Ujoutta vai pelkoa? (Luettu 1576 kertaa)
Frye
Ex-jäsen

Ujoutta vai pelkoa?
11.06.2005 klo 21:32:56

Mä olin tossa lomamatkalla 5 päivää ja Santtu ei nähnyt mua sinä aikana. Nyt se on mua ja mun poikakaveria kohtaan hirveen pelokas ja juoksee heti karkuun kun menee lähelle. Leikkimään se suostuu mutta muuten kontaktin otto on ihan toivotonta. Vai käykö taas epäonnistuminen meidän suhteen että saadaan taas arka kissa? Voiko tuollainen hetkellinen tunnistamattomuus meitä kohtaan olla jotenkin mahdollista?   Surullinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

ujopiima
Ex-jäsen

Re: Ujoutta vai pelkoa?
Vastaus #1 - 11.06.2005 klo 21:43:18

Enpä ole ekspertti, mutta olisikohan kyse vaan mukana tuoduista oudoista hajuista? Olettaisin, että tilanne tasaantuu suhteellisen nopeasti, kunhan hajumaailmat sekoittuvat.

Meillä Morris saattaa säikkyä pihalla kauempaa lähestyviä tuttujakin henkilöitä, kunnes kuulee äänestä, kuka on kyseessä. (höpsö! Pyöritä silmiä)

Sivun alkuun

IP kirjattu

Aane
Ex-jäsen

Re: Ujoutta vai pelkoa?
Vastaus #2 - 25.06.2005 klo 15:15:44

Viime viikolla kun raivasin ja siivosin Sumin kotitalon tyhjänä olevaa yläkertaa eli Sumin "kesäasuntoa", niin kissa käyttäytyi minua kohtaan kuin vierastaen.
Ei uskaltanut olla kanssani siellä, vaan kävi vain kuikistelemassa rapussa ja kaula pitkänä ovelta. Ja kun menin alakertaan vaihtamaan luuttuamisvettä, niin kissa pörhisteli häntäänsä ja luimisteli tuolin alla.
Kissa on kuitenkin näin kesällä saanut käyttää vapaasti yläkertaa reviirinään ja leikkipaikkanaan ja nukkunut myös päiväuniaan yläkerrassa omin nokkinensa.
Kissa luultavasti koki hämmentävänä minun olemiseni ja tekemiseni omana pitämällään alueella.
Myös pesty lattia ja kopistellut matot tulivat eri hajuisiksi. Kävin varmuuden vuoksi lähtiessäni suihkauttamassa hieman Feliwayta ettei kissa saisi päähänsä alkaa raastaa seiniä tai muuten merkkailla vinttikamarissa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun