Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2  Lähetä aihe | Tulosta
 10 Älä puhu pelkillä hymiöillä (Luettu 27067 kertaa)
Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Sijainti: Lohja
Sukupuoli: Nainen
Älä puhu pelkillä hymiöillä
29.09.2004 klo 16:44:06
Tulosta viesti  
Eli tällä forumilla on tarkoitus keskustella sanoin, ei hymiöin. Mielestäni täällä tällä hetkellä olevat hymiöt riittävät oikein hyvin, tuossa on tärkeimmät ja ei-niin-häiritsevät. Tietysti niitä animaatiohymiöitä voi pistää vaikka sadoittain joka viestiin, mutta sitten ei kannata uikuttaa jos tulee bannia Silmänisku

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

Ling-Ling
Ex-jäsen

Re: Älä puhu pelkillä hymiöillä
Vastaus #1 - 29.09.2004 klo 20:46:31
Tulosta viesti  
Tunnustan, että käytän aika paljon hymiöitä Pyöritä silmiä, mutta en kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt pelkkää hymynaamaviestiä... Myös "olen saamaa mieltä" -kommentit ovat aika aneemisia jos niissä ei lue mitään muuta...

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Vastaus #2 - 29.09.2004 klo 21:58:39
Tulosta viesti  
Tuleehan noita hymiöitä itsekin käytettyä, kun niillä saa aika kivasti selkeytettyä juttua Hymiö Eli kun hymiöitä viljelee sillä tavalla sopivasti, niin OK. Ja siis nimen omaan näitä, mitä täällä on jo valmiina. Saa toki muitakin hymiöitä käyttää, mutta ihan sama homma kuin animaatioiden kanssa: liika on liikaa.

Ja tosiaan, jos haluaa ilmaista kantansa, niin toki olisi suotavaa kommentoida vähän muutakin kuin "Olen ihan samaa mieltä, just niin" Tulee vähän viestien keräilyn maku Pyöritä silmiä

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

Terhi
Ex-jäsen

Vastaus #3 - 29.09.2004 klo 22:22:41
Tulosta viesti  
Se on kyllä kans joskus pistänyt silmään kun tulee noita pelkkiä " Virnistys " viestejä tai sit vaan noita sanan-kahden viestejä...
Siksi en oo ite viittiny ees toivotella ketään uutta tervetulleeks, kun on vähän tylsä lukea niitä ketjuja, kun niissä lukee että uusi kirjoitus ois siellä, ja sit lukee vaan sata kertaa että tervetuloa...
Vaikkakin on kiva että uusia keskustelijoita tulee mukaan!  8)

Sivun alkuun

IP kirjattu

Ruipelo
Ex-jäsen

Vastaus #4 - 29.09.2004 klo 22:36:14
Tulosta viesti  
Tottahan se on että pelkkä "juu" tai hymiö ei oikeen ole fiksu vastaus, mutta joskus pelkkä " Virnistys" on aika kuvaava. Myönnän itsekin sitä joskus käyttäneeni. Yleensä pyrin kirjoittamaan ihan kunnon viestiä enkä vastaa aiheeseen, josta minulla ei sillä hetkellä ole sanottavaa.

Sivun alkuun

IP kirjattu

lelle
Ex-jäsen

Vastaus #5 - 02.10.2004 klo 11:04:07
Tulosta viesti  
Lainaus:
Siksi en oo ite viittiny ees toivotella ketään uutta tervetulleeks, kun on vähän tylsä lukea niitä ketjuja, kun niissä lukee että uusi kirjoitus ois siellä, ja sit lukee vaan sata kertaa että tervetuloa...

Eiköhän niitten tervetulotoivotusten ookkin tarkoitus olla sille uudelle tulokkaalle  Silmänisku
Ja ainakin mulle - uutena tulokkaana jollain palstalla - ne pelkät tervetulotoivotuksetkin merkkaa paljon.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Terhi
Ex-jäsen

Vastaus #6 - 02.10.2004 klo 12:56:22
Tulosta viesti  
Joo, toki ne varmasti on ihan kivoja... Eikä siinä, kukin laittaa niitä jos tykkää... Musta vaan on vähä hassua kun on pitkä ketju, jossa lukee vaan miljoona kertaa tervetuloa... Siksi en ole itse moiseen jaksanut lähteä... Sit jos on jotain muuta sanottavaa myös, laitan jotain... Ellei sitäkin ole jo muutkin sanoneet!  Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Jellona
Ex-jäsen

Vastaus #7 - 03.10.2004 klo 09:35:33
Tulosta viesti  
Aatelkaapa, jos tervetulo-toivoituksia tulee vaan esim. kolme kappaletta. Eikö siinä tule vähän sellanen olo, että muut viis veisaa vaikka uusi jäsen on liittynyt joukkoomme? Mutta jos tervetulo-toivotuksia onkin pari kymmentä, tuntuu varmaan uudesta ihimisestä mukavammalta aloittaa keskustelu tällä palstalla.. Hymiö Ja eihän niistä itsensä esittely ketjuista ole pakko lukea kuin se esittely...
Ja noista parin sanan viesteistä... eikö täällä olekin tarkoitus kommentoida ja keskustella? Minusta tyyliin: "olen samaa mieltä"- viestit antavat vain rohkeutta ja tukea ihmiselle, jonka viestiin vastataan. Tietää, että on monia jotka ajattelevat samalla tavalla. Jos ei ole enemmän asiaa, mtä sitä väkisellä keksimään! Sinetöidyt huulet Kaikilla ei tuo sanainen arkku ole yhtä suuri, kun toisilla.*kröhöm* Nolostunut En itse katso sitä viestien kalasteluksi. Ei kai tarkoitus olekaan kilpailla kenellä on eniten viestejä..?
Näin minä ajattelen...

