Elikkäs ajattelin että kootaan kaikki rokotukseen liittyvät keskustelut tänne niin on sitten helpompi löytää asiaa koskevat jutut ja keskustella

Tälläistä ei vielä ole tehty niin tuli mieleen että tämä olisi kätevä juttu kun madotuksestakin on oma palsta.
Joku Moderoija voi linkittää keskustelut sitten tänne ja silleen, jos vaan joku vaivautuu.

Minulla olisi muutama kysymys.
Eli saako rabiesrokotteen antaa 3 tehorokotuksen yhteydessä?
Meillä Misse sai pentuna sen samalla ja mitään jälkioireita tai vastaavaa ei tullut.
Rokotuksen jälkeen olin eläinklinikalla tai itseasiassa eläinkaupassa joka oli siinä vieressä. Kuitenkin rokotusten jälkeen 20 minuuttia, katsottiin vain ette mitään oireita tullut ja sitten kotiin. Kun olen muualla käynyt ollaan heti lähdetty kotiin.
Eli onko välttämätöntä odottaa? Oletteko te odottaneet n.20minuuttia rokotusten jälkeen? Ja miksi käytäntö ei ole sitten kaikissa paikoissa?
Sitten vielä sellainen asia, että jos kissan rokotushistoriaa ei ole tiedossa mistä lähdetään, jos kissa on aikuinen?
Eli onko ensin rokotus sitten tehostusrokotus? Silleen olen käsittänyt ainekin, mutta ajattelin vielä varmistaa viisaammilta.