haluaisi jo alas, se on vaan täytynyt sen takia aina laskea alas kun kädet alkavat väsymään. Virnistys

Sivun alkuun

IP kirjattu

perdita
Ex-jäsen

Vastaus #37 - 10.08.2005 klo 20:54:38
Tulosta viesti  
Lainaus:
Riippuu siitä, mihin saakkaa rokotus on rokotustodistuksen mukaan voimassa Silmänisku

Rokotukset ovat kirjan mukaan voimassa nyt sitten kaksi vuotta  Pyöritä silmiä Mutta siis uusitaan osa rokotteista ensi vuonna.
Eli Misse siis pääsee näyttelyihin  Kliseinen ?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Vastaus #38 - 10.08.2005 klo 21:37:23
Tulosta viesti  
perdita: Pääsee joo, mikäli rokotukset eivät ole vanhempia kuin vuoden. Eivätkä taida ollakaan, taisit juuri käydä rokotuttamassa Missen jos oikein muistan Hymiö Näyttelyitä varten rokotusten on oltava vähintään 15 vrk ja enintään vuoden vanhoja Hymiö

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

perdita
Ex-jäsen

Vastaus #39 - 10.08.2005 klo 21:50:47
Tulosta viesti  
Selvä sittenhän asiat ovat hyvin  Virnistys Kiitos Tabby sinulle kärsivällisyydestä vastat kysymyksiini Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Birmuska
Ex-jäsen

Vastaus #40 - 11.08.2005 klo 04:56:14
Tulosta viesti  
Pariin aikaisempaan kysymykseen:

-Kotikissoja EI kuulu venyttää! Jos nyt joku välttämättä haluaa venyttää, niin siitä vaan, mutta kotikissa kuuluu esitellä ns. "vapaasti", eli käsien päällä vapaasti kannettuna.

-Rokotuksista. Aikuisena otettu rokotus ei tarvitse tehostusta, eli esimerkiksi jos kissa on saanut ensimmäisen rokotuksen vuoden iässä, niin seuraava rokotus vasta vuoden kuluttua. Penturokotus pitää tehostaa. Tämä koskee siis Kokiksen näyttelyitä, rotupuolella on aina tehostettava, kun rokotus annetaan ensimmäisen kerran.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Piuku
Ex-jäsen

Vastaus #41 - 17.08.2005 klo 12:59:47
Tulosta viesti  
Millasta sen pohjapehmusteen ja häkin päälliskankaan tarvii olla? Hiekkalaatikoksi ajattelin töistä ottaa sellasen mustan muovidynon. Ei kai sinne häkkiin muuta tarvii, pesä, hiekkis, ruoka-ja vesikupit, pari lelua?

Pitäisiköhän ottaa Feliwayta mukaan ja suihkutella vaikka pesään sitä, että se rauhottaisi kisua?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Outi79
Ex-jäsen

Vastaus #42 - 17.08.2005 klo 13:56:18
Tulosta viesti  
Juu ei tarvitse kotimisukkaa venyttää. Riittää kun laitat sen siihen tuomarin pöydälle Virnistys Silmänisku Viime näyttelyissä Vinksu kyllä venytti itse itseään, tosin makuuasennossa... Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

Birmuska
Ex-jäsen

Vastaus #43 - 17.08.2005 klo 13:56:30
Tulosta viesti  
Piuku:

Se kangas saa olla ihan millaista tahansa, kunhan on riittävän peittävää. Itse suosin sellaisia kankaita, jotka pysyvät rypyttöminä, ovat siis silitysvapaita, eivät kerää karvaa ja ovat vähä sähköisiä.

Parhaaksi olen kokenut ohuesta fleese kankaasta tehdyt verhot. Pysyvät tosi siisteinä vuosikausia, eikä tarvitse silittää.

Häkkiin tarvitset juuri nuo mitä luettelit, Feliwaytä voi toki suihkuttaa, jos siltä tuntuu ettei ilman pärjää.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Vastaus #44 - 17.08.2005 klo 21:32:15
Tulosta viesti  
Lainaus:
Parhaaksi olen kokenut ohuesta fleese kankaasta tehdyt verhot. Pysyvät tosi siisteinä vuosikausia, eikä tarvitse silittää.

Mutta varsinkin pakkasilla sähköistää todella kivasti Silmänisku Ihan kokemuksesta tiedän, että fleece on extrasähköinen materiaali, joika räiskii sähköiskuja sormille jo ompelu- ja leikkausvaiheessa. Näyttää sähköistävän ainakin pk-kotikissan turkin kamalan näköiseksi Epävarma

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 [3] 4 5 ... 35