Sivun alkuun

IP kirjattu

Terhi
Ex-jäsen

Vastaus #8 - 03.10.2004 klo 10:31:21
Tulosta viesti  
Anteeksi kun otin tuon "tervetuloa" jutun esille ollenkaan.
Joskus niissä ketjuissakin vaan kirjoitellaan muutakin, ja on kiva lukea jos siellä on jotain asiaakin!
Ja siinä olen samaa mieltä että viestejä ei tarvitse kalastella, mutta jostain syystä niitä kalastelijoita mahtuu joka foorumille... Surullinen Vaikkakaan ei ole kyseessä mikään kilpailu..

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Vastaus #9 - 03.10.2004 klo 17:44:16
Tulosta viesti  
Samaa mieltä olemisen voi ilmaista muullakin tapaa kuin sanomalla "Olen samaa mieltä". Olisipa mukava sellainen face-to-face -keskustelu, jossa joku sanoo jotakin jo 20 muuta henkilöä toteavat kaikki "Olen samaa mieltä" eivätkä mitään muuta Pyöritä silmiä

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

romppu
Leijonakuningas
Poissa

Elämä ilman kissoja ei
ole elämää...

Sijainti: Helsinki, Kallvik (Vuosaari)
Sukupuoli: Mies
Vastaus #10 - 03.10.2004 klo 20:14:31
Tulosta viesti  
Lainaus:
Samaa mieltä olemisen voi ilmaista muullakin tapaa kuin sanomalla "Olen samaa mieltä".

Minä olen periaatteessa tästä samaa mieltä. On kuitenkin tilanteita, jossa tuo kommentti on osuvin. Tai kuten Ruipelokin jossakin totesi, joskus pelkkä yksi hymiö sanoo kaiken tarvittavan.  Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Jellona
Ex-jäsen

Vastaus #11 - 05.10.2004 klo 08:54:41
Tulosta viesti  
Lainaus:
Samaa mieltä olemisen voi ilmaista muullakin tapaa kuin sanomalla "Olen samaa mieltä". Olisipa mukava sellainen face-to-face -keskustelu, jossa joku sanoo jotakin jo 20 muuta henkilöä toteavat kaikki "Olen samaa mieltä" eivätkä mitään muuta Pyöritä silmiä

Olet aivan oikeassa. Mulla ei varmaan tuo ulosanti vastannut sitä mitä ajattelin tuossa edellisessä viestissä.. Kliseinen Siis tottakai on typerää jos lukee sen 20 kertaa peräkkäin "olen samaa mieltä". Tarkoitinkin lähinnä "olen saamaa mieltä"-tyylisiä viestejä eli myös sanoja kuten:naulan kantaan, aivan, juuri näin..yms. Se paha juttu noissa tervetuloa-viesteissä on, kun sitä ei hirveän monella tavalla voi sanoa... Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

sporttiraita
Ex-jäsen

Vastaus #12 - 16.09.2005 klo 16:01:28
Tulosta viesti  
Jep, pelkillä hymiöillä puhuminen ottaa päähän, kun loppujenlopuksi ei saa edes kiinni asian oikeasta ytimestä Silmänisku
Se myös kyllä ärsyttää kun kuulee toisteen: "Olen samaa mieltä". Sen voi ilmaista kyllä muutenkin Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tabby
Ylläpitäjä
Poissa

Valvova silmä

Vastaus #13 - 17.09.2005 klo 21:58:19
Tulosta viesti  
^ Ja onko sitten yhtään sen fiksumpaa kaivaa esille kaikki vanhat viestit? Etenkään kun niihin ei ole mitään fiksua sanottavaa.

HCS n 09 Laku R.I.P.
HCL n 09 Peku
HCL n 24 09 Lula
HCS n 02 Ässä
HCS n 24 Ninja
HCL n 24 Traks
HCL n 23 Hertta
HCL n 09 Kelmi
Sivun alkuun
WWW | Facebook | ICQ  
IP kirjattu

JarZa
Ylläpitäjä
Poissa

osamaksulla onneen

Sukupuoli: Mies
Vastaus #14 - 18.10.2005 klo 06:22:14
Tulosta viesti  
sporttiraidan vastausksen vois kiteyttää kahteen sanaan: olen samaa mieltä. Eli juuri niihin mistä se itsekin puhui. Pyöritä silmiä Jos onkin samaa mieltä niin ei sitä tarvitse aina kertoa, varsinkaan jos ei ole mitään muuta sanottavaa. Tulee lähinnä mieleen vaan viestien määrän kasvatus tuollaisesta Kieli

moottoriurheilu kuvat netistä http://www.j-foto.fi
Sivun alkuun
IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 
Lähetä aihe | Tulosta

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